Захисні vs антипаркувальні стовпчики. Останні не убезпечують людей на зупинках

18.06.2020 16:31   -

Нещодавно у Дніпрі водій мікроавтобуса наїхав на зупинку громадського транспорту та зніс антипаркувальні стовпчики. Такі колоди неглибоко вкопані у землю, тож не змогли зупинити автівку – на відміну від захисних стовпчиків. Останні, що встановлені на багатьох комунальних зупинках, можуть витримати зіткнення із автомобілем завважки до 5 тонн.

1.JPG

«Ця зупинка на вул. Калиновій – у приватній власності. Облаштовував її безпосередньо власник. Вона не перебуває на балансі профільного комунального підприємства Дніпровської міської ради, на відміну від, наприклад, інвестиційних зупинок. Ба більше, комунальне підприємство не має права вести контроль за цим суб’єктом господарювання», – каже директор КП «Дніпротранскомплекс» Станіслав Робота.

Власник вирішив встановити антипаркувальні стовпчики, бо каже, що раніше водії часто залишали тут авто.

«Ця зупинка склалася історично. Під час реконструкції ринку ми її облаштували. Наразі ми зробили висновки з нещодавньої ситуації і вже замовили нові, більш надійні стовпчики. Встановимо їх протягом 10 днів», – зазначає заступник директора ринку «Образцовий» Віталій Головко.

3.JPG

Навпроти цієї зупинки, на вул. Калиновій, встановлено інвестиційний зупинковий комплекс. Тут є захисні стовпчики – боларди. Вони закопані на 60-70 сантиметрів у землю та захищають пасажирів, які чекають на громадський транспорт, від наїзду авто, – зазначає старший інспектор сектору контролю та моніторингу департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Денис Щербина.

«Конструкція боларда відрізняється від звичайного стовпчика – останній лише перешкоджає паркуванню. Болард пов’язаний із конструкцією навісу зупинки та сконструйований таким чином, аби нести максимальне навантаження у випадку наїзду транспорту. Також на цій інвестиційній зупинці є урна, яка теж має захисну функцію – вона приблизно на метр вкопана у землю», – каже Денис Щербина.

6.JPG