Опенспейс, електронна черга, дитячий куточок та всі умови для людей з інвалідністю: Правобережне управління соціального захисту після капремонту почало приймати дніпрян
Новий затишний опенспейс, комфортна зона очікування, дитячий куточок. Після капітального ремонту розпочало свою работу Правобережне управління соціального захисту населення, що на вулиці Трудовій, 1-А. Приміщення, в якому ще з радянських часів не було ремонту, стало доступним та зручним місцем для отримання послуг і людям з інвалідністю. Для цього встановлено пандуси та забезпечено окреме зручне табло.
«Будівля була побудована в 1965 році під дитячий садок, а ми сюди переїхали в 2015 році. Після реорганізації у 2019 році районних управлінь у три міські, міський голова Борис Філатов поставив першочергове завдання – відремонтувати приміщення управлінь соціального захисту. До цього будівля була в занедбаному стані. Фахівцям доводилось приймати відвідувачів у кабінетах, що було незручно як дніпрянам, так і соціальним працівникам. Так, вже з травня 2020 року у нас розпочався капітальний ремонт. Наразі було облаштовано опенспейс, санвузол, який також адаптований і для людей з інвалідністю. Також встановлена електронна черга, що забезпечує більш комфортне обслуговування громадян, а для очікування передбачені диванчики та дитяча зона», – розповіла начальниця Правобережного управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради Ольга Антонова.
Начальниця відділу приймання громадян Правобережного управління соціального захисту населення ДМР Світлана Вовк працює тут вже давно і зараз тішиться: «Зміни, що відбулися, нам дуже подобаються. Дуже дякую міській владі за турботу. Ці покращення відчувають і наші відвідувачі, бо умови приймання дніпрян стали більш комфортними. Ми, своєю чергою, продовжуємо надавати швидко та якісно послуги громадянам тепер у комфортних умовах».
Дніпряни вже встигли оцінити всі зручності нового світлого та затишного приміщення. Бо раніше своєї черги їм доводилося чекати в затісних коридорах перед кабінетами. Так, Катерина Шестопал відвідує управління вже чотири роки, і їй є з чим порівняти: «Приємно була здивована оновленому офісу. Стало зручно і швидко. Підійшов, узяв талончик і одразу потрапляєш до фахівця. Мені також сподобався дитячий куток, тепер можна спокійно приходити з дітьми».
Дніпрянин Олександр Бунаков також задоволений змінами і як будівельник відзначає: «Я бачу, що роботи виконані якісно, молодці, так тримати й надалі. До ремонту тут був занедбаний стан, а зараз тут приємно знаходиться. Коли заходиш у таке приміщення, настрій покращується, і я вважаю, що і фахівцям працювати також стало краще».
Олена Аршинова також оцінила ремонт: «Прекрасний ремонт, і відношення фахівців в управлінні мені дуже подобається. Тут завжди відчуваєш розуміння та повагу. В оновленому офісі стало більш комфортно, а електронна черга пришвидчує отримання соціальних послуг».
Правобережне управління соціального захисту населення обслуговує понад 162 тисячі мешканців, а отримувачів послуг більш, як 45 тисяч. Наразі в оновленому опенспейсі дніпрян приймають 16 фахівців, які кваліфіковано надають майже 80 видів соціальних послуг. Завдяки формату опенспейс та новій техніці, час приймання значно скорочується.