Заступника Філатова підозрюють у корупційних схемах у сфері ЖКХ, - Демальянс

06.10.2016 11:04

Голова Дніпровської міської організації ДемАльянсу Ілля Рибаков провів розслідування про корупційні схеми у сфері ЖКГ Дніпра й прийшов до висновку, що Дніпровська міська рада не вважає за потрібне заощаджувати кошти платників податків та долати корупцію в своїх підрозділах. 

Про це говориться на сторінці «ДемАльянс Дніпро» у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Наприкінці березня міська влада намагалася повністю відмовитися від використання ProZorro. Незважаючи на обурення громадськості та резонанс у ЗМІ, було прийнято рішення, яке на три місяці (до 1 серпня) дозволило закуповувати повз систему майже всі товари, роботи та послуги у сфері житлово-комунального господарства. А це один з «найласіших шматочків» міського бюджету розміром у понад 1,5 мільярдів гривень (з бюджетом міста на 2016 рік можна ознайомитися за посиланням: https://goo.gl/gmtgDq). Відповідно до публічних заяв першого заступника міського голови, депутата міської ради від партії «Укроп» Михайла Лисенка (https://youtu.be/EmyOzXs8Qtw?t=15167) це було зроблено тому, що на цей рік запланована значна кількість ремонтів, тому чиновники начебто просто не встигнуть провести торги через ProZorro, але це тимчасове рішення і воно, за словами чиновника, не мало б призвести до збільшення витрат бюджетних коштів та позначитися на якості робіт. Саме це ми і вирішили перевірити.

Відповідно до інформації з офіційного порталу публічних фінансів України (http://spending.gov.ua), на початок вересня 2016 Управління житлового господарства та підпорядковані йому ЖЕКи вже використали чверть мільярда гривень бюджетних коштів на закупівлі товарів, робіт та послуг. Абсолютна більшість цих коштів була витрачена на капітальні та поточні ремонти житлових будинків міста (ліфтів, інженерних мереж, покрівель, фасадів та під’їздів). Проаналізувавши фірми, що отримали ці гроші, ми зі здивуванням виявили, що більшість робіт виконувались майже монопольно дуже сумнівними організаціями. Наприклад, 100% коштів, призначених на ремонт електромереж отримало ТОВ «АЛIАС-КОМПАНI». Це ТОВ вже безліч разів фігурувало в антикорупційних публікаціях (https://goo.gl/lCahdD, https://goo.gl/c5hQ1Y, https://goo.gl/pojQR9). І це не дивно – фірму пов’язують з братами Дубінським, що знаходяться в міжнародному розшуку за шахрайство в США (https://goo.gl/ZpumDJ). Також за чудовим збігом обставин це ТОВ має юридичну адресу в одному з «колишніх» приміщень КП «Жилсервіс-2», яке в свою чергу має багатомільйонну заборгованість перед цим самим ТОВ, за яку, судячи з усього, ми з вами, як співвласники КП, будемо розраховуватись нашим спільним майном.

Сантехнічні системи, так само майже монопольно обслуговує ТОВ «БУДМАКС-КОМПАНI», яку численні публікації у ЗМІ також пов’язують з братами Дубінськими.

Не менш цікава картина і з виконавцями робіт по ремонтам покрівель – більшість з них так само пов’язана з братами Дубінськими. Наприклад, ТОВ «ВАВIЛОН СТРОЙ», навколо якого ще не вщух попередній скандал, має всі ознаки фіктивності: зареєстровано в руїнах, навколо яких ніхто і не чув про таке велике успішне комерційне підприємство яке здатне в такий стислий термін виконати роботи майже на 38 мільйонів. Але це і не дивно – як з’ясували журналісти програми «Слідство.Інфо», про адресу реєстрації підприємства не знає навіть його номінальний власник (https://goo.gl/hEvTZD). На цьому «веселі» збіги навколо “ВАВІЛОНУ” не закінчуються. Незважаючи на таке сумнівне походження компанії, вона отримала авансів більше, ніж на 20 мільйонів.

На прес-конференції 13.06.2016 перший заступник міського голови пан Лисенко заявив, що вони «відбирали підрядників з якими вже співпрацювали або у міської ради були з ними якісь домовленості» (https://youtu.be/fJioGpC-J4U). Дуже цікава заява. Але ж ТОВ «ВАВІЛОН СТРОЙ» було зареєстровано 28.10.2015 і до 24 травня 2016 року не працювало ані з міською радою, ані з підпорядкованими їй підприємствами. Виникає питання – де, з ким та на яких умовах наша міська рада домовлялася про контракти, щонайменше, на 38 млн. гривень з нікому невідомим підприємством. Чи можна вважати такі домовленості корупцією?

