У міськраді обіцяють протягом 10 робочих днів узаконити самовільно побудовані будівлі
У Дніпропетровському центрі адміністративних послуг тепер можна подати документи для узаконення самовільно побудованих будівель, які були зведені з 5 серпня 1992 року по 12 березня 2011 року.
Про це повідомила в. о. начальника адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпропетровської міської ради Наталія Капуста, пише видання “ДНЕПР.ГЛАВНОЕ”.
«Для того, щоб узаконити самовільно збудовану у зазначений період будівлю, необхідно звернутись до центру надання адміністративних послуг із заявою, двома екземплярами заповненої декларації про прийняття об’єкта в експлуатацію, завіреною копією документу, що підтверджує право власності чи користування земельною ділянкою та копією технічного паспорту з приміткою про проведене технічне обстеження. Тим, хто хоче узаконити будівлю площею понад 300 квадратних метрів треба ще мати при собі звіт про проведення технічного обстеження з інформацією про можливість його безпечної експлуатації», – сказала Наталія Капуста.
Вона додала, якщо всі документи заповнені і оформлені правильно, то декларацію щодо узаконення будівлі зареєструють протягом 10 робочих днів. За словами в. о. начальника адміністративних послуг та дозвільних процедур міської ради, з питаннями щодо узаконення будівлі можна звертатися до представників Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції, які консультують у приміщені Центру. Для зручності мешканців міста, відповідні консультації надаються щодня, навіть по суботах.
Читайте також: В Днепропетровске ни один из участников АТО не получил землю
Наталія Капуста зазначила, що з 25 червня підприємці міста не відвідуючи центр, а через “особистий кабінет” на сайті e-services.dp.gov.ua можуть в режимі он-лайн подавати “Декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства” для реєстрації в Головному управлінні Держсанепідслужби. Для цього потрібно заповнити необхідну електронну форму Декларації та пройти ідентифікацію фізичної особи через українські банки за технологією BankID.
Під час прес-конференції в. о. начальника адміністративних послуг повідомила, що з початку року до Центру звернулось понад 38,5 тисяч людей. За цей час надано понад 14,5 тисяч видів адміністративних послуг та близько 7,5 тисяч консультацій. «Для зручності заявників є можливість слідкувати за підготовкою документів у режимі он-лайн через особистий кабінет на e-services.dp.gov.ua», – додала Наталія Капуста. Вона також сказала, про готовність документів заявникам відправляють смс-повідомлення на мобільні телефони.
Сьогодні у центрі надання адміністративних послух надають 116 видів адміністративних послуг. Замовляти адміністративні послуги можна в Центрі «Лівобережний» (просп. Правди, 42, тел. 726-30-69) та «Правобережний» (просп. К. Маркса, 75, тел. 742-84-08)