Які звернення дніпряни найчастіше направляють до міської ради?
У I кварталі 2021 року управління по роботі зі зверненнями громадян Дніпровської міської ради зареєструвало 17 463 звернення. З них 6 315 звернень (36%) – це письмові звернення, 5 983 (34%) – звернення через єдину гарячу лінію, 4 244 (24%) – доручення за зверненнями громадян від вищих органів влади, 889 (5%) – електронні звернення через офіційний сайт міськради або надіслані на електронну пошту, 21 звернення (0,12%) – звернення депутатів усіх рівнів та 11 електронних петицій, які у встановлений термін не набрали необхідної кількості голосів.
Про це під час брифінгу 13 квітня повідомила начальниця управління по роботі зі зверненнями громадян ДМР Тетяна Єфімова.
«Найпоширеніші питання, порушені у масових зверненнях, – це робота міського транспорту, питання пільгового проїзду у транспорті на період карантинних обмежень, реорганізація закладів освіти. Загалом основні питання, з якими звертаються мешканці – це питання соціальної політики, а саме надання матеріальної допомоги, отримання соціальних виплат та субсидій, питання комунального господарства (благоустрій території, будівництво та ремонт місцевих доріг), питання роботи транспорту, діяльність органів місцевого самоврядування, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, питання охорони здоров’я», – зазначила Тетяна Єфімова.
За результатами розгляду у І кварталі 932 звернення вирішено позитивно, надано роз’яснення щодо порядку вирішення питань на 13 540 звернень, повернуто заявнику 34 звернення, 41 звернення переслано за належністю, 86 звернень не підлягало розгляду, 2 830 звернень перебувають на розгляді.