Автомайдан Днiпропетровська їде до Києва з вимогами

12.05.2015 13:04

14 травня громадські активісти ГО «Автомайдан Дніпропетровськ» виїджають до Київ де приєднаються до всеукраїнського Автомайдану з вимогами знизити вартість комунальних послуг.

Про це повідомив на своїй сторінці у фейсбук громадський активіст Тарас Здреник, пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«В Київ з’їджаються більше 30-ти автомайданів з різних міст. Всі бажаючі поїхати на своєму автомобілі з нами - звертатись в приватну розмову до мене», - пише Здреник.

Читайте також: Этим летом Днепропетровск ждет еще одна революция в сфере ЖКХ

Щодо встановлених тарифів на житлово-комунальні послуги

"І. Корупційні умови встановлення розміру тарифів

1. Указом Президента № 715/214 від 10 вересня 2014 року затверджено нове Положення Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

НКРЕКП – визначено державним колегіальним органом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України.

НКРЕКП є органом державного регулювання діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг.

НКРЕКП як колегіальний орган утворюється у складі Голови та шести членів. Голова, члени НКРЕКП призначаються на посади та звільняються з посад Президентом України шляхом видання відповідного указу.
Термін повноважень Голови, члена НКРЕКП становить шість років.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 969/2014 від 30.12.2014р. - призначити ВОВКА Дмитра Володимировича тимчасово виконуючим обов'язки Голови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (за згодою) – НКРЕКП не має керівника, лише 25-річного в.о. !!! 
В чому причини такої поведінки Президента???

Схематична процедура формування тарифів на житлово-комунальні послуги: (мал. 1)

 

2. Постановою Кабінету Міністрів № 269 від 17 липня 2014 року скасував контроль з боку Державної комісії по цінах за економічної обґрунтованістю рівня цін, які закладені монополістами у свої розрахунки вартості тарифів.
Контроль та погодження органами місцевого самоврядування тарифів було скасовано ще у 2011 році.

Таким чином, створено корупційну схему МОНОПОЛЬНОГО встановлення та державного контролю за діяльністю суб’єктів природних МОНОПОЛІЙ на ринку житлово-комунальних послуг. МОНОПОЛІЯ «у квадраті».
Наслідком цього за класикою економічної науки стало миттєве «захмарне» підвищення тарифів та низька якість надаваних послуг без можливості впливу та контролю з боку громадян.

Зниження ціни природного газу у березні 2015 року з 450 дол.США за 1000м3 до 200 дол.США за 1000м3 не призвело до зниження тарифів, адже законодавством передбачена лише «можливість» а не обов’язок зниження тарифів у випадку зниження цін на енергоносії. Монополісти ж самостійно не зацікавлені у зниженні тарифів, адже це зменшить надходження грошових коштів на їх рахунки.

Відсутній будь-який незалежний контроль за якістю послуг: контроль якості природного газу проводить газопостачальна організація раз на місяць; контроль якості питної води проводить сама ж водопостачальна організація; якість електроенергії у споживача взагалі відсутній.

Незрозуміла логіка держав, коли населення за власники кошти примушують встановити лічильники газу, води, але разом з цим відсутні такі лічильники газу на державному кордоні на вході в газотранспортну систему з боку РФ та відсутні лічильники на кордоні на виході в напрямку ЕС.

Очевидно, що підвищення тарифів стало наслідком не стільки вимог МВФ скільки непрозорим механізмом формування монополіями їх собівартості та відсутністю будь-яких дієвих механізмів контролю.

 

ВИМОГИ:

- змінити нормативно-правові акти та ввести процедуру погодження органами місцевого самоврядування (як повноважними представниками місцевих громад) розміру тарифів на житлово-комунальні послуги.

- ввести обов’язків аудит розрахунків структури собівартості тарифів та визначити замовником такого аудиту орган місцевого самоврядування.
(мал. 2)
- внести зміни до законодавства та передбачити обв’язок НКРЕКП ініціювати та встановлювати знижені тарифи у випадку зниження цін на основні витрат .

- внести зміни до законодавства та передбачити обв’язок виробника послуг провести зниження тарифу у випадку зниження собівартості виробництва.

- внести зміни до законодавства та запровадити механізм контролю за якістю житлово-комунальних послуг суб’єктами природних монополій.

- вжити заходи по негайному встановленню засобів обліку (лічильників) та контроль якості на кордоні на вході в Україну та на кордоні на виході з України;

- створити громадську раду при НКРЕКП з метою контролю з боку громадянського суспільства за роботою по встановленню тарифів на житлово-комунальні послуги.

 

ІІ. Субсидії населенню – механізм розкрадання бюджетних коштів на користь тіньових власників природних монополії у сфері ЖКП.

Держава замість дієвого контролю за формуванням тарифів та створенням механізмів економічного стимулювання зниження енергоспоживання запровадила механізм надання субсидій. 
Цей анти ринковий метод абсолютно не стимулює споживачів зменшувати енергоспоживання, адже будь-які витрати на житлово-комунальні послуги, які перевищують 15% доходу сім’ї покриваються за рахунок коштів державного бюджету.

Верховна Рада нещодавно прийняла закон "Про ринок природного газу України", - зазначається у повідомленні громадського активіста.

Как это повлияет на рейтинг:
Общественная организация "Автомайдан ДНЕПР"
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Діяльність Українського товариства історії та культури Рівненської області сконцентрована не тільки на Волинському регіоні та Україні.

Вона сягає інших країн Європи, зокрема Естонії, де налагоджені тісні стосунки з українськими патріотами, такими як Тетяна Івушкіна, членом Рівненського Товариства, яка створила в Естонії унікальний український музей.

Подробнее

Платники податків мають право зареєструвати другий примірник акцизної накладної на розподіл пального

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/396944.html повідомила, що з 28.10.2019 розпочато реєстрацію другого примірника акцизної накладної, складеної у порядку, передбаченому   п. 23 Перехідних положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ), за умови, що перший примірник такої акцизної накладної зареєстрований в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) згідно з п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідних положень» ПКУ.

Подробнее

Право на податкову соціальну пільгу визначено ПКУ

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що будь-який платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у розмірі, що дорівнює 50 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Подробнее

Про право на податкову знижку за навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Норми встановлені п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли вы продажу украинской земли?
Да
Нет
Не знаю