Без паперової тяганини: усі послуги у «Кабінеті мешканця м. Дніпра»
22 лютого у департаменті інформаційних технологій Дніпровської міської ради розповіли, як дніпрянам швидше отримати відео від Ситуаційного центру, без паперової тяганини, а також не чекати довго на відповідь.
“«Кабінет мешканця м. Дніпра» на сайті dniprorada.gov.ua – наразі це єдина точка входу до всіх сервісів нашого міста та всіх послуг, які ми надаємо в електронному вигляді. Кожен дніпрянин може зайти туди, пройшовши зручну авторизацію: через BankID або електронний цифровий підпис. Далі – обрати послуги: можна отримати довідку про склад родини, дізнатися, чи є ви в реєстрі мешканців або як до нього потрапити. Також можна записатися до дитячого садочка“, – зазначила Альона Чуєва, директорка департаменту інформаційних технологій ДМР.
А от щоб за спрощеною процедурою отримати відповідь на запит до Ситуаційного центру, в «Кабінеті мешканця» треба заповнити дату події, вказати її причину та вказати ім’я та прізвище. Усі дані користувача будуть вже автоматично прив’язані.
«Не треба як раніше надавати паперові копії паспорта. Протягом 5 робочих днів буде надана відповідь з посиланням на відео, яке зберігатиметься 21 день», – підкреслила Альона Чуєва.
На початок 2021 року вже було здійснено 24 запити до Ситуаційного центру через «Кабінет мешканця». За день ним користуються більше ніж 1000 дніпрян.
Для реєстрації можна перейти за посиланням: https://km.dniprorada.gov.ua/journal.