Питання зовнішньої реклами стоїть у Дніпрі дуже гостро, – Сергій Горностаєв

24.04.2018 15:45   -
Автор:

Велика кількість та низька якість зовнішньої реклами призвела до такого поняття як «візуальна засміченість» міського простору.
Про це співзасновник ініціативи «Місто Змін» Сергій Горностаєв розповів в ексклюзивному коментарі Інтернет-виданню «ДНІПРО. ГОЛОВНЕ».
«Як організація, що приділяє велику увагу питанням благоустрою, розташування та естетична складова зовнішньої реклами в Дніпрі – не чужа для нас тема. На цю тему, є багато аналізу та досліджень українських спеціалістів – урбаністів, в т. ч. і з Дніпра. Рішення цього питання потребує комплексного підходу. Суть полягає не тільки у демонтажі носіїв зовнішньої реклами, а й у розробці правил її оформлення, затвердження місць розташування, тощо. Таким шляхом вже пішли деякі міста України, зокрема Івано-Франківськ, Львів та Київ. Наскільки мені відомо, така робота зі створення концепції підходу до оформлення зовнішньої реклами, ведеться зараз і в Дніпрі.
Читайте также: В Днепре рекламы намного больше, чем в других городах Украины
Щодо рішень виконкому, то проаналізувавши документи цих рішень, що є в публічному доступі, мені особисто важко сказати, до чого, в підсумку, призведуть демонтажі рекламних конструкцій. Тим більше, що рішення є лише по певних вулицях, а інформація по загальному підходу до розташування носіїв – відсутня. Я маю надію, що рішення виконкому направлене на наведення ладу в цьому важливому, з точки зору міського простору, питанні і не нестиме в собі ознак перерозподілу сфер впливу на цьому ринку», – сказав він.