Але навіть і це ще не все. Коли мешканці багатоповерхівок, обурені якістю виконання робіт, стали з’ясовувати, хто і що робить з їх дахами, виявилось, що замість повноцінного капітального ремонту, який був замовлений та авансом оплачений Департаментом житлового господарства, виконали поточний. Крім того, ціна на ці роботи значно завищена. Наприклад, як нам вдалося дізнатися, влаштування м’якої покрівлі «під ключ» від однієї з провідних профільних організацій міста коштує 250-300 грн/м2 і це з десятирічною гарантією від протікання. Але департамент житлового господарства віддає перевагу сумнівному ТОВ, яке бере вдвічі більше за покрівлю низької якості, в чому нам вдалося пересвідчитися самим, побувавши на одному з таких дахів. Тут ми виявили, що під покрівлею, наприклад, не змінюють стяжку, як це мало би робитися при капітальному ремонті. А якщо і змінюють, то лише частково. Наприклад, якби мешканці дома №38 по вулиці Гладкова не проявили пильність, то «капітальний» ремонт від управління ЖКГ звівся б лише до банальної заміни верхнього шару руберойду. Але після появи такої інформації у ЗМІ наміри робітників дивним чином змінилися. Крім руберойду повністю замінили і смоляне покриття під ним, і навіть частину стяжки. Але скільки будинків з менш активними мешканцями отримають заміну руберойду за ціною капітального ремонту покрівлі?

Вчорашні школярі чи перевірені профі?

Така сама ситуація і з ремонтами фасадів та під’їздів. Левову частку робіт виконує одне підприємство, яке зареєстровано менше року тому та має всі ознаки фіктивності. Виконує, як ви вже здогадалися, неякісно. Наприклад, в будинку №12 по вулиці Інженерній під час ремонту в під’їзді разом зі стінами були зафарбовані прилади освітлення, телекомунікаційне обладнання та навіть вікна під’їздів та двері квартир. Крім того, було вибито дві шибки. Так виконували ремонт «перевірені виконавці, які вже мають досвід співпраці з міською радою».

Але і це ще не фінал. Як виявилось, роботи в зазначеному будинку виконували колишні школярі, які лише цього року закінчили навчання в школі, та виконували їх без будь-якого письмового договору, отримавши за роботу лише 2 тисячі гривень на всю «бригаду», при цьому кошторисна вартість робіт по цьому будинку сягає 72 тисяч. За дивним збігом обставин та сама «бригада» виконувала ремонт і в будинку очільника департаменту житлового господарства Владислава Грицая (героя одніє з наших попередніх публікацій про ЖКГ міста - https://goo.gl/VNxJdt), але це не викликало в нього жодних запитань.

Схожа картина і з роботами по ремонтам ліфтів. Як відповів перший заступник міського голови Михайло Лисенко на прес-конференції 13.06.2016, при виборі підрядників на роботи надавалася перевага тим самим компаніям, які обслуговували ці ліфти раніше (https://youtu.be/LaeZOij0heA). Дивно, але він забув додати, що конкурс з обрання тих самих обслуговуючих компаній не проводився в місті вже декілька років. Тепер цим штучно зробленим монополістам віддали ще й нові кошти на ремонти ліфтів. В списку компаній так само фігурують компанії Дубінських, але не лише їх. Досить ласий шматок отримала компанія «Ліфтремонт», яка пов’язана з ще однією сім’єю – братами Олександром та Дмитром Безуглими (підприємство зареєстровано на дружину одного з братів). Такий успішний сімейний бізнес («Ліфтремонт» отримав підрядів на 27 мільйонів бюджетних коштів) не викликав би жодних підозр, якби один з братів не був членом виконкому Дніпровської міської ради, а інший – її депутатом та ще й головою профільної комісії з питань житлово-комунального та дорожнього господарства. І знову місто щедро роздає аванси – 20 з 27 мільйонів “перевірений” підрядник отримує наперед. Чи не це називається корупцією?

Що ми пропонуємо?

У зв’язку з наведеним вище Дніпровський ДемАльянс має декілька питань та пропозицій до міської влади.

1. Коли, нарешті, кошти платників податків у сфері ЖКГ будуть витрачатися публічно з використанням електронної системи ProZorro? Адже саме за ті декілька місяців, протягом яких підрядники обиралися в ручному режимі, через непрозорі схеми місто витратило десятки мільйонів на мутні фірми, неодноразово засвічені у корупційних скандалах. І тепер, коли ЖКГ формально має проводити свої тендери через електронну систему, в ній чомусь немає жодного лоту. Все встигли розіграти до 1 серпня?

2. Коли стане прозорим не лише алгоритм використання коштів, але й алгоритм вибору об’єктів для ремонтів? Чи ми і надалі будемо за бюджетні кошти “одарювати” будинки на округах “своїх” депутатів, фактично фінансуючи з бюджету їх майбутні передвиборчі кампанії?

3. Коли міський голова почне робити кадрові висновки? Більшість керівників комунальних підприємств у сфері ЖКГ та керівників профільних управлінь роками сидять на брудних схемах. Чи вони просто адаптувалися під нову владу?

4. Коли правоохоронні органи припинять дивитися скрізь пальці на безліч заяв про злочини, пов’язаних з витрачанням бюджетних коштів.

Демальянс вже вдруге викриває шахрайську схему на багато мільйонів у сфері ЖКГ та детально описує її в своїх публікаціях. Сподіваємося, що цього разу міська влада зробить висновки, а правоохоронці відреагують належним чином», - говориться у заяві організації.

