«Спецквиток у смартфоні» активували вже 18 тисяч дніпрян
Представники IT Dnipro Community спільно з Департаментом інформаційних технологій Дніпровської міської ради створили “Спеціальний квиток у твоєму смартфоні” для проїзду в громадському транспорті. Квиток запустили в дію минулого четверга, 14 травня, і на сьогодні його активували вже майже 18 тисяч дніпрян. Ініціатори створення сервісу розповіли трохи більше про нюанси його розробки і впровадження.
“Ми були раді виступити з ініціативою створення електронного квитка, адже розуміємо соціальну корисність даного проекту. Підприємцям зараз важливо якомога скоріше повернутися до роботи та розвивати бізнес, а не витрачати час на черги. Тим більше, в останні дні, у зв’язку з послабленням карантинних обмежень, спостерігається ажіотаж у пунктах видачі спецквитків.Тому запуск електронного квитка — це актуально, зручно і це трохи спростить життя мешканцям міста”, — поділився виконавчий директор IT Dnipro Community Євген Гостіщев.
Спецквиток можна отримати та використовувати за допомогою смартфону, завантаживши спеціальний мобільний додаток. Процедура заповнення заявки є максимально простою. Усю подану інформацію перевіряють працівники ЦНАПу. Після активації квитка заявник отримає відповідний ключ-повідомлення.
На сьогодні додаток доступний для завантаження у Google Play (для смартфонів) або за посиланням. До того ж, на зупинках громадського транспорту розклеєні плакати з відповідним QR-кодом — при його зчитуванні з’являється посилання на мобільний додаток.
Щоб скористатися електронним квитком, достатньо показати його на екрані смартфону (роздруковувати не потрібно). Разом із спецперепусткою обов’язково необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.
Розробка та впровадження додатка були цілком безкоштовними для міста, як і його використання для громадян.
Більше розповів керівник сектору відносин з місцевою владою IT Dnipro Community Олександр Кузьменко:
“Ми бачили, як відбувається процес видачі спецквитків мешканцям Дніпра, і коли дізналися про продовження карантину, звернулися до міської ради з ініціативою створення його електронної версії. Таким чином ми хотіли допомогти громадянам з логістикою, заощадити їхній час на дорогу до пункту видачі та на стояння в черзі, мінімізувати контакти з людьми і тим самим знизити ризики зараження.