Ситуація з водою та теплом та водою у Дніпрі: інформація від міської ради на ранок 3 січня

03.01.2023 06:45   -

У  Дніпрі  ніч минула без масштабних аварій на комунікаціях міста, а також без аварійних чи стабілізаційних відключень живлення приватними енергетичними компаніями.

ДТЕК і ЦЕК відновили погодинні планові графіки відключень електроенергії. Проте поки їх у місті активно не застосовували.

Не забувайте про необхідність заощадливо споживати енергоресурс, у тому числі у ранкові години пік. Нині енергетична система країни все ще потребує свідомого споживання електроенергії, інакше не уникнути і аварійних відключень живлення

Станом на 06:00 всі об’єкти КП «Теплоенерго», КП «Жилсервіс-Дніпро» та КП «Коменергосервіс» – працюють та забезпечують подачу тепла в оселі городян.

У роботі  і  всі підвищувальні насосні станції (ПНС). Всі будинки Дніпра з водопостачанням.

Ключова робота всіх комунальних служб міста  зосереджена на аварійних та планових роботах.

За завданням міського голови Бориса Філатова аварійні бригади  мають усі необхідні матеріали та техніку аби оперативно виконати ремонтні роботи.

Аварійні служби  КП «Днепроводоканал»  відновили подачу води по просп. О. Поля, буд.117-123 та вул. Леоніда Стромцова, буд.5-7. Сьогодні зранку бригада завершить всі роботи на об’єкті.

КП «Дніпроводоканал» за добу усунув  38  засмічень на мережах  водовідведення, а також ліквідував  10 пошкоджень на мережах водо забезпечення. Серед ключових:

  • по вул. Філософській, 39, Д-300 мм з землі; 
  • по вул. Героїв Рятувальників, 105, Д-700 мм у камері.

Аварійні служби всіх комунальних підприємств Дніпра працюють  безперевно 24/7.  За дорученням міського голови Бориса Філатова вони мають  можливість ліквідувати аварії оперативно  і відновлювати водопостачання  жителям міста  якомога швидше.

Міська влада Дніпра робить все можливе, аби містяни не відчували суттєвих проблем з наданням якісних послуг всіма комунальними підприємствами Дніпра.

Нагадуємо, якщо у вас виникли проблеми з водопостачанням чи опаленням, телефонуйте на Єдину гарячу лінію Дніпровської міської ради:

  • (056) 732-12-12
  • (095) 732-12-12
  • (096) 732-12-12
  • (073) 732-12-12

ГРОМАДСЬКА РАДА ІНФОРМУЄ

Ще один день без відключень електроенергії у Дніпрі знаменувався затишшям у зверненнях громадян до Громадської ради.

 До Телеграм-каналу її голови Геннадія Корбана зверталися лише 30 разів. На гарячу лінію Штабу Взаємодопомоги при Громадській раді – 7 разів.

Світло: 

У телеграм-каналі Геннадія Корбана люди раділи заявам державної компанії Укренерго і комерційної компанії ЦЕК про те, що відключень поки не буде. Очікували на інформацію від комерційної компанії ДТЕК (відключень вони наразі теж не робили, але заяви від них немає). 

Втім, поодинокі повідомлення про вимкнення світла  були – з вулиці Гладкова, вулиці Робочої і проспекту Поля (причини встановлюються). 

На вулиці Василя Сліпака компанією ЦЕК проводилися роботи (зараз їх завершено). У квартирі на вулиці Софії Ковалевської, 81 заявники самі замінили пробку, яка перегоріла. 

Вода, тепло: 

Заявники фіксують поодинокі випадки аварій (водогін на Воскресенський, 21; водогін на вулиці Робочій, 152; каналізація на Криворізькій і на Тероборони).

Комунальники Дніпра три аварії усунули. На вулиці Тероборони – ще працюють.

На відсутність опалення скаржилися за трьома адресами.

На відсутність води – за двома.

Міська влада робить все можливе, щоб якнайшвидше дніпряни отримали якісні послуги.

Соціальна підтримка: 

В чаті телеграм-каналу Геннадія Корбана присутній представник соціальної служби Дніпровської міської ради Дніпра, який оперативно пропонує допомогу тим, хто може її потребувати. Це допомога для людей поважного віку чи дітей. 

Тож звертайтеся!

ЖКХ – загальні проблеми:

З вулиці 20-річчя Перемоги, 9, попросили допомоги у прибиранні під’їзду після вчорашньої пожежі (важко прибрати кіптяву з високої стелі останнього поверху). 

На Промисловій, 76, просять прочистити зливову каналізацію. 

Всі заявки в роботі.

Комунікація з ДТЕК: 

Гуртожиток глухонімих (проспект Олександра Поля, 52) надійшла заявка, що балансоутримувач не став продовжувати договір із ДТЕК про надання електроенергії і відрізав проводи. Як результат – із 8 грудня, за словами заявника, будинок без світла і опалення. Ситуація перевіряється. 

Звернутися у Телеграм-канал Геннадія Корбана можна за посиланням: 

  • https://t.me/korbanofficial/  
  • пошта DniproHelp@proton.me 

Телефони гарячої лінії Штабу Взаємодопомоги: 

  • (095)8163911 
  • (093)2613225 
  • (063)4027956 
  • (063)6816182 
  • (068)6382848 
  • з 09:00 до 17:00, понеділок – п’ятниця.

Не забувайте залишати контактні телефони.