Аварійні ремонти покрівель, комунікаційних мереж та ліфтів: звернення дніпрян до міського голови виконують в короткі терміни
Жителі будинку, розташованого на вулиці Янтарній, 44, виявили низку комунальних проблем і звернулись до міського голови Дніпра, Бориса Філатова, щоб отримати допомогу.
«Давно в нас нічого не робили. Звернулися до нашого мера, і за місяць, може півтора все зробили. Добре зробили», – ділиться мешканець будинку по вул. Янтарній, 44 Федір Коломоєць.
За дорученням міського голови Бориса Філатова КП «Житлосервіс-5» виконало ряд аварійних робіт у будинку.
«Відремонтували вимощення, утеплили цоколь будинку, замінили систему холодного водопостачання. Частково провели заміну електричних мереж: у двох під’їздах роботи виконані, ще у двох – зробимо до кінця року. А ще виконали ремонт міжпанельних швів – ізолювали їх, щоб узимку будинок не мав тепловтрат», – звітує представник департаменту житлового господарства Єгор Худяков.
У Дніпрі кожен мешканець може звернутися до міського голови, якщо має питання, пов’язане з будинками комунальної власності. Фахівці готові надати консультації, які допоможуть прискорити вирішення проблем.
«Спершу мешканці повинні звернутися до обслуговуючого підприємства. Це або КП «Житлосервіс-5», або КП «Житлосервіс-4», в залежності від району. Потім на місце виїжджають спеціалісти, проводять обстеження будинку, складають акт, і вже з цим актом можна звертатися до міського голови», – каже Єгор Худяков.
За останні півроку міський голова Дніпра, Борис Філатов, розглянув 140 звернень, пов’язаних із житлово-комунальним господарством. Усі ці питання перебувають у процесі роботи і будуть вирішені до завершення поточного року.