Фірма, наближена до Олійника, може спровокувати техногенну катастрофу

25.05.2018 11:00

До журналістів потрапило листування Народного депутата України Денисенка із очільником комунального підприємства «Марганецьке виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Дніпропетровської обласної ради», у якому керівник підприємства просить народного обранця втрутитись у хід слідства кримінальної справи – мовляв, підприємство не може працювати із слідством «через нестабільний емоційний стан працівників».

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» со ссылкой на «Стопкор».

Народному обранцю, який рішуче відкидає свої бізнес-зв’язки із комунальними підприємствами Дніпропетровщини, судячи з усього, емоційний стан працівників Марганецького водоканалу небайдужий – бо у відповідь на лист він направляє депутатське звернення до очільника Нацполіції Дніпропетровської области, у якому вбачається втручання у розслідування та тиск на слідство.

Журналісти також люди співчутливі, тому зі свого боку теж спробували розібратись що ж так погіршило «емоційний стан працівників підприємства». І з’ясували наступне.

Кримінальне провадження, внесене до ЄРДР за № 12017040330000670, фігурантом якого є «Марганецьке виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Дніпропетровської обласної ради», відкрите за скоєння кримінального правопорушення за ч.2 ст.191 Кримінального Кодексу України — «Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем». Мова, в основному, йде про нові тарифи підприємства, які протягом року з незрозумілих причин зросли майже на 80%.

До речі, з тарифами на комунальні послуги марганчанам взагалі не щастить. Протягом останніх двох років у місті були ліквідовані два місцевих підприємства, що надавали містянам комунальні послуги – взимку 2016 року через банкрутство КП «Марганецьтепломережа» мешканці багатоповерхівок залишилось без опалення. А згодом, за тією ж схемою, було ліквідоване КП «Міськкомунгосп», яке забезпечувало робочими місцями 250 марганчан та успішно справлялося з обслуговуванням всього населеного пункту. І на його місце зайшла компанія КП «Дніпрокомунтранс», яку тісно пов’язують із першим заступником очільника області Святославом Олійником. Компанія, через яку, принаймні, обласний центр потопає у смітті, до того ж із значно вищими тарифами.

Повертаючись до тарифного питання, яке так сильно погіршило емоційний стан працівників Марганецького водоканалу, неможливо обійти увагою той його бік, що напряму пов’язаний з тарифоутворенням – закупівлі матеріалів, необхідних для здійснення виробничої діяльності. Чи не найнеобхіднішим з яких є гіпохлорит натрію, що використовується для знезараження води.

А ось із закупівлями цього стратегічного для підприємства продукту на 2018 рік, згідно відкритих джерел та інсайдерської інформації, коїться щось незрозуміле. Так, активістами та правозахисниками Марганецького відокремленого підрозділу ГО «Стоп корупції», під керівництвом Романа Лук’яненка та Володимира Садикова, встановлені обставини, у яких вбачаються махінації із визначенням постачальника.

Тендер, оголошений на початку грудня 2017, спочатку з незрозумілих причин відміняють, потім знову проводять. Але майже відразу ж розривають угоду з переможцем, який запропонував найнижчу ціну. Тож, у березні оголошують новий – на який подаються дві пов’язані між собою компанії, одна з котрих відразу ж поступається іншій. Тож, новим постачальником гіпохлориту натрію на Марганецький водоканал, із ціною, що перевищує ціну попереднього переможця, стає ТОВ «Аульська хлорпереливна станція».

Останній переможець тендеру, на якого, здається, дуже чекали, цікавий не тільки з точки зору тарифоутворення. ТОВ «Аульська хлорпереливна станція» створене у 2004 році і основним видом його діяльності на час заснування зазначена «діяльність автомобільного вантажного транспорту». На сьогодні основний вид діяльності змінений на «складське господарство» (згідно даних аналітичної платформи YouControl).

Але у 2011 році фірма, яка починала як перевізник, раптом отримує в оренду на 49 років – цілісний майновий комплекс однойменного, але комунального підприємства «Аульська хлорпереливна станція».

КП «АХС» - потужне хімічне підприємство по виробництву рідкого хлору, який постачає хімікат для очищення води на Дніпропетровську, Донецьку, Луганську, Запорізьку, Житомирську та інші області. Потужності КП «Аульська хлорпереливна станція» дозволяють одночасно зберігати до 275 тон рідкого хлору, що робить його одним з найнебезпечніших об’єктів з точки зору техногенних катастроф та небезпеки життю сотен тисяч людей. Та, з огляду на близкість зони бойових дій, дуже привабливим об’єктом діверсійного спрямування – адже навіть невеликий виток рідкого хлору може призвести до катастрофічних наслідків.

