Ford повністю електризується у Європі до 2030 року
Ford застосовує агресивний підхід до своєї стратегії електрифікації в Європі, оголошуючи, що до середини 2026 року всі його пасажирські машини будуть повністю електричними або гібридними. Всі його автомобілі будуть повністю електричними до 2030 року, що означає, що Ford матиме одну з найагресивніших дорожніх карт EV серед європейських автовиробників. З комерційної сторони компанія планує випустити гібридні(PHEV) або повністю електричні транспортні засоби в двох третинах своєї лінійки до 2030 року.
Модернізація німецького підприємства Ford, розташованого в Кельні, вже почалася і займе два роки. За цей час інженери компанії обіцяють розробити новий електромобіль, тому готовий завод почне виробляти відразу дві моделі – крім нового, також Mustang Mach-E. В рамках цього процесу Ford інвестує 1 мільярд доларів у свій складальний завод у Кельні. Це частина нещодавно оголошеної глобальної інвестиції компанії в електричні та автономні транспортні засоби до 2025 року на суму 29 мільярдів доларів. “Ми рухаємося до повністю електричного майбутнього в Європі”, – сказав президент Ford of Europe Стюарт Роулі.
“Ми запропонуємо винятковий асортимент електрифікованих автомобілів, підтриманих орієнтованими на клієнта цифровими послугами та досвідом, що дозволить нашим клієнтам поїхати з нами у подорож до повністю електричного майбутнього, починаючи прямо зараз із запуску повністю електричного Mustang Machin E”.
Прихильність Ford до електромобілів залишає лише п’ять років для переоснащення електричних та PHEV автомобілів. Тим часом конкурент Volkswagen пообіцяв виготовити 1,5 мільйона електромобілів до 2025 року, тоді як Mercedes-Benz оголосив про плани побудувати шість повністю електричних автомобілів протягом найближчих кількох років.
Ford є лідером серед усіх конкурентів у комерційних продажах, але він відстав від Toyota і посідає лише дев’яте місце з продажу у Європі. І хоча компанія інвестує у свій кельнський завод, вона значно скоротила витрати в інших місцях Європи, продавши заводи та ліквідувавши понад 10 000 робочих місць. Завдяки цим скороченням та комерційним продажам Ford повернувся до прибутку в Європі в Q4.
Усе це скорочення витрат, мабуть, знаходиться в його дзеркалі заднього виду, однак, і Ford назвав інвестицію в Кельн “найважливішим, зробленим за покоління”. Впродовж найближчих місяців компанія поділиться додатковими деталями, сподіваючись, про нові транспортні засоби.