“Розумні” окуляри презентував Facebook

10.09.2021 12:46   -

Компанія Facebook представила свої «розумні» окуляри, які створила разом з американським виробником сонцезахисних окулярів Ray-Ban. Вони називаються Ray-Ban Stories.

Презентація відбулась у четвер, 9 вересня.

Три варіанти очок.  Фото - Facebook

Початкова вартість окулярів $299. Вони надійдуть у продаж 9 вересня. Їх можна буде придбати онлайн, а також у деяких магазинах в США, Австралії, Канаді, Ірландії, Італії та Великої Британії.

Вбудованих дисплеїв немає, зате є можливість передачі звуку по Bluetooth за допомогою завушників — це може бути музика або дзвінки.

Аксесуари будуть продаватися в трьох варіантах оправи – Wayfarer, Round і Meteor. Всі вони отримали по дві 5-мегапіксельні камери, які розмістилися з боків. Ці камери дозволяють робити фото або записувати відео після натискання кнопки на правій дужці, або голосовій команді Facebook Assistant «Привіт, Facebook, зроби відео». Вбудованої пам’яті вистачає приблизно на 500 фотографій або 35 тридцятисекундних відеороликів. Далі їх можна легко скинути на смартфон і обробити за допомогою спеціального додатку Facebook View.

У Facebook не розраховують на те, що ці прості камери замінять людям смартфон. Вони служать для швидкої зйомки чогось, поки руки зайняті – щоб не упустити момент.

Крім цього, окуляри Ray-Ban Stories мають open-ear навушники і три мікрофони. Вбудованих дисплеїв тут немає, зате є можливість передачі звуку по Bluetooth за допомогою дужок – це може бути музика, або дзвінки. Гучність регулюється тачпадом (який теж помістився на дужках). Ray-Ban Stories будуть підключені до нового додатку Facebook View, який дозволить власникам окулярів ділитися фото і відео у Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter. Також є можливість зберегти створений контент на телефон.

На внутрішній і зовнішній стороні очок є світлодіоди. Внутрішні показують користувачеві стан батареї, зовнішні – що в даний момент записується фото або відео (для того, щоб це не стало несподіванкою для об’єкта зйомки).

Повідомляється, що для повної зарядки очок потрібно близько години, і що батарея витримує приблизно шість годин при “періодичному використанні”. 

Примітно, що логотип соціальної мережі є лише на коробці з аксесуаром, на самих окулярах нанесений логотип Ray-Ban.

У липні соцмережа Instagram, яка належить Facebook, додала для повнолітніх користувачів нову функцію. Вони зможуть самостійно регулювати появу чутливого контенту у своїй стрічці.

Раніше Facebook і Instagram дозволили користувачам приховувати кількість лайків під своїми повідомленнями. Ця функція вже доступна в Instagram і незабаром зʼявиться у Facebook.

Раніше стало відомо, що Facebook і Google почнуть укладання підводних інтернет-кабелів в Африку та Азію.