Автомайдан Днiпропетровська їде до Києва з вимогами

12.05.2015 13:04

14 травня громадські активісти ГО «Автомайдан Дніпропетровськ» виїджають до Київ де приєднаються до всеукраїнського Автомайдану з вимогами знизити вартість комунальних послуг.

Про це повідомив на своїй сторінці у фейсбук громадський активіст Тарас Здреник, пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«В Київ з’їджаються більше 30-ти автомайданів з різних міст. Всі бажаючі поїхати на своєму автомобілі з нами - звертатись в приватну розмову до мене», - пише Здреник.

Читайте також: Этим летом Днепропетровск ждет еще одна революция в сфере ЖКХ

Щодо встановлених тарифів на житлово-комунальні послуги

"І. Корупційні умови встановлення розміру тарифів

1. Указом Президента № 715/214 від 10 вересня 2014 року затверджено нове Положення Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

НКРЕКП – визначено державним колегіальним органом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України.

НКРЕКП є органом державного регулювання діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг.

НКРЕКП як колегіальний орган утворюється у складі Голови та шести членів. Голова, члени НКРЕКП призначаються на посади та звільняються з посад Президентом України шляхом видання відповідного указу.
Термін повноважень Голови, члена НКРЕКП становить шість років.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 969/2014 від 30.12.2014р. - призначити ВОВКА Дмитра Володимировича тимчасово виконуючим обов'язки Голови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (за згодою) – НКРЕКП не має керівника, лише 25-річного в.о. !!! 
В чому причини такої поведінки Президента???

Схематична процедура формування тарифів на житлово-комунальні послуги: (мал. 1)

 

2. Постановою Кабінету Міністрів № 269 від 17 липня 2014 року скасував контроль з боку Державної комісії по цінах за економічної обґрунтованістю рівня цін, які закладені монополістами у свої розрахунки вартості тарифів.
Контроль та погодження органами місцевого самоврядування тарифів було скасовано ще у 2011 році.

Таким чином, створено корупційну схему МОНОПОЛЬНОГО встановлення та державного контролю за діяльністю суб’єктів природних МОНОПОЛІЙ на ринку житлово-комунальних послуг. МОНОПОЛІЯ «у квадраті».
Наслідком цього за класикою економічної науки стало миттєве «захмарне» підвищення тарифів та низька якість надаваних послуг без можливості впливу та контролю з боку громадян.

Зниження ціни природного газу у березні 2015 року з 450 дол.США за 1000м3 до 200 дол.США за 1000м3 не призвело до зниження тарифів, адже законодавством передбачена лише «можливість» а не обов’язок зниження тарифів у випадку зниження цін на енергоносії. Монополісти ж самостійно не зацікавлені у зниженні тарифів, адже це зменшить надходження грошових коштів на їх рахунки.

Відсутній будь-який незалежний контроль за якістю послуг: контроль якості природного газу проводить газопостачальна організація раз на місяць; контроль якості питної води проводить сама ж водопостачальна організація; якість електроенергії у споживача взагалі відсутній.

Незрозуміла логіка держав, коли населення за власники кошти примушують встановити лічильники газу, води, але разом з цим відсутні такі лічильники газу на державному кордоні на вході в газотранспортну систему з боку РФ та відсутні лічильники на кордоні на виході в напрямку ЕС.

Очевидно, що підвищення тарифів стало наслідком не стільки вимог МВФ скільки непрозорим механізмом формування монополіями їх собівартості та відсутністю будь-яких дієвих механізмів контролю.

 

ВИМОГИ:

- змінити нормативно-правові акти та ввести процедуру погодження органами місцевого самоврядування (як повноважними представниками місцевих громад) розміру тарифів на житлово-комунальні послуги.

- ввести обов’язків аудит розрахунків структури собівартості тарифів та визначити замовником такого аудиту орган місцевого самоврядування.
(мал. 2)
- внести зміни до законодавства та передбачити обв’язок НКРЕКП ініціювати та встановлювати знижені тарифи у випадку зниження цін на основні витрат .

- внести зміни до законодавства та передбачити обв’язок виробника послуг провести зниження тарифу у випадку зниження собівартості виробництва.

- внести зміни до законодавства та запровадити механізм контролю за якістю житлово-комунальних послуг суб’єктами природних монополій.

- вжити заходи по негайному встановленню засобів обліку (лічильників) та контроль якості на кордоні на вході в Україну та на кордоні на виході з України;

- створити громадську раду при НКРЕКП з метою контролю з боку громадянського суспільства за роботою по встановленню тарифів на житлово-комунальні послуги.

 

ІІ. Субсидії населенню – механізм розкрадання бюджетних коштів на користь тіньових власників природних монополії у сфері ЖКП.

