Автомайдан Днiпропетровська їде до Києва з вимогами

12.05.2015 13:04

14 травня громадські активісти ГО «Автомайдан Дніпропетровськ» виїджають до Київ де приєднаються до всеукраїнського Автомайдану з вимогами знизити вартість комунальних послуг.

Про це повідомив на своїй сторінці у фейсбук громадський активіст Тарас Здреник, пише видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«В Київ з’їджаються більше 30-ти автомайданів з різних міст. Всі бажаючі поїхати на своєму автомобілі з нами - звертатись в приватну розмову до мене», - пише Здреник.

Читайте також: Этим летом Днепропетровск ждет еще одна революция в сфере ЖКХ

Щодо встановлених тарифів на житлово-комунальні послуги

"І. Корупційні умови встановлення розміру тарифів

1. Указом Президента № 715/214 від 10 вересня 2014 року затверджено нове Положення Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

НКРЕКП – визначено державним колегіальним органом, підпорядкованим Президентові України і підзвітним Верховній Раді України.

НКРЕКП є органом державного регулювання діяльності у сферах енергетики та комунальних послуг.

НКРЕКП як колегіальний орган утворюється у складі Голови та шести членів. Голова, члени НКРЕКП призначаються на посади та звільняються з посад Президентом України шляхом видання відповідного указу.
Термін повноважень Голови, члена НКРЕКП становить шість років.

УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 969/2014 від 30.12.2014р. - призначити ВОВКА Дмитра Володимировича тимчасово виконуючим обов'язки Голови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (за згодою) – НКРЕКП не має керівника, лише 25-річного в.о. !!! 
В чому причини такої поведінки Президента???

Схематична процедура формування тарифів на житлово-комунальні послуги: (мал. 1)

 

2. Постановою Кабінету Міністрів № 269 від 17 липня 2014 року скасував контроль з боку Державної комісії по цінах за економічної обґрунтованістю рівня цін, які закладені монополістами у свої розрахунки вартості тарифів.
Контроль та погодження органами місцевого самоврядування тарифів було скасовано ще у 2011 році.

Таким чином, створено корупційну схему МОНОПОЛЬНОГО встановлення та державного контролю за діяльністю суб’єктів природних МОНОПОЛІЙ на ринку житлово-комунальних послуг. МОНОПОЛІЯ «у квадраті».
Наслідком цього за класикою економічної науки стало миттєве «захмарне» підвищення тарифів та низька якість надаваних послуг без можливості впливу та контролю з боку громадян.

Зниження ціни природного газу у березні 2015 року з 450 дол.США за 1000м3 до 200 дол.США за 1000м3 не призвело до зниження тарифів, адже законодавством передбачена лише «можливість» а не обов’язок зниження тарифів у випадку зниження цін на енергоносії. Монополісти ж самостійно не зацікавлені у зниженні тарифів, адже це зменшить надходження грошових коштів на їх рахунки.

Відсутній будь-який незалежний контроль за якістю послуг: контроль якості природного газу проводить газопостачальна організація раз на місяць; контроль якості питної води проводить сама ж водопостачальна організація; якість електроенергії у споживача взагалі відсутній.

Незрозуміла логіка держав, коли населення за власники кошти примушують встановити лічильники газу, води, але разом з цим відсутні такі лічильники газу на державному кордоні на вході в газотранспортну систему з боку РФ та відсутні лічильники на кордоні на виході в напрямку ЕС.

Очевидно, що підвищення тарифів стало наслідком не стільки вимог МВФ скільки непрозорим механізмом формування монополіями їх собівартості та відсутністю будь-яких дієвих механізмів контролю.

 

ВИМОГИ:

- змінити нормативно-правові акти та ввести процедуру погодження органами місцевого самоврядування (як повноважними представниками місцевих громад) розміру тарифів на житлово-комунальні послуги.

- ввести обов’язків аудит розрахунків структури собівартості тарифів та визначити замовником такого аудиту орган місцевого самоврядування.
(мал. 2)
- внести зміни до законодавства та передбачити обв’язок НКРЕКП ініціювати та встановлювати знижені тарифи у випадку зниження цін на основні витрат .

- внести зміни до законодавства та передбачити обв’язок виробника послуг провести зниження тарифу у випадку зниження собівартості виробництва.

- внести зміни до законодавства та запровадити механізм контролю за якістю житлово-комунальних послуг суб’єктами природних монополій.

- вжити заходи по негайному встановленню засобів обліку (лічильників) та контроль якості на кордоні на вході в Україну та на кордоні на виході з України;

- створити громадську раду при НКРЕКП з метою контролю з боку громадянського суспільства за роботою по встановленню тарифів на житлово-комунальні послуги.

 

ІІ. Субсидії населенню – механізм розкрадання бюджетних коштів на користь тіньових власників природних монополії у сфері ЖКП.

Держава замість дієвого контролю за формуванням тарифів та створенням механізмів економічного стимулювання зниження енергоспоживання запровадила механізм надання субсидій. 
Цей анти ринковий метод абсолютно не стимулює споживачів зменшувати енергоспоживання, адже будь-які витрати на житлово-комунальні послуги, які перевищують 15% доходу сім’ї покриваються за рахунок коштів державного бюджету.

Верховна Рада нещодавно прийняла закон "Про ринок природного газу України", - зазначається у повідомленні громадського активіста.

Как это повлияет на рейтинг:
Общественная организация "Автомайдан ДНЕПР"
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

23 квітня, у Дніпрі, за  адресою: актова зала, КП «Південна Укргеологія», вул. Чернишевського, 11, пройде інформаційний день проекту «Малі міста – великі враження». Це буде своєрідне навчання, де фахівці розкажуть зацікавленим, як підготувати та правильно оформити свою ініціативу для участі у конкурсі. Зареєструватися на інформаційний день можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1FEKwDJEzSABrkCYhN6P77v2TBJB028_1y-P74YlHX3U/viewform?edit_requested=true

Подробнее

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Подробнее

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Подробнее

За оперативними даними у поточному році фізичним особам – власникам об'єктів нерухомості сформовано близько 377 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 23 тис. більше аналогічного періоду минулого року.

До сплати визначено податку на загальну суму понад 397 млн грн, що більше аналогічного періоду минулого року на 134 млн грн.

Про це повідомив начальник відділу адміністрування податку на нерухоме майно фізичних осіб, відмінне від земельної ділянки, Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

За його словами, найбільші суми нарахувань податку обліковуються по ГУ ДФС у Дніпропетровській – 56 млн грн, Київській – 52 млн грн, Львівській – 28 млн грн, Донецькій – 25 млн грн областях та м. Києві – 32 млн гривень.

Станом на 10 квітня  поточного року громадянами вже сплачено до місцевих бюджетів 107 млн грн. податку на нерухомість, що більше аналогічного періоду минулого року на 45 млн гривень.

«Нагадаю, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення», – зазначив Володимир Гуцуляк.

Посадовець також нагадав, що цього року податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками, які були законодавчо визначені у цей період.

Так, податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Петр Порошенко
Владимир Зеленский