Наші вантажні літаки “Руслани” наразі монополісти, оскільки російськи – не літають
“Авіалінії Антонова” на деякий час стануть монополістами у сфері авіаперевезення надважких і негабаритних вантажів.
Єдиний конкурент – російська компанія “Волга-Днепр”, призупиняє експлуатацію своїх “Русланів” до завершення розслідування недавнього інциденту, – повідомляє Військовий портал Defense Express.
Авіакомпанія “Волга-Днепр” повідомила про тимчасове призупинення вантажних комерційних рейсів на літаках Ан-124-100 до завершення розслідування й виявлення причин авіаційного інциденту, що стався в аеропорту “Толмачево” (Новосибірськ).
За аварійній посадці в “Толмачево” “Руслан” викотився за межі смуги. Літак отримав численні пошкодження – повністю зруйнований один з двигунів, частково зруйновані шасі та крила, також є пошкодження фюзеляжу.
“13 листопада 2020 незабаром після зльоту відбулося нелокалізоване руйнування двигуна Д-18Т, яке призвело до відмови двигуна і деяких систем управління. У ситуації, що склалася, керуючи літаком з повними паливними баками й вантажем загальною вагою 84 тони, екіпажу вдалося запобігти катастрофі, повернувшись в аеропорт та приземлившись, викотитися за межі злітно-посадкової смуги, але при цьому утримавши літак”, – повідомили в прес-службі “Волга-Днепр”.
За попередньою інформацією, мова йде про піврічну перерву в перевезеннях вантажів літаками “Руслан”, що належать російській компанії.
Варто додати, що “Волга-Днепр” володіє авіапарком з 12 Ан-124-100 і є головним та єдиним конкурентом в цьому сегменті Авіаційно-транспортному підрозділу ДП “Антонов” (більш відомому як Antonov Airlines) у складі якого налічується сім “Русланів”, “Мрія” та Ан-22.
Також варто відзначити, що турбореактивні двоконтурні трьохвальні двигуни Д-18Т розроблено “Запорізьким машинобудівним конструкторським бюро “Прогрес” ім. академіка О. Г. Івченка” (ДП “Івченко-Прогрес” входить до складу ДК “Укроборонпром”) та виробляється на ВАТ “Мотор Січ”.