У Дніпрі пройшли майстер-класи для дітей
В одному з обласних центрів позашкілля для дітей провели одразу декілька науково-технічних майстер-класів. Моделювали «Байрактар», робили патріотичні сувеніри, програмували та паяли. Долучилися юні винахідники-дніпряни. А ще хлопці та дівчата з Харкова, Маріуполя, Волновахи.
«У травні завжди підводимо підсумки роботи за весь навчальний рік. Цьогоріч через війну працювали у змішаному режимі – і дистанційно, і офлайн. Сьогодні зустрілися з дітьми на декількох майстер-класах. Ніщо не замінить живого спілкування», – сказала заступниця директора Дніпропетровського обласного центру науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді Вікторія Горбань.
На одній з локацій вирішили поєднати орігамі та інформаційні технології
Спочатку хлопці та дівчата роблять квіти з паперу – з них вийдуть українські віночки
«Я зробила троянду, але це було дуже важко. Потім вирізала барвінок для віночка – це простіше. Ходжу сюди з початку року, мені подобається», – сказала учасниця Віра Кобанова
Далі у спеціальній програмі створять анімаційний відеоролик – віночок «оживе»
Кипить робота ще на одній локації – там хлопці створюють модель легендарного «Байрактара»
Основні інструменти – пінопласт та бамбук
«Це одна з найпростіших моделей для створення дітьми. Її можна зробити лише за півгодини. Мені знадобився вечір, щоб промалювати деталі такого літачка», – розповів керівник авіамодельного гуртка Сергій Дуленко
Результатами своїх старань діти задоволені
Для наймолодших вихованців – майстер-клас простіше
Зробити вирішили яскравого повітряного змія
Знадобилися папір, коктейльні трубочки, стрічки
Трошки терпіння – і можна запускати
А тут з фанери, органічного скла та різнокольорових світлодіодів юні винахідники створюють патріотичний сувенір
«Це не дуже складно, якщо вміти клеїти, паяти та розбиратися у коді. Мені найбільше подобається збирати вироби руками. Це цікавіше, ніж писати код на комп’ютері», – поділився 12-річний Кирило Гончаров
Основу зробили на лазерному верстаті
Додали плату, яку сконструювали власноруч.
Створили й програму, щоб управляти «прапорцем» – керувати світлом та музикою
«В одному майстер-класі поєднали два напрямки – робототехніку та радіоелектронне конструювання. У цих гуртках діти навчаються паяти, робити плати, створювати роботизовані пристрої, програмувати. Майстер-клас показує, наскільки різними шляхами можна виконати одне й те саме завдання», – сказав заступник директора центру Олександр Хорищенко
У центрі – понад тисяча вихованців.