Із документів ДСНС: «Загальна площа прогнозованого хімічного зараження при аваріях на хімічно небезпечних об’єктах може становити більше 38,94 км2, до зон ураження потрапляють 4,830 тис. осіб. Найбільш небезпечним об’єктом, що розташований на території району, є «Аульська хлоропереливна станція».»

Тож, яким чином товариство з обмеженою відповідальністю, що починало діяльність із надання транспортних послуг, а наразі перекваліфікувалось у складську компанію, отримало в оренду та управліня один з найнебезпечніших хімічних об’єктів Сходу України? До того ж, окрім небезпеки техногенної катастрофи, внаслідок рішення Дніпропетровської обласної ради, яким ЦМК КП «Аульська хлорпереливна станція» була передана в довгострокову (на 49 років) оренду, держава зазнала збитків щонайменше на 15 мільйонів гривень – саме така сума фігурує у відкритому кримінальному провадженні за ч. 2 ст.364 КК України, щодо фактів зловживання службовим становищем окремими службовими особами Дніпропетровської обласної ради під час прийняття рішень про передачу в оренду комунального майна.

Наблизитись до відповіді – яким чином та, головне, навіщо наражати на небезпеку сотні тисяч людей внаслідок передачі небезпечного хімічного підприємства в управління некваліфікованим бізнесменам, можна - якщо уважно розібратися у тому, що останнім часом відбувається в області. Ряд ЗМІ пов’язує діяльність ряду обласних підприємств, серед яких як КП «Дніпрокомунтранс», так і ТОВ «Аульська хлорпереливна станція» з біснес-інтересами однієї, але дуже впливової у регіоні особи – першого заступника Дніпропетровської обласної ради Святослава Олійника. Який, втім, ці звинувачення відкидає.

Тож, журналісти, правозахисники та активісти й надалі відстежуватимуть розвиток подій у цьому регіоні на Дніпропетровщині.

Как это повлияет на рейтинг:
Депутат Днепропетровского областного совета 7 созыва
Подробнее
Народный депутат Украины 8 созыва
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

У Києві розпочалася дводенна франко-українсько-польська конференція з питань співробітництва між органами місцевого самоврядування на тему «Стратегія розвитку Східного партнерства 2020». Захід організовано Асоціацією міст України, Французькою асоціацією Ради європейських муніципалітетів, Міністерством закордонних справ Франції, Асоціацією польських міст та проектом PLATFORMA у співпраці з Посольством Франції в Україні. Конференція проходить в рамках реалізації Меморандуму про взаєморозуміння між АМУ, Французькою асоціацією Ради європейських муніципалітетів та регіонів і Асоціацією польських міст.

Подробнее

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Подробнее

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Подробнее

За оперативними даними у поточному році фізичним особам – власникам об'єктів нерухомості сформовано близько 377 тис. податкових повідомлень-рішень з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що на 23 тис. більше аналогічного періоду минулого року.

До сплати визначено податку на загальну суму понад 397 млн грн, що більше аналогічного періоду минулого року на 134 млн грн.

Про це повідомив начальник відділу адміністрування податку на нерухоме майно фізичних осіб, відмінне від земельної ділянки, Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

За його словами, найбільші суми нарахувань податку обліковуються по ГУ ДФС у Дніпропетровській – 56 млн грн, Київській – 52 млн грн, Львівській – 28 млн грн, Донецькій – 25 млн грн областях та м. Києві – 32 млн гривень.

Станом на 10 квітня  поточного року громадянами вже сплачено до місцевих бюджетів 107 млн грн. податку на нерухомість, що більше аналогічного періоду минулого року на 45 млн гривень.

«Нагадаю, що фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з моменту вручення податкового повідомлення-рішення», – зазначив Володимир Гуцуляк.

Посадовець також нагадав, що цього року податок на нерухомість платники сплачують за 2018 рік за ставками, які були законодавчо визначені у цей період.

Так, податок нараховується на загальну площу об'єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток. Ставки податку встановлювалися рішеннями місцевих рад.

При цьому пільгові розміри майна, на які не застосовується ставка податку, складають:

для квартири/квартир незалежно від їх кількості - 60 кв. метрів;

для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - 120 кв. метрів;

для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - 180 кв. метрів.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет