Главное для жителей Днепра - тема комфортности и безопасности, - эксперт

11.07.2018 20:15

за последнее время в Днепре люди почувствовали улучшение через реформу ЖКХ, ОСМД. Начались ремонты внутриквартальных дорог, наведение порядка во дворах. Но самое главное для жителей мегаполиса - это тема комфортности и безопасности проживания. Об этом политолог Владислав Романов заявил в эксклюзивном комментарии интернет-изданию «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Понятие комфортности гораздо шире, чем удобство. Комфорт – это наличие работы и возможность смены этой работы, услуг, образования и так далее Если человек считает, что комфортно получить рабочее место в грязном, страшном и необорудованном предприятии, то я не думаю, что это отвечает второй позиции - безопасности. Очень важный элемент городской жизни – это коммуникации. Транспорт, состояние дорог, возможность относительно быстро добираться с работы к месту жительства и учебы», - сказал эксперт.

Читайте также: Чим публічні консультації можуть допомогти Дніпру

По его словам, за последнее время в Днепре люди почувствовали улучшение через реформу ЖКХ, ОСМД. Начались ремонты внутриквартальных дорог, наведение порядка во дворах.

«Неплохо в городе продвигается обустройство общественных пространств, эти факторы позволяют приподняться в рейтинге. В перспективе нужно бороться, чтобы в нашем городе были выдержаны все те стандарты, которые закладываются в любую сферу как со стороны государства, так и местных властей. Посмотрите на наше метро – это памятник «совковщине». Строили метро, которое должно было 100-150 лет работать, но строили от одной проходной, второй проходной до жилого района. Конечно же, это метро с социально-экономической точки зрения нерентабельно, оно должно подвозить людей туда, где они стремятся отдыхать – это центр города», - отметил политолог.

Комментарии
днепропетровск
12.07.2018
Лично я не чувствую особых изменений- у нас уже 4 суток нет питьевой! воды-ж/м Северный.Звонили в райисполком-нас обгавкали и послали на ж/д дорогу т.к. воду подает БМВЗ .Позвонили на ж/д -ответ-ЖДИТЕ НЕ ЗНАЕМ.-,АВАРИЯ.Позвонили на горячую линию мэра-выслушали рассказ куда надо позвонить!Вопрос-а для чего горячая линия-для перенаправления звонков?У нас воды не бывает 3-4 дня в неделю,зимой еще ничего,сейчая лето! жара! Такое впечатление что переименование и декомунизация первоочердные вопросы-а нет воды-ерунда.Жилмасив Северный,пос.Октябпьский,Шевченко-дети,старики,больница,садики-никому нет дела до нас,нигде ни слова о аварии.Может стоит телевидение пригласить-чтоб показали очереди за водой у колонок и послушали людей?
Последние записи в блогах

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що найбільш запитуваною серед відвідувачів Центрів обслуговування платників залишається послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема, у січні – червні поточного року ЦОП Дніпропетровщини надано більше 86,2 тисячі таких послуг.

Також не втрачає актуальності послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Протягом зазначеного періоду платникам надано понад           37 тисяч цих послуг. Крім того, платників продовжує цікавити послуга з надання витягу з реєстру платників єдиного податку. З початку року видано більше 15 тисяч таких витягів.

На сьогодні обслуговування платників здійснюється 36 Центрами обслуговування платників, що діють при податкових інспекціях Дніпропетровської області, які надають 30 видів адміністративних послуг. Протягом шести місяців поточного року 247 працівниками, задіяних у роботі ЦОП, надано понад 200 тисяч адміністративних послуг. Окрім отримання консультативних та інформаційних послуг, відвідувачі Центрів обслуговування платників мають можливість подати податкову звітність та отримати ключі електронного цифрового підпису.

Подробнее

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що ДФС України у зв’язку з набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 15.05.2018 № 511, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 11.06.2018     № 692/32144 (далі – наказ Мінфіну № 511), яким затверджено зміни, внесені до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 14.04.2015 № 435 (далі – наказ Мінфіну № 435), повідомила наступне.

Частиною четвертою ст. 8 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами і доповненнями визначено, що порядок нарахування, обчислення і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) визначається цим Законом, у частині адміністрування – Податковим кодексом України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову та митну політику.

Відповідно до п. 46.6 ст. 46 ПКУ у разі якщо в результаті запровадження нового податку або зміни правил оподаткування змінюються форми податкової звітності, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, який затвердив такі форми, зобов’язаний оприлюднити нові форми звітності.

До визначення нових форм декларацій (розрахунків), які набирають чинності для складання звітності за податковий період, що настає за податковим періодом, у якому відбулося їх оприлюднення, є чинними форми декларацій (розрахунків), чинні до такого визначення.

З огляду на зазначене, звітність за липень 2018 року подається у серпні         2018 року за формами, затвердженими наказом Мінфіну № 435.

Таким чином, звітність за новими формами, затвердженими наказом Мінфіну   № 435 у редакції наказу Мінфіну № 511, подаватиметься платниками ЄСВ, починаючи з 01.09.2018.

 

 

 

Подробнее

Коли на пункті ГВК немає 220V, або Internet, це зрозуміло і потрібно виправляти недоліки,а от коли у УТБ області немає бажання працювати... 

Подробнее
Голосование
Насколько изменилось экономическое состояние вашей семьи за год?
Ухудшилось
Улучшилось
Не изменилось