У Дніпрі громадський транспорт готують до безперебійної роботи у люті морози
У Дніпрі через очікуване значне пониження температури повітря автопідприємства та електротранспорт готуються до безперебійної роботи, щоб пасажири могли вчасно діставатись до місць призначення.
«Серед іншого це й випуск на маршрути додаткового транспорту, зокрема й резервного на випадок виходу з ладу того чи іншого автобусу. А також організація додаткових змін водіїв, техперсоналу, прогрівання машин, обладнання, очищення контактної мережі тощо. Окрім того, як у транспортних підприємствах, так і в електротранспорті є гуртожитки, де водії, кондуктори можуть переночувати, щоб рано-вранці вчасно розпочати робочу зміну. Словом, проводиться увесь комплекс підготовчих робіт», – сказав спеціаліст сектору контролю департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков.
За словами керівника ТОВ ВКФ «Технополіс» В’ячеслава Павленка, наразі вже складено додатковий графік роботи водіїв, які вночі прогріватимуть автобуси; механіки постійно перевірятимуть працездатність обігрівачів салону, а також стан гуми на колесах.
«Для роботи автобусів саме під час сильних морозів закупили спеціальне пальне, яке не замерзає при температурі – 23 градуси. Звісно, дорожчою виходить витратна частина, але розуміємо, що автобуси не мають зупинитися через пальне, що може замерзнути. Окрім того, вже є додаткові графіки роботи слюсарів, аби можна було вчасно полагодити, якщо щось вийде з ладу. З водіями провели додатковий інструктаж щодо дотримання швидкісного режиму і щоб на кінцевих зупинках не вимикали автобуси, аби пасажири не мерзли на вулиці, а очікували всередині, у теплому салоні», – розповів В’ячеслав Павленко.
На згаданому підприємстві теж є гуртожиток, де водії та технічний персонал можуть ночувати, зокрема й у період сильних морозів. «Тут створені усі необхідні умови. Я мешкаю неподалік, але коли чергую, то, звісно, залишаюся у гуртожитку, і це дуже зручно», – підкреслив водій Борис Плінер.
Зі свого боку старший начальник ремонтної зони автопідприємства «Технополіс» Олександр Вовченко зазначив: «На ті автобуси, де є необхідність, встановлюємо додатково нові пічки у салоні. Окрім того, маємо відповідний запас деталей, щоб можна було вчасно замінити. А якщо сяде акумулятор, у нас є спеціальне обладнання для швидкої зарядки».