Як дізнатися, скільки сплачувати за електроенергію?
Постачальник «Дніпровські енергетичні послуги» подбав, аби кожен житель Дніпропетровщини мав дані про нарахування, навіть якщо не отримав паперову платіжку.
Часом трапляються випадки, коли платіжки вчасно не доставляються листоношами у поштову скриньку або губляться у під’їздах. У таких випадках клієнтам не потрібно хвилюватися, адже «Дніпровські енергетичні послуги» створили умови для отримання рахунку альтернативними способами:
в Особистому кабінеті на сайті dnep.com.ua або через мобільний додаток «Дніпровські енергетичні послуги»;
за телефоном контакт-центру (056/067/050) 770-11-55. Назвавши номер свого особового рахунку, оператор у відповідь повідомить ваш обсяг споживання та суму до сплати;
на сторінці «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook. Користувачі соціальної мережі можуть отримати дані, якщо залишать особисте повідомлення з інформацією про особовий рахунок;
у касах банків («ПриватБанк», «Ощадбанк», «ПУМБ», «Банк Фамільний») чи «Укрпошти»;
у терміналах самообслуговування чи інтернет-банкінгу, де є функція оплати комунальних послуг. Щоб дізнатися нарахування, оберіть електропостачальника «Дніпровські енергетичні послуги» та введіть номер особового рахунку;
у системах комунальних розрахунків «ІНФО-КОМ» (м. Кам’янське) та «НОВА-КОМ» (м. Кривий Ріг)
Якщо споживач з певних причин не знає номер особового рахунку, його можна уточнити у контакт-центрі «Дніпровських енергетичних послуг» за телефоном (056/067/050) 770-11-55 або через Facebook. Для швидкої ідентифікації достатньо назвати адресу та ПІБ власника житла.
«Ми дбаємо про кожного з 1,5 млн побутових клієнтів, яких обслуговуємо. Найголовніше завдання для нашої команди – створити сервіс нової якості, і у цьому питанні не може бути компромісів. Швидкий та зручний доступ до інформації про електроспоживання – це те, що сьогодні ми гарантуємо клієнтам та маємо конкретні плани як розвивати та покращувати цей напрям у майбутньому», – сказав директор компанії «Дніпровські енергетичні послуги» Юрій Федько.