Влада регіоналів під виглядом нововведень завищує ціни ремонтів, – «Свобода»
Чому так швидко ламаються оновлені на 90% криворізькі тролейбуси? Цим питанням завдався громадський активіст, заступник голови КМО ВО «Свобода» Дмитро Білоненко.
Про це повідомляє видання «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».
«Не так давно, на початку літа 2013 року були презентовані відремонтовані на 90% тролейбуси, прийшов перевіряти їх вихід на маршрут №19 і №10 особисто міський голова Юрій Вілкул. Місцеві чиновники хвалили себе за це. Реконструкція обійшлась міському бюджету тоді в 760 тисяч гривень за одну одиницю електротранспорту. Ремонт проводив тоді і проводить зараз тролейбусне депо №2, що знаходиться неподалік Автовокзалу.
Пафосно з журналістами, очільник міста проїхався на тролейбусі територією депо, щиро радів що таке може вироблятись і в Кривому Розі.
Вже у вересні 2014 року схожий захід відвідав тоді ще заступник міського голови, тепер народний депутат від Опозиційного Блоку (екс Партія Регіонів) Андрій Гальченко. Він оцінив з розумним виглядом тролейбуси і дав добро на подальшу експлуатацію.
Тоді прес-служба розповсюдила інформацію, що з початку запуску ремонту громадського транспорту в 2013 році було введено в дію 11 тролейбусів, при цьому ремонт одиниці транспорту обходиться місту 500 тисяч гривень, а новий тролейбус коштує 3 мільйони гривень. Відремонтованому тролейбусу давали тоді строк гарантії 5 років. Дивовижно чи не правда?
Всі ці цифри чудові і дивовижне здешевлювання ремонту одної одиниці на 260 тисяч гривень хоч курс того ж долару і цін на деталі виріс в порівнянні з 2013 роком. Вражає строк гарантії 5 років. Та сівши нещодавно в один з таких «модернізованих» тролейбусів видно і чутно, що 5 років без ремонту вони точно не протягнуть. Про це говорять і працівники міського тролейбусу в неофіційній розмові.
Основні проблеми називають низьку якість дна в тролейбусі та моторну частину, яка гучно працює і ламається неначе стара техніка, нижня сходинка, яка прогинається під вагою тіла. А ще що кидається в очі це потріскана стеля, неначе в транспорті їздили жирафи або добра команда високорослих баскетболістів.
Тим паче на тлі всього цього, криворізький осередок партії ВО «Свобода» вдалось роздмухати справу щодо електронних табло на зупинках міста, які встановлювались за рахунок того ж КП «Криворізький тролейбус». Всього введено в експлуатацію 25 інформаційних табло, загальною сумою в 620 тисяч гривень, а це небагато не мало 24,8 тисяч гривень кожне. В результаті того, що це питання озвучувалось лідером місцевої «Свободи» Тетяною Соловйовою на круглому столі громадськості і влади, та в результаті запитів, міліцією міста було відкрито і проводиться кримінальне провадження, тривають перевірки.
Загалом нічого дивного, місцева влада “ригіоналів” (тепер іменована як «Опозиційний Блок») під виглядом нововведень завищує ціни ремонтів, реконструкцій, будівництв, а підрядна організація яка “виграє” тендер і яку очолює близька людина до родини Вілкулів, робить все по-дешевше, різницю розпилявши між своїми. Потім пафосно роблять презентацію, чи відкриття піарясь на місцевих комунальних ЗМІ. Але так не буває щоб всі були задоволені, зазвичай страждає звичайний рядовий мешканець Кривого Рогу, який користується комунальними “благами” міста. Та це буде тривати до тих пір, поки люди самі не захочуть змінити ту владу на ідейних, молодих і завзятих політиків, що сповідують не примарну демократію, а засади соціальної та національної справедливості», – пише Дмитро Білоненко у фейсбук.