Чи законно у Дніпропетровську ліквідують районні ради?

01.04.2015 14:03

Дніпропетровський окружний адміністративний суд визначатиме правомірність ухваленого міськрадою рішення про ліквідацію районних рад, а також відповідних районів міста. Відповідна адміністративно позовна заява була зареєстрована 31 березня.

Про це пише громадський активіст Сергій Філіпенко у своєму блозі на сайті «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Розгляд позову відбуватиметься максимально прозоро через інформування громадськості», - каже активіст.

29 жовтня 2014 року депутати ухвалили рішення про оптимізацію управління районами у Дніпропетровську через ліквідацію Амур-Нижньодніпровського, Бабушкінського, Жовтневого, Індустріального, Красногвардійського, Кіровського, Ленінського та Самарського районів міста, а також відповідних районних у місті рад і виконкомів, та створення Лівобережного та Правобережного районів міста Дніпропетровська.

Суть позовної заяви полягає в тому, що система місцевого самоврядування України передбачає утворення територіальної громади села, селища, міста, районів у містах з районним поділом, як первинний суб’єкт місцевого самоврядування – суб’єкт публічного права власності – юридичну особу.

Читайте також: Днепропетровские чиновники советуют жителям организовываться в ОСМД

«У відповідності до чинного законодавства та Конституції України, змодельована система самоврядування в місті Дніпропетровську мала б виглядати наступним чином:

 Згідно з адміністративно-територіальним поділом території України на територіальні громади, відповідно до статті 81. (ЦКУ), розпорядчим актом Президента України, у місті Дніпропетровську мали б бути створені вісім (відповідно до кількості районів у місті) юридичних осіб публічного права – територіальних громад відповідних районів у місті Дніпропетровську. Після прийняття та ухвалення статутів через проведення громадами місцевих референдумів, мав відбутися процес легалізації районних у місті Дніпропетровську територіальних громад (через реєстрацію статутів) з подальшим формуванням  (через вибори) своїх представницьких органів – районних рад, а також процес інвентаризації комунального майна та створення реєстру власності та реєстру власників.

   Наступним кроком мало б стати об’єднання районних територіальних громад, через проведення відповідних місцевих референдумів районних територіальних громад, в громаду міста з подальшою ухвалою та легалізацією, через реєстрацію Статуту територіальної громади міста в центральному органі виконавчої влади (ст..19 ЗУ).

Читайте також: Экс-мэр Днепропетровска поддерживает сокращение депутатов

   Наступним кроком, через проведення референдуму, мало б відбутися наділення обраного під час виборів складу міської ради повноваженнями щодо права управління майном та фінансовими ресурсами всіх районних у місті Дніпропетровську територіальних громад -  юридичних осіб публічного права власності (ст..16 ЗУ).

   Разом з тим, відповідно до прямого виборчого права шляхом таємного голосування, на чергових місцевих виборах, мав обиратися міський голова - головна посадова особа територіальної громади міста (ст..12 ЗУ).

   Наступним кроком, від імені та в інтересах територіальної громади міста, відповідна міська рада, мала б створити підзвітні та підконтрольні органи виконавчої влади: комітети, відділи, управління та інші створювані радами виконавчі органи.

   З огляду на вищезазначене вважаю, що за відсутності легалізованих районних у місті територіальних громад (юридичних осіб) діюча система місцевого самоврядування в місті Дніпропетровську суперечить чинному українському законодавству, тим самим порушуючи мої конституційні права, як громадянина України», - зазначає Сергій Філіпенко.

Читайте також: Вчера прошли грязные и бессмысленные выборы на Тополе-2, - общественники

Комментарии
Последние записи в блогах

Станом на 1 травня 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,2 тис. справ різних категорій на загальну суму 11,4 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні - квітні поточного року 323 справ на суму 314,8 млн грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 201 справу на суму 267,1 млн грн, що складає 62,2 % від загальної суми розглянутих судами справ.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

Так, з початку року на розгляді у судах знаходилось 4727 таких справ на суму 9,0 млрд гривень. З них судами розглянуто 196 справ на суму 113,0 млн грн, з яких на користь органів ДФС вирішено 122 справи на суму 65,2 млн гривень.

 

Подробнее

Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області під процесуальним керівництвом прокуратури області припинили роботу міжрегіонального конвертаційного центру, через який було проконвертовано понад 1 млрд грн.

У рамках розслідування кримінального провадження за ч. 2 ст. 205, ч. 2 ст. 209 КК України було встановлено групу осіб, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки, підприємствам державної та комунальної форми власності Київської, Донецької, Запорізької, Дніпропетровської, Харківської областей та м. Києва з формування штучного податкового кредиту та переведення безготівкових коштів у готівку.

Зокрема, встановлено, що учасниками злочинної групи здійснено реєстрацію та придбання низки підконтрольних підприємств, на рахунки яких «клієнти» «конверту» перераховували грошові кошти за нібито придбані ТМЦ (товари та послуги).

Отриману такими шляхами готівку фігуранти передавали замовникам незаконних послуг, за винятком «винагороди» у розмірі 10-13% від суми конвертації.

Таким чином протягом 2018-2019 років через рахунки компаній, які входили до складу конвертцентру, було проконвертовано понад 1 млрд. грн.

За результатами санкціонованих обшуків, проведених в офісних приміщеннях, за місцями проживання фігурантів та їх транспортних засобах з незаконного обігу вилучено 567 тис. гривень готівкою, 53 печатки, 2 електронних ключа, 13 одиниць комп’ютерної техніки, 30 мобільних телефонів, 31 банківську картку, 15 електронних носіїв інформації, фінансово-бухгалтерську документацію, чорнові записи та травматичний пістолет 9 мм марки „SHMEISSER PSH 790” без дозвільних документів та 13 набоїв до нього.

Окрім того, накладено арешт на 3,4 млн грн ліміту суми ПДВ на рахунках компаній-фігурантів в СЕА ПДВ.

Слідство триває.

 

Подробнее

Доходи місцевих бюджетів Дніпропетровської області за січень – квітень 2019 року склали 9 млрд 437,7 млн грн, що на 2 млрд 145 млн грн більше аналогічного періоду 2018 року. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Більше половини надходжень у місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує податок на доходи фізичних осіб, його сума склала 5 млрд 223,3 млн грн, що перевищує минулорічні показники майже на 1 млрд 18,5 млн гривень.

Наступною за рівнем надходжень є плата за землю. Її власники та землекористувачі сплатили протягом 2019 року майже 1 млрд 601,1 млн грн,  що на 402,1 млн грн більше аналогічного періоду минулого року.

Замикає трійку лідерів єдиний податок. Впродовж чотирьох місяців 2019 року спрощенці області сплатили 923,8 млн грн, що на 171,6 млн грн більше рівня 2018 року.

Подробнее

Головним управлінням ДФС у Дніпропетровській області з початку 2019 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 5 млрд 24,8 млн гривень. Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 887,1 млн грн або на 21,0 %. Про це повідомила в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Протягом квітня 2019 року фактичні надходження єдиного внеску склали 1 млрд 381,3 млн грн, що на 235,3 млн грн більше квітня 2018 року.

 «Варто відзначити, що такий ріст – результат комплексу заходів, що втілюються представниками усіх гілок влади та контролюючими органами у напрямку легалізації праці. Спілкуючись з працедавцями - порушниками, фахівці ДФС  вважають, що норми закону у сфері оплати праці мають  винятковий пріоритет. Тож, легальний ринок праці – це стабільні надходження до бюджетів та гарантоване соціальне і пенсійне забезпечення», - зазначила Оксана Томчук.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет