До громадської ради при ОДА не пускають організації, що утворилися після Майдану

02.02.2015 10:43

До нового складу громадської ради при Дніпропетровській ОДА не запрошують організації, що виникли після зміни влади в Україні у 2014 році, тобто після Майдану.

Про це заявляє відомий у Дніпропетровську громадський активіст Людмила Кострюкова, повідомляє видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

На своїй сторінці у фейсбук жінка пише, що отримала листа, де йдеться про обмеження формування нового складу громадської ради при ОДА.

«Може, і я не звернула б уваги, якби дуже ініціативна група (у складі 13 осіб, серед яких я знайома з Василем Суховим) не ввела обмеження: "До участі в установчих зборах допускаються інститути громадянського суспільства, які відповідають наступним критеріям:

- непідприємницькі організації що зареєстровані та діють у Дніпропетровській області;

- надали в повному обсязі необхідні документи до ініціативної групи (перелік документів, які подаються до ініціативної групи разом із заявою, визначено пунктом 8 постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 (зі змінами) у встановлений термін;

- у інформації про діяльність за останні 2 роки повинні бути конкретні підтверджені данні про ефективність діяльності організації, проведені заходи, які мають суспільне значення та публічне підтвердження;
зареєстровані не пізніше 1 лютого 2013 року."

Тобто, всі громадські організації, рухи, об'єднання, що виникли після зміни влади в Україні, до участі в громадській раді при ДОДА не залучаються?», - пише Кострюкова.

Читайте також: Над збереженням педіатрів на Дніпропетровщині працюють активісти громадських рухів

Також активістка надала повний текст листа:

ПОВІДОМЛЕННЯ

Повідомлення ініціативної групи з підготовки установчих зборів з формування нового складу громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації на 2015 – 2017 роки

Ініціативна група з підготовки установчих зборів з формування нового складу Громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації (далі – ініціативна група) у складі 13 осіб (список додається), яка утворена 17 грудня 2014 року на засіданні Громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації, повідомляє інститути громадянського суспільства Дніпропетровської області (далі ІГС), що згідно рішення ініціативної групи на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (далі – Постанова КМУ № 996) про проведення 17 лютого 2015 року установчих зборів з формування нового складу Громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації на 2015 – 2017 роки.

Ініціативною групою затверджений порядок підготовки і проведення установчих зборів та обрана мандатна комісія (голова Ломакін П.І.) для організації роботи з документами учасників установчих зборів. Мандатна комісія визначила пропозиції до критеріїв відбору ІГС для участі в установчих зборах, а також вимоги до представників ІГС - кандидатів в члени Громадської ради які також затверджені ініціативною групою.

Відповідно до Постанови КМУ № 996 до складу Громадської ради можуть бути обрані непідприємницькі ІГС, легалізовані відповідно до законодавства.

Склад Громадської ради формується на установчих зборах шляхом рейтингового голосування за кандидатури, які добровільно заявили про бажання брати участь у роботі громадської ради та внесені інститутами громадянського суспільства.

Кількісний склад громадської ради визначається установчими зборами.

Строк повноважень складу громадської ради - два роки (2015 рік – 2017 рік), з моменту затвердження складу Громадської ради.

До складу Громадської ради може бути обрано не більше ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства.

Членство в громадській раді є індивідуальним.

Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається заява у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

До заяви додаються:
- рішення керівника інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про делегування представника для участі в установчих зборах, посвідчене печаткою (у разі наявності);
- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства;
- копії документів, що підтверджують легалізацію інституту громадянського суспільства;
- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства протягом останніх двох років (обсяг – до 2 сторінок аркушу формату А4).

При формуванні пакету документів просимо звернути увагу на необхідність дотримання Закону України «Про захист персональних даних».

Заяви та копії документів до ініціативної групи надсилати поштою заказаним листом на адресу: 49094, м. Дніпропетровськ, вул. Набережна Перемоги, 38, кімната № 10.

Мандатна комісія перевіряє відповідність поданих документів встановленим вимогам та визначеним критеріям, складає список ІГС, документи яких відповідають вимогам і критеріям і подає складений список на затвердження ініціативної групи.

За 10 календарних днів до проведення установчих зборів приймання заяв для участі у них припиняється. Ініціативна група розглядає список учасників установчих зборів, складений мандатною групою та затверджує його, розглядає всі спірні питання щодо включення ІГС до списку учасників установчих зборів, складає остаточний список учасників установчих зборів, уточнює місце проведення установчих зборів, про що облдержадміністрація повідомляє на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб.

Під час проведення установчих зборів з числа їх учасників обирається голова зборів, секретар, лічильна комісія, заслуховується інформація про результати діяльності Громадської ради, що діяла при облдержадміністрації до проведення установчих зборів.
Протокол установчих зборів, відомості про новообраний склад Громадської ради облдержадміністрація оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб.

Облдержадміністрація затверджує склад громадської ради на підставі протоколу установчих зборів.