Как это повлияет на рейтинг:
Заместитель городского головы Днепра, депутат Днепровского городского совета 7 созыва
Подробнее
Комментарии
Самозахист пидприемцив
06.10.2016
Позор Лысенко и Морозу! Они ущемляют малый бизнес и сносят ларьки и гаражи которые приносят нам прибыль а они хотят заставить нас отдавать деньги Филатову в мэрию! Они итак там зажрались!!!
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що з 01 жовтня 2019 року почали діяти рахунки за стандартом ІВАN, відкриті на ім’я ГУ ДПС у Дніпропетровській області та у розрізі управлінь на правах відокремлених підрозділів (у т.ч. державних податкових інспекцій у їх складі) для зарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) в АС «Є-Казна Доходи» (код банку 899998).

Нагадуємо, що нові реквізити рахунків єдиного внеску за стандартом IBAN розміщені у розрізі областей розміщені на головній сторінці офіційного вебпорталу «Державна податкова служба України» за посиланням

 

https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/393096.html

 

З відкритими небюджетними рахунками по ГУ ДПС у Дніпропетровській області, які діють з 01.10.2019, також можна ознайомитись платникам єдиного внеску на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України у рубриці «Бюджетні рахунки»за посиланням

 

http://dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/

 

З метою упередження помилкової сплати єдиного внеску на неналежні рахунки звертаємо увагу платників на те, що по Дніпропетровської області сплата коштів єдиного внеску має відбуватись виключно на рахунки, які відкриті на ім’я Головного управлінням ДПС у Дніпропетровській області відповідно до адміністративно-територіальних одиниць, на яких зареєстровані платники податків.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що з метою здійснення контролю, спрямованого на детінізацію відносин в аграрному секторі економіки податковим органом області проведено 729 робочих нарад з представниками бізнесструктур, на яких обговорювались питання легалізації найманої праці, заробітної плати та залучення до декларування доходів громадян – власників земельних ділянок, площа яких складає понад 2,0 га. Як результат –   717 суб’єктів (у т.ч. з 127 фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП)) додатково оформили 1 576 найманих працівників. За рахунок добровільно оформлених найманих працівників до бюджету додатково надійшло майже         2,2 млн грн податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) 0,2 млн грн військового збору та 2,7 млн грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Також під час проведення виїзних нарад, засідань, семінарів та роз’яснювальної роботи ГУ ДПС додатково залучено до декларування1 625 громадян. Сума задекларованого ними доходу від продажу власної сільгосппродукції становить 11,1 млн гривень. Сума ПДФО до сплати складає   1,9 млн грн, військового збору 0,2 млн гривень.

Всього у Дніпропетровській області кількість громадян (у т.ч. ФОП), які мають у власності (оренді) землі понад 2 га, рахується 104 203 особи, загальна площа їх власних земельних ділянок складає 813 062,3 га, з них – 87 152 особи надають земельні ділянки в оренду (778 277,06 га), 17 051 особа (34 785,2 га) обробляють свої земельні ділянки самостійно.

Станом на 01 жовтня 2019 року доходи від продажу власної сільськогосподарської продукції задекларували 12 553 особи, загальна сума задекларованих ними доходів становить 89,7 млн грн, сума ПДФО до сплати 16,1 млн грн, військового збору 1,3 млн гривень.

Також, ГУ ДПС проводить заходи щодо залучення фізичних осіб до державної реєстрації в якості суб’єктів господарювання. Так, з початку дії операції «Урожай» залучено до державної реєстрації 28 громадян, які на теперішній час є ФОП, та з 01 вересня 2019 року знаходяться на спрощеній системі оподаткування.

Подробнее

Станом на 1 жовтня 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участі органів ДПС Дніпропетровської області перебувало понад 7,7 тис. справ різних категорій на загальну суму 12,3 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні - вересні поточного року 813 справ на суму 3,3 млрд грн на користь органів ДПС Дніпропетровщини вирішено 495 справ на суму 2,2 млрд гривень.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДПС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

Так, з початку року на розгляді у судах знаходилось 5079 таких справ на суму 9,5 млрд гривень. З них судами розглянуто 512 справ на суму   2,5 млрд грн, з яких на користь органів ДПС вирішено 298 справ на суму 1,4 млрд гривень.

 

Подробнее

З січня по вересень 2019 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено у бюджети всіх рівнів  44 млрд 234,5 млн грн, що на 15 млрд 592,4 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж трьох кварталів 2019 року спрямовано   25 млрд 497,9 млн грн, що на 11 млрд. 401,5 млн грн більше надходжень січня - вересня минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено18 млрд 736,6 млн гривень. Це на 4 млрд 190,9 млн грн більше фактичних надходжень січня - вересня 2018 року.

За підсумками дев’яти місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  11 млрд 688,5 млн грн, що перевищує минулорічні показники   на 1 млрд 876,1 млн гривень.

 

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли вы досрочные выборы в Днепре?
Да
Нет
Не знаю