У Дніпрі триває реконструкція “Прозорого офісу”, який надаватиме широкий спектр послуг
По Слобожанському проспекту, 8 триває реконструкція будівлі, в якій запрацює ЦНАП та «Прозорий офіс», – повідомляє Дніпровська міська рада.
«У «Прозорому офісі» надаватимуть адміністративні послуги соціального характеру, таких – 73 види. Тут будуть два великі кабінети – опен-спейс. В одному прийматимемо з приводу питань призначення державних допомог, компенсаційних виплат тощо. В іншому – розглядатимуть питання щодо пільг та соцгарантій. Плануємо облаштувати дитячу кімнату, де матусі зможуть залишити погратися малечу», – наголосила начальниця Лівобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради Світлана Котищук.
Також у «Прозорому офісі» працюватимуть фахівці Центру соціальних служб (відділення, що розташовані на лівобережжі міста): «У нас діє мобільна бригада соціально-психологічної допомоги особам, що стали жертвами домашнього насильства, є кризова кімната, також діє послуга з надання допомоги сім’ям з дітьми, які мають певні порушення здоров’я – служба раннього втручання», – розповіла начальниця управління-служби у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради Ганна Довготько.
Зі свого боку начальниця управління адміністративних послуг та дозвільних процедур департаменту адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради Олена Огієнко поділилася, що у відділенні майбутнього ЦНАПу дніпряни зможуть отримати 278 адмінпослуг.
«Взагалі система ЦНАПів у регіоні одна із найрозвинутіших», – сказав заступник голови облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Іван Начовний.
До того ж на прохання дніпрян відкривають відділення Центру надання адміністративних послуг у зручних для них місцях. Приміром, в одному з торговельних центрів (по вул Марії Кюрі, 5): «Тут надаємо 268 видів послуг. За 45 днів роботи сюди звернулося 15 тисяч дніпрян. Найпопулярніші запити – реєстрація речових прав на нерухоме майно, отримання довідки про реєстрацію місця проживання», – підсумувала Олена Огієнко.