“Приватбанк” очолив антирейтинг за якістю обслуговування

10.10.2018 13:45   -
Автор:

Клієнти банків поставили свої оцінки і залишили відгуки про якість обслуговування в фінустановах. Лідером за кількістю претензій виявився державний “ПриватБанк”.
Підбів підсумки фінансовий портал “Мінфін”, повідомляє інтернет-видання “ДНІПРО. ГОЛОВНЕ” з посиланням на інформаційне агентство “ASTI“.
З 121 заявки користувачів за 2 місяці в “ПриватБанку” розглянули тільки кожну п’яту (27 вирішених проблем). На другому місці за кількістю конфліктних ситуацій – “Альфа-Банк” і третє місце за кількістю скарг від клієнтів – “Ощадбанк”.
Досить швидко на проблеми користувачів реагують в “Монобанк” і в “Банку Форвард”.
Серед основних проблем – незарахування грошей на рахунок і недбалість по відношенню до клієнтських даних.