Через карантин у Дніпрі помінялись правила прийому клієнтів енергопостачальних компаній

25.03.2021 07:43   -

У зв’язку із запровадженням міською комісією з надзвичайних ситуацій суворих карантинних обмежень у Дніпрі з 25 березня, YASNO інформує, що очний прийом клієнтів в енергоофісах відбуватиметься виключно за попереднім записом на сайті, за телефоном чи електронною поштою, за наявності масок та з дотриманням дистанції. YASNO закликає клієнтів у цей період користуватись онлайн-сервісами, які допоможуть розрахуватися за електроенергію без комісії, передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари, а також приєднатися до постачання газу від YASNO, не виходячи з дому.

Сервіси YASNO, що допоможуть вирішити питання з електропостачання, газопостачання та енергоефективності дистанційно:

∙           Особистий кабінет – https://yasno.com.ua/cabinet-dnipro;

∙           сайт – https://www.dp.yasno.com.ua/;

∙           Facebook-сторінка;

∙           Viber-бот Yasno-online;

∙           контакт-центр: (056/067/050) 770-11-55.

«Безпека та здоров’я клієнтів і співробітників YASNO – наш головний пріоритет. Ми маємо всі можливості, аби в умовах карантину продовжувати надавати якісний сервіс дистанційно. Тож ми закликаємо уникати додаткових візитів в енергоофіси YASNO і користуватись онлайн-сервісами. Будь ласка, підказуйте людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.