Співпраця міста та бізнесу: у Дніпрі відкрили перший STEM-кабінет для школярів
У Дніпрі відкрили перший STEM-кабінет. Він розташувався у гімназії № 3, що по вул. Гулі Корольової. Тут вчитимуться учні й двох сусідніх шкіл – № 118 та № 121. Другий такий кабінет запрацював у школі № 129. У кабінеті мехатроніки школярі практикуватимуться на мінімоделях обладнання, яке нині є на заводі.
«Тут групи школярів працюватимуть за окремими навчальними планами. Ці знання діти зможуть використати у майбутньому, можливо, це вплине на вибір професії: навички, отримані у кабінеті мехатроніки, дозволять цим дітям розвивати промисловість у нашому місті», – розповіла заступниця міського голови Дніпра, директорка департаменту гуманітарної політики ДМР Ксенія Сушко.
Проєкт «Іnterpipe mechatronic lab» реалізував департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради спільно з компанією ТОВ «Інтерпайп Україна» – було підписано відповідний меморандум про співробітництво.
«Мехатроніка – це як сімейний лікар для робота: є величезний верстат, його потрібно запрограмувати та налаштувати. Цей кабінет – перший крок до того, аби ці діти у майбутньому могли працювати з таким сучасним обладнанням. Людей, які таке вміють, не багато, і вони досить затребувані, тож ці учні зможуть обрати професію, яка їм буде цікава та яка добре оплачується», – додав народний депутат України Дмитро Кисилевський під час відкриття кабінету.
У рамках меморандуму вчителі вже пройшли навчання у «Дніпровській політехніці», де вони отримали навички роботи із обладнанням STEM-кабінету.
«Мехатроніка об’єднує математику, фізику та інформатику. Завдання дітей – зрозуміти міжпредметний зв’язок, а наше завдання як вчителя підтримати їх. Мехатроніка – це не просто про знання, це про вміння їх практично використовувати», – розповів Олександр Спичак, учитель фізики та інформатики гімназії № 3, викладач STEM-кабінету.
Переможниця змагань з мехатроніки на «Technofest-2019», учениця 11-А класу гімназії № 3 Вероніка Подлєснова впевнена, що заняття у STEM-кабінеті будуть дуже ефективними: «Я заздрю учням, які навчатимуться у цьому класі, коли я вже закінчу школу! Світ не стоїть на місці, багато процесів уже зараз автоматизуються. Професії, пов’язані з цим, будуть дуже актуальні».