Для чого у Дніпрі брендують громадський транспорт?
У Дніпрі брендують громадський транспорт і кожен вид має свій колір: тролейбуси – лазурові, трамваї – гранатові, а автобуси – жовто-гарячі. Зовні наноситься обов’язковий елемент – дніпровська хвиля, логотип міста, інвентарний номер та назва перевізника. У салонах також усе приведено до єдиного зразка: розміщено схему руху громадського транспорту, застережні стікери (червоні), ті, на яких вказано вартість проїзду, способи оплати та розмір штрафу (жовті), та ті, що позначають спеціальні місця для людей з інвалідністю (сині), а також де можна перевозити дитячі візочки, велосипеди тощо.
«Брендування громадського транспорту має низку переваг: перша – це єдиний уніфікований вигляд усього рухомого складу, друга – упізнаваність для мешканців і гостей міста, по-третє – зручність в орієнтуванні для пасажирів. До того ж зовнішній вигляд має викликати повагу і відповідно змінювати ставлення містян до громадського транспорту», – зазначив головний художник міста Сергій Білопольський.
Брендують громадський транспорт після придбання рухомого складу. Перефарбування потребують трамваї та автобуси. Тролейбуси доставляють з заводів уже у належному вигляді. Наразі у Дніпрі брендовано більше ніж 20 % усього громадського транспорту.
«Ще одним кроком у процесі брендування стане заміна автобусних трафаретів. Їх зроблять в одному форматі: назви вулиць, якими курсує маршрут, будуть написані державно мовою у кольорах бренду. Планується, що до кінця листопада трафарети в усіх автобусах буде замінено», – додав спеціаліст сектору контролю та моніторингу департаменту транспорту та транспортної інфраструктури ДМР Іван Васючков.
Переваги брендування відзначають і ті, хто працює на громадському транспорті.
«Нові трамваї не тільки зручні у керуванні, вони ще й зовні дуже гарні. Приємно, коли машина охайно виглядає, а не заклеєна якоюсь рекламою. Такий вигляд подобається не тільки працівникам, а й пасажирам. Це видно», – розповіла водійка трамвая № 1 Галина Новікова.