Онлайн – сервіс “Укрзалізниці” дав збій: як придбати квитки?

05.12.2018 20:00   -
Автор:

Сервіс booking uz не витримав ажіотажу, викликаного новим графіком старту продажу квитків на поїзди. Незважаючи на зняття грошей з рахунків, документи на проїзд користувачі не отримали.
Про це пише “Перший.com.ua“, повідомляє Інтернет-видання “ДНІПРО. ГОЛОВНЕ“.
Сьогодні, 5 грудня, Укрзалізниця стабілізувала сайт на продаж квитків, проте купити проїзні документи все одно не вдається.
Як пояснили в Укрзалізниці, навантаження на сервіс booking uz зросло в шість разів. Ажіотаж був викликаний тим, що до цього часу в продажу не було “новорічних” квитків.
Збій booking uz
Нещодавно Укрзалізниця почала відкривати продаж квитків на поїзди тільки за 15 діб до їх відправлення, а не за 45, як це було раніше. Говорили про новий графік руху пасажирських поїздів, який повинен стартувати 9 грудня.
При цьому Укрзалізниця заборонила повернення квитків через інтернет на період з 15 грудня 2018 року до 15 січня 2019 року – до закінчення пікового періоду зимових перевезень.
Продаж квитків на новорічні і різдвяні свята був заблокований до 4 грудня. Як повідомили в УЗ, цього дня було оформлено 244 тисячі місць для проїзду в пасажирських поїздах, з яких – 61 відсоток був придбаний через інтернет.
У компанії також відзначили, що навантаження на booking.uz.gov.ua зросло в шість разів, тому для стабілізації роботи сервісу було введено обмеження на 140 операцій в секунду.
Багато українців скаржилися на те, що оплата з банку пройшла, але квиток так і не прийшов на пошту і залишився в списку для продажу.
Незабаром Укрзалізниця на своїй сторінці у Facebook повідомила, що налагодила роботу booking.uz.gov.ua. За їхньою інформацією, клієнти вже почали отримувати свої квитки або ж гроші, які не вдалося отримати раніше через некоректну роботу.
В УЗ зазначили, що в разі, якщо заявлена ​​операція в онлайн-системі залишилася без результату, потрібно звернутися за телефоном 591-19-88, за електронною адресою booking@uz.gov.ua або в Skype uz_booking.
В Укрзалізниці також заявили про відкриття продажу квитків на поїзди, що відправляються після 20 жовтня, після реалізації яких компанія почне призначати додаткові поїзди на період новорічних і різдвяних свят.
Однак 5 грудня купити квиток онлайн було неможливо, як на booking uz, так і на інших сервісах. До обіду сервіс “лягав” на етапі перед оплатою квитків, при цьому на сторінці висіло оголошення про технічну перерву з 13-ї години для проведення роботи. В даний момент помилка з’являється вже при пошуку поїздів.