Сколько в Днепре получают директора коммунальных предприятий?

26.09.2017 13:00

Днепрянин Александр Дзюба получил на руки уникальный документ – штатное расписание КП «Жилсервіс-2» Днепровского горсовета. Уникальный – потому что его не мог получить даже депутаты городского совета с юридической подготовкой.

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» со ссылкой на zabeba.li.

В июне 2015 тогда еще депутат Днепропетровского горсовета Сергей Жуков пытался получить с помощью милиции и прокуратуры документы этого коммунального предприятия. Документы нужны были для того, чтобы разобраться с многомиллионными долгами КП перед исполнителем работ – фирмой «Энергия ТМ».

Но на предприятии депутату посоветовали работать на его округе и не лезть в чужие дела. Служебное расследование под руководством тогда еще и.о. начальника управления жилищного хозяйства Владислава Грицая ничего не дало. От чиновника отмахнулись и в прокуратуре, и милиции.

В реестре судебных решений есть решение судьи Жовтневого райсуда Ларисы Татарчук, которым она признала директора коммунального предприятия Ирину Сорокину виновной в не предоставлении информации. 30 мая этого года Сорокину освободили от админответственности.

Заставить директора предоставить информацию не смог и апелляционный суд. 7 июля судья Апелляционного суда Днепропетровской области Алексей Иванченко оставил в силе решение Жовтневого суда.

Но Александр Дзюба настойчивый, и на предприятии решили – легче дать ему штатное расписание, чем постоянно судиться.

 

Оказывается, в КП «Жилсервіс-2» Днепровского горсовета работает 97 сотрудников. Месячный фонд заработной платы на предприятии составляет 694 278 грн.

Директор предприятия – Ирина Сорокина получает чуть больше 28 тыс. грн, ее 6 заместителей — по 11 тыс. 797 грн в месяц. Самая маленькая зарплата у секретарей – 4 тыс. 044 грн.

Напомним, что с конца прошлого года там, где не успели создать ОСМД, горсовет назначил управляющие компании. Об этом в феврале 2017 года в пресс-центре Забебы рассказал департамента жилого хозяйства Днепровского горсовета Владислав Грицай. В Шевченковском, Центральном, Чечеловском и Новокодакском районах жилые дома обслуживает КП «Жилсервис-2».

Комментарии
Последние записи в блогах

Станом на 1 травня 2019 року на розгляді у судах різних інстанцій за участю органів ДФС Дніпропетровської області перебувало 7,2 тис. справ різних категорій на загальну суму 11,4 млрд гривень.

З розглянутих судами у січні - квітні поточного року 323 справ на суму 314,8 млн грн на користь органів ГУ ДФС Дніпропетровщини вирішено 201 справу на суму 267,1 млн грн, що складає 62,2 % від загальної суми розглянутих судами справ.

Із загальної кількості адміністративних справ за позовами платників податків до територіальних органів ДФС Дніпропетровської області більшу частину складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.

Так, з початку року на розгляді у судах знаходилось 4727 таких справ на суму 9,0 млрд гривень. З них судами розглянуто 196 справ на суму 113,0 млн грн, з яких на користь органів ДФС вирішено 122 справи на суму 65,2 млн гривень.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що обчислення суми транспортного податку (далі – податок) з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Норми визначені п.п. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 Податкового кодексу України  (далі – ПКУ).

Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 ПКУ встановлено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 01 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України (п.п. 267.7.1 п. 267.7 ст. 267 ПКУ).

Фізичними особами податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п. «а» п.п. 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 ПКУ).

 

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 22.05.2019 набрав чинності Закон України від 16 травня 2019 року № 2725-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв’язку з прийняттям Закону України «Про електронні довірчі послуги»» (далі – Закон № 2725).

Законом № 2725 врегульовано питання надання кваліфікованих довірчих послуг у сфері справляння податків та визначено відповідні повноваження контролюючих органів у цій сфері.

Зокрема, до Податкового кодексу України (ПКУ) введено поняття «кваліфікована електронна довірча послуга», «кваліфікований надавач електронних послуг», «кваліфікаційний електронний підпис чи печатка», «кваліфікована електронна позначка часу», «кваліфікований сертифікат відкритих ключів».

Також Законом № 2725 уточнено, що єдиною підставою для відмови:

● у проходженні електронної ідентифікації платника податків в електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа;

● у прийнятті податкової декларації засобами електронного зв’язку в електронній формі є недійсність кваліфікованого електронного підпису чи печатки такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа, за умови, що така податкова декларація відповідає всім вимогам електронного документа і надана у форматі, доступному для її технічної обробки.

Крім того, Законом № 2725 визначено, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, безоплатно надає платникам податків кваліфіковані електронні довірчі послуги.

Водночас, Законом № 2725 внесено зміни до Митного кодексу України (МКУ) та Закону України від 08 листопада 2018 року № 2612-VIII «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо ввезення транспортних засобів на митну територію України», відповідно до яких на 90 днів продовжено термін, протягом якого можливо буде здійснити митне оформлення транспортних засобів для їх вільного обігу на митній території України, що ввезені на територію України у період з 01.01.2015 і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту.

Закон № 2725 опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 21.05.2019 № 93.

Подробнее

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб.

Впродовж січня - квітня 2019 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 123 письмових звернення громадян, що на 77 менше, ніж за відповідний період 2018 року. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо.

До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом року надійшло 6 колективних звернення від 39 громадян. Звернення розглянуті у визначений законодавством терміни.

З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДФС створено спеціальну електронну поштову скриньку zvern436@sfs.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет