Постачальник електроенергії YASNO підготував відповіді на найчастіші запитання споживачів
Компанія YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Харківській та Черкаській областях.
У компанії підготували мультиплікаційні поради, що допоможуть споживачам розібратися, до кого та з яких питань постачання електроенергії необхідно звертатися.
Як відомо, вже два роки населення України забезпечують електроенергією дві окремі компанії – постачальник та оператор системи розподілу (ОСР). Постачальником електроенергії для жителів Дніпропетровщини є YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги»). Функції ОСР виконують «ДТЕК Дніпровські електромережі», «Центральна енергетична компанія» та «Укрзалізниця».
«Щоб швидко вирішити питання з електроенергії, варто пам’ятати, коли звертатися до ОСР, а коли – до YASNO. Ми розуміємо наскільки це важливо для клієнтів, тому постійно нагадуємо про функції компаній. Корисні підказки зібрані на окремій сторінці нашого сайту «Коли звертатися до YASNO?» та на сторінці Facebook. Також на каналі в YouTube ми підготували серію анімаційних відео, які допоможуть клієнтам зорієнтуватися, куди звертатися з питань електроенергії», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.
Найчастіше жителі Дніпропетровщини шукають відповіді в таких ситуаціях:
· Зникло світло або нестабільна напруга
З питань відсутності електропостачання, планових відключень, ремонту електромереж, нестабільної напруги – необхідно звертатися до свого ОСР, до мереж якого підключено будинок.
· Є питання щодо нарахувань у платіжці та необхідно сплатити за світло
ОСР здійснює розрахунок обсягів споживання (кількість використаних кВт∙год) клієнта та надає ці дані постачальнику. На основі обсягів споживання постачальник проводить нарахування суми відповідно до тарифів, встановлених державою, а також формує рахунки, надсилає платіжки та приймає платежі від клієнтів. Тож, за консультацією щодо грошових розрахунків, оплат, заборгованості чи переплати – необхідно звертатися до YASNO.
· Несправний лічильник
Звернення щодо заміни, ремонту, опломбування, параметризації лічильника – потрібно направляти оператору системи розподілу.
· Плануєте встановити двозонний лічильник, щоб заощаджувати електроенергію та кошти
YASNO допоможе підібрати енергоефективний набір Розумний Watt з послугою встановлення «під ключ». До складу набору входять двозонний лічильник, з яким спожита з 23:00 до 7:00 електроенергія коштує вдвічі дешевше, розумна розетка з таймером для автоматичного вмикання/вимикання електроприладів у потрібний час та набір LED-ламп.
· Необхідно передати показання лічильника
Показання лічильника приймають і ОСР, і YASNO. Щоб сплачувати лише за спожитий обсяг електроенергії, фіксувати показання необхідно останнього дня кожного місяця та передавати до 3 числа.
· Бажання перейти на тариф «електроопалення»
ОСР приймає заявки на збільшення приєднаної потужності, а також оформлює технічну документацію. Після цього необхідно звернутися до постачальника YASNO (ТОВ «Дніпровські енергетичні послуги»), який призначає тариф «електроопалення».