Борис Філатов дав старт активній фазі добудови Дніпровського метрополітену

15.06.2017 22:15

15 червня у Дніпрі розпочалася активна фаза добудови метро. Перший за понад 20 років експериментальний вибух пролунав о 18.33 і тривав 7 секунд. Випробування пройшло на перегоні між станціями «Вокзальна» та «Театральна» на глибині 48 метрів. Вибухові роботи не перевищили технічних норм і за рівнем коливань вклалися у показники трамваю.

Про це повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ»  з посиланням на прес-службу міськради.

Вони допоможуть відстежити геологічні зміни та скорегувати подальший перебіг добудови метрополітену.

Пристрій, що спричиняє вибух, у дію привів особисто міський голова Борис Філатов. Керівник Дніпра не приховує – хвилювався, утім все пройшло добре. Початок активної фази робіт він назвав історичною подією для міста.

«Нарешті ми зрушили цей процес із мертвої точки. До цього були підготовчі роботи. Це – перший пробний вибух. Попереду ще два. Головне, щоб усі вимоги техніки безпеки й комфорту містян були дотримані. Я дуже радий. Сподіваюся, що вдасться надолужити тримісячну затримку у виконанні контракту, увійти в погоджені терміни і місто матиме довгоочікуване багатостраждальне метро», – сказав Борис Філатов.

Тепер метробудівці готуються до наступних вибухових робіт і прибирання породи.

Специфіка розбудови підземки у Дніпрі – це складні ґрунти та підземні води. Крім того, у центральній частині міста розташовано чимало історичних пам'яток. Минулого літа у Франції мер Борис Філатов вивчав досвід тамтешнього містечка Ренн. Його характеристики дуже подібні до дніпровських.

Водночас результати експериментальних вибухів допоможуть вирахувати, зокрема, об'єм зарядів, які надалі використовуватимуть для підземних підривів. Від цього залежатиме безпека житлових будинків та інших споруд на поверхні.
Експериментальні вибухи проводять не на повну потужність. Під час випробувань метробудівці протестують також нову методику австрійського зразка. Це – технологія проходження перегонних тунелів у підземці. Останній вибух у ПАТ «Дніпрометробуд» провели ще 5 років тому. Відтоді активне будівництво не велося.

Нагадаємо, що тиждень тому розпочався перший етап будівництва зовнішньої інфраструктури для майбутніх станцій Дніпровської підземки. Здати комплекс в експлуатацію планують у вересні 2021 року.

Будувати метрополітен у Дніпрі розпочали ще в 1980 році. 22 роки тому запустити вдалося лише 6 станцій загальною протяжністю понад 7 км. Це – найкоротший підземний маршрут у Європі. За 12 хвилин можна доїхати від житлових масивів Покровський і Червоний Камінь до залізничного вокзалу. Після добудови станцій «Центральна», «Театральна» та «Музейна», передбачених контрактом між мерією та турецькою компанією Limak, загальна довжина підземки сягне вже 11,1 км.

Останнє десятиліття метрополітен у Дніпрі фінансувався за залишковим принципом. Дотації на потреби підземки почали зростати лише цьогоріч. Борис Філатов наголосив: важливо допомогти метрополітену подолати точку збитковості. Минулого року метро перевезло близько 7,4 млн осіб, понад третину з них – пільговики.

Как это повлияет на рейтинг:
Мэр Днепра
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Діяльність Українського товариства історії та культури Рівненської області сконцентрована не тільки на Волинському регіоні та Україні.

Вона сягає інших країн Європи, зокрема Естонії, де налагоджені тісні стосунки з українськими патріотами, такими як Тетяна Івушкіна, членом Рівненського Товариства, яка створила в Естонії унікальний український музей.

Подробнее

Платники податків мають право зареєструвати другий примірник акцизної накладної на розподіл пального

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/396944.html повідомила, що з 28.10.2019 розпочато реєстрацію другого примірника акцизної накладної, складеної у порядку, передбаченому   п. 23 Перехідних положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ), за умови, що перший примірник такої акцизної накладної зареєстрований в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) згідно з п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідних положень» ПКУ.

Подробнее

Право на податкову соціальну пільгу визначено ПКУ

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що будь-який платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у розмірі, що дорівнює 50 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Подробнее

Про право на податкову знижку за навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Норми встановлені п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли вы продажу украинской земли?
Да
Нет
Не знаю