Простота та швидкість – переваги нового додатку Ощадбанку

09.12.2021 13:35   -

Ощадбанк запустив новий додаток «Мобільний Ощад», який упродовж 2022 року повністю замінить застосунок «Ощад 24/7».

Героєм нового додатку став добрий та кумедний персонаж Ощадик. Він покликаний налагодити емоційний зв’язок між банком та клієнтами

Ощадбанк презентував новий додаток “Мобільний Ощад”. Розробка проекту тривала два роки та відбувалась в рамках глобальної стратегії банку з діджиталізації. Згідно з цією стратегією в Ощадбанку вже осучаснили контакт-центр, сайт та сервіс для приймання оплат ОщадPAY.

За даними держбанку, новий мобільний застосунок розроблявся 2 роки. Він побудований на платформі Flutter, яка забезпечує швидкість впровадження змін, гнучкість системи та підвищує її продуктивність.

Ключова перевага нової розробки – зменшення кількості кліків для здійснення однієї транзакції з п’яти до одного.

В банку стверджують, що додаток матиме ще два релізи у 2022 році, але вже зараз за функціоналом задовольняє ключові потреби клієнта: у ньому представлено 95% найбільш популярних операцій.

«Зворотний зв’язок від клієнтів дав нам можливість створити саме такий додаток, яким вони хочуть його бачити. Зрозумілий інтерфейс, технологічність та емоційна складова роблять новий мобільний додаток Ощадбанку набагато зручнішим. Упевнений, що дедалі більше клієнтів використовуватимуть «Мобільний Ощад» замість візиту до банку, адже ми створили справжнє «відділення в смартфоні», – зауважив член правління Ощадбанку Антон Тютюн.

Застосунком «Ощад 24/7» наразі користуються 5,8 млн клієнтів, але за словами Тютюна, у банку немає кількісного плану переведення всіх клієнтів на новий застосунок.

Перехід клієнтів на новий застосунок «Мобільний Ощад» буде поступовим та добровільним.

Дизайн «Мобільного Ощаду» розроблено в партнерстві з міжнародною компанією Alty. До нового застосунку додано емоцію – користувачів супроводжуватиме анімований персонаж «Ощадик», розроблений агентством Fedoriv.

Oschadik



“Перетворення на сучасний банк, діджиталізація та розвиток цифрових продуктів – стратегічна мета Ощадбанку, – говорить Сергій Наумов, голова правління Ощадбанку. – Ми почали цей процес із запізненням, але вже наздогнали та навіть перегнали більшість українських банків на діджитал-шляху. Ще 10 років тому клієнт Ощадбанку навіть не міг поговорити з працівником банку дистанційно, а зараз наш контакт-центр обробляє 5 мільйонів звернень щомісяця. У нас є голосова помічниця Софія, ми запровадили безготівкові форми оплати проїзду та безліч інших цифрових сервісів”.