Держава замість дієвого контролю за формуванням тарифів та створенням механізмів економічного стимулювання зниження енергоспоживання запровадила механізм надання субсидій. 
Цей анти ринковий метод абсолютно не стимулює споживачів зменшувати енергоспоживання, адже будь-які витрати на житлово-комунальні послуги, які перевищують 15% доходу сім’ї покриваються за рахунок коштів державного бюджету.

Верховна Рада нещодавно прийняла закон "Про ринок природного газу України", - зазначається у повідомленні громадського активіста.

Как это повлияет на рейтинг:
Общественная организация "Автомайдан ДНЕПР"
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Протягом січня 2019 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 187 кримінальних проваджень, з яких 34 – прийнято до провадження у поточному році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 20 кримінальних проваджень, із яких до суду скеровано 10, у тому числі: 9 – з обвинувальними актами, а 1 – з клопотанням про звільнення від кримінальної відповідальності.

Крім того, за перший місяць поточного року за підслідністю направлено 3 кримінальних провадження, 11 – приєднано до інших проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж січня 2019 року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 34 млн 636 тис. гривень.

 

Подробнее

Не встигла заборона Уряду рзміщувати тимчасово вільні кошти місцевих бюджетів набрати чинності, як територіальні громади почали підраховувати збитки. На Дніпропетровщині недорахуються фінансового ресурсу у вигляді відсотків від коштів на депозитах у Марганецькій, Зеленодольській,  Синельниківській, Дніпровській та Першотравенській. В цілому біля 19 млн грн.

Подробнее

Протягом січня поточного року громадяни подали більше ніж 22 тис. декларацій про майновий стан і доходи, отримані у 2018 році. Це на 13 відсотків, або на 2,5 тис. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

За даними податкових декларацій задекларовано загальний дохід у сумі – 3,6 млрд грн. Громадянами самостійно визначено до сплати в бюджет 79,7 млн грн податку на доходи фізичних осіб, що на 26,5 млн грн, або на 50 відс. більше ніж у січні 2018 року. Сума військового збору до сплати становить – 13,1 млн грн, що на 3,1 млн грн, або на 31 відсоток більше, ніж за відповідний період минулого року.

На сьогодні вже 335 громадян задекларували доходи у сумі понад 1 млн грн. Податкові зобов’язання з ПДФО визначено такими громадянами у розмірі – 27,5 млн грн, військового збору – 3,2 млн грн.

Найбільшу суму доходу у січні 2019 задекларовано мешканцем м. Києва у сумі понад 200,0 млн грн.

Найбільші суми до сплати в бюджет по доходам, отриманим з джерел за межами території України, на сьогодні задекларовано 2 громадянами Сумської області (кожний у сумі понад 2,5 млн грн).

За структурою доходів найбільші суми мільйонери декларують при отриманні:

 інших оподатковуваних доходів (проценти банку, дивіденти тощо) – 628,9 млн грн, з яких податковими агентами утримано 53,3 млн грн ПДФО та 9,3 млн грн військового збору;

інших неоподатковуваних доходів – 409,6 млн грн;

доходів від операцій з продажу (обміну) об’єктів рухомого та нерухомого майна – 181,9 млн. грн., з яких вже сплачено (утримано) 6,1 млн грн ПДФО та 1,7 млн грн військового збору;

іноземних доходів – 98,9 млн грн;

доходів від успадкування (отримання у дарунок) майна – 78,1 млн грн.

Право на податкову знижку за результатами 2018 року задекларовано 6 тис. особами. Сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню, визначена платниками податків у розмірі – 17,2 млн грн, що на 41,1 млн грн, або на 32 відс. більше, ніж за аналогічний період попереднього року.

 

Подробнее

У січні 2019 року Державна фіскальна служба України відшкодувала платникам рекордну суму податку на додану вартість – 19,7 млрд грн.

Порівняно з відповідним періодом минулого року сума відшкодування зросла на 64%, або на 7,7 млрд грн. У січні 2018 року платникам було відшкодовано 12 млрд грн. Загалом за 2018 рік платникам відшкодовано 131,7 млрд грн.

Сума відшкодованого ПДВ на рахунки платників у січні 2019 року на 8,7 млрд грн, або у 1,8 раза більше середньомісячного відшкодування у 2018 році. Сума середньомісячного відшкодування ПДВ у минулому році становила 11 млрд грн.

Також суттєво зросли задекларовані суми ПДВ до сплати. Так, у січні 2019 року (декларації за грудень 2018 року) задекларовано 22,9 млрд грн ПДВ до сплати. Це на 1,6 млрд грн, або на 7,5% більше відповідного показника січня 2018 року.

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат