Реєстрація з одночасним зняттям з попереднього місця проживання: що потрібно знати

12.05.2021 16:56   -

Для реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання необхідно подати до відділу реєстрації такі документи: заяву про зняття з реєстрації місця проживання, заяву про реєстрацію місця проживання, заяву про згоду на обробку персональних даних. А також квитанцію про сплату адміністративного збору (13,60 грн), паспорт, документ, що підтверджує право на проживання в житлі. Громадяни, які підлягають взяттю на військовий облік, додають ще й військовий квиток з відмітками відповідного військового комісаріату.

«Працівники органів реєстрації перевіряють правильність заповнення заяв, наявність необхідних документів для реєстрації місця проживання і вносять інформацію до відповідного реєстру територіальної громади. У паспорті заявника спочатку проставляється штамп зняття з реєстрації місця проживання особи, а потім фіксують відповідний штамп реєстрації нового місця проживання», – розповіла під час прямої телефонної лінії 12 травня заступниця начальника відділу – державний реєстратор відділу формування та ведення реєстру територіальної громади управління у сфері державної реєстрації департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур ДМР Інна Чуб.

Відділи формування та ведення реєстру територіальної громади розташовані у кожному районі міста за адресами:

  • Самарський район – вул. 20-річчя Перемоги, 21;
  • Шевченківський і Чечелівський райони – вул. М. Грушевського, 70;
  • Соборний і Центральний райони – пл. Шевченка, 7;
  • Індустріальний й Амур-Нижньодніпровський райони – просп. Слобожанський, 29; Новокодацький район – вул. Орловська, 1-Б.