У Дніпропетровську з’явиться дитяча соціальна реклама про енергозбереження (ФОТО)
У Дніпропетровську визначили найкращі ідеї школярів для соціальної реклами в рамках проекту «Енергозбереження задля майбутнього». Дві роботи будуть розміщені на білбордах міста, ще одна – стане основою інформаційної кампанії в Інтернеті. Також визначено кілька лауреатів, які отримають заохочувальні призи. Загалом для участі у конкурсі надійшло 65 робіт від 16 навчальних закладів Дніпропетровська.
Про це повідомляє видання “ДНЕПР. ГЛАВНОЕ” з посиланням на прес-службу облради.
Переможцями конкурсу соціальної реклами на тему енергоефективності стали роботи Мірошниченко Анастасії від гімназії №3, Костюк Вікторії від НВК №131, Мерзлої Дарини від СЗШ № 50. Основними критеріями їх вибору стали оригінальність ідеї та чіткість донесення повідомлення до глядачів. Друге місце посіла серія картинок-коміксів про кота Хеппі, що не може посмажити собі рибки через брак електроенергії. Її надіслали учениці дніпропетровської школи №31. Роботу буде використано як основу для інтернет-кампанії.
За словами голови Дніпропетровської обласної ради Євгена Удода, якщо ми донесемо дітям, що енергозбереження це – необхідно, корисно і реально, то ця ідея швидко пошириться і серед дорослих. Соціальна реклама, створена школярами, яка з’явиться у Дніпропетровську для когось може стати першим кроком до ощадливого відношення з енергоносіями.
Читайте також: Наши дорогие депутаты: кто выбирает, а кто платит?