Установчі збори з формування нового складу громадської ради при облдержадміністрації планується провести 17 лютого 2015 року (час та місце проведення установчих зборів буде визначено після припинення приймання заяв і повідомлено додатково). Приймання заяв для участі в установчих зборах припиняється 9 лютого 2015 року до 18-00 (49000, м. Дніпропетровськ, проспект Кірова, 2, кабінет 215).

Відповідальною особою за приймання та перевірку документів на відповідність вимогам і критеріям для участі в установчих зборах з формування нового складу громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації є голова мандатної комісії Ломакін П.І.

Відповідальною особою за проведення установчих зборів з формування нового складу гро-мадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації є голова ініціативної групи Бабич Лариса Ігорівна (тел.067-950-64-74).

КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ інститутів громадянського суспільства до участі в установчих зборах з формування нового складу громадської ради при Дніпропетровській облдержадміністрації на 2015-2017 роки

До участі в установчих зборах допускаються інститути громадянського суспільства, які відповідають наступним критеріям:

- непідприємницькі організації що зареєстровані та діють у Дніпропетровській області;

- надали в повному обсязі необхідні документи до ініціативної групи (перелік документів, які подаються до ініціативної групи разом із заявою, визначено пунктом 8 постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 (зі змінами) у встановлений термін;

- у інформації про діяльність за останні 2 роки повинні бути конкретні підтверджені данні про ефективність діяльності організації, проведені заходи, які мають суспільне значення та публічне підтвердження;

- зареєстровані не пізніше 1 лютого 2013 року.

Документи не розглядаються в разі, коли декілька організацій мають одного або одних засновників.

ВИМОГИ до представників інститути громадянського суспільства – кандидатів на членство в Громадській раді

До участі в установчих зборах допускаються представників інститутів громадянсь-кого суспільства, які відповідають наступним вимогам:

- наявність вищої освіти (надається копія диплому про закінчену вищу освіту);
- досвід громадської роботи протягом тривалого періоду по напрямкам роботи організації.

В разі отримання кандидатами на членство в Громадській раді однакової кількості голосів перевага буде надаватись тим кандидатам, хто має більшій досвід роботи.

Зразки необхідних документів для участі в установчих зборах знаходяться у розділі "Установчі документи".

Прес-служба Громадської ради при Дніпропетровській обласній державній адміністрації

Комментарии
Последние записи в блогах

У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області рекомендує використовувати електронні сервіси:

спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" (далі – Єдине вікно);

інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет).

Єдине вікно.

Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності»/».

Електронний кабінет.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

подання декларації про майновий стан і доходи;

отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Заздалегідь просимо з розумінням поставитись до ситуації, що склалася, і просимо вибачення за можливі незручності!

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої – третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 – 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми визначені п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву про застосування спрощеної системи оподаткування (далі – заява) (п.п. 298.1.1 п. 298.1 ст. 298 ПКУ).

Заява подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації кваліфікованого електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію, що подається для проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ. Електронна копія заяви, виготовлена шляхом сканування, передається державним реєстратором до контролюючого органу одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації, зокрема, фізичної особи – підприємця згідно із Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» із змінами та доповненнями.

Форма заяви затверджена наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308 (далі – Наказ № 308).

Згідно з п.п. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ до поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування за формою, затвердженою Наказом № 308.

Відповідно до п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету фізична особа – підприємець має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Датою подання заяви із супровідним листом є дата реєстрації супровідного листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації. Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Подробнее

Державна податкова служба виконала індикатив Міністерства фінансів України на І квартал з податку на додану вартість на 101,7%,  до бюджету додатково надійшло 400 млн гривень.

Сальдо ПДВ у січні-березні 2020 року становило 25,9  млрд грн, що на 10,1 млрд грн, або на 63,8 % більше за відповідний період 2019 року. Загалом з початку року до бюджету надійшло 65,3 млрд грн, відшкодовано 39,4 млрд грн податку на додану вартість.

При зменшенні бази оподаткування (обсягу оподаткованих операцій) у І кварталі 2020 року до відповідного періоду 2019 року на 0,14 %, задекларовані до сплати суми ПДВ зросли на 6,5 %, що у грошовому еквіваленті становить +4 млрд гривень. Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня ризиків.

 «Ми дякуємо усім сумлінним платникам, які у цих складних для функціонування бізнесу умовах продовжують робити свій внесок у наповнення бюджету. При цьому податкова гарантує продовження поступу у боротьбі з мінімізаційними схемами з ПДВ. Це запорука повного та вчасного відшкодування для підприємств, які зараз особливо гостро потребують цих коштів», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

 

Подробнее

За перший квартал 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 11 млрд 374,9 млн грн, що на 418,1 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.

Так, до державного бюджету впродовж січня – березня 2020 року надійшло 5 млрд 505,8 млн грн, що на 91,7 млн грн більше надходжень аналогічного періоду минулого року.

До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 5 млрд 869,1 млн гривень. Це на 326,5 млн грн більше фактичних надходжень січня – березня 2019 року.

За підсумками перших трьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано  3 млрд 994,2 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 350,8 млн гривень.

 

 

Подробнее