У міськраді Дніпра заборонили носити прозорий одяг та випивати привселюдно

25.04.2018 13:00   -
Автор:

У мерії Дніпра запровадили Кодекс поведінки працівників. Таке рішення прийняли депутати під час 31-ї сесії міськради.
Про це повідомляє Інтернет-видання «ДНІПРО. ГОЛОВНЕ».
За дотриманням норм стежитиме спеціальна комісія з питань поведінки працівників Дніпровської міськради. За порушення кодексу передбачена дисциплінарна відповідальність.
Працівники муніципалітету зобов’язані не допускати у міжособистісному спілкуванні, публічних виступах чи коментарях у соцмережах висловлювань, що дискримінують, принижують національну чи людську гідність, релігійні переконання інших. Також їм варто утриматися від створення й поширення неточних і упереджених матеріалів.
Окремий пункт кодексу – вимоги до зовнішнього вигляду працівників мерії. Так, для жінок основою офіційно-ділового стилю вважається костюм класичного крою. При цьому спідниця має бути приблизно до середини коліна – на 5 см вище або нижче. Допускаються також брючні костюми, класичні блузи та закриті сукні. Крім цього, працівницям слід добирати речі не більше як трьох кольорів і двох типів принтів. Водночас панянкам рекомендовано утриматися від прозорих тканин, глибоких декольте, занадто вузьких і коротких спідниць з глибокими розрізами.
Чоловічий дрес-код у мерії передбачає костюм і сорочку спокійних кольорів.
А ще працівники міськради, які постійно спілкуються з містянами, носитимуть бейджі. На них вказуватимуть прізвище, ім’я й посаду представника мерії.
Крім цього, кодексом заборонено з’являтися у громадських місцях у нетверезому стані – навіть у неробочий час.
Документ також регламентує графік роботи. Загалом це – 40 годин на тиждень: з понеділка по четвер – з 9:00 до 18:00, а у п’ятницю – до 16:45. Перерва – з 13:00 до 13:45.
Загалом кодекс допоможе чиновникам працювати ефективніше та уникати, зокрема, зловживань владою. Із нормами поведінки посадовців ознайомлюватимуть також при прийомі на роботу, а дотримання задекларованих правил впливатиме на кар’єрне зростання працівника.