Молодь Дніпропетровська замінила політичні борди гострою “соціалкою”

01.11.2014 14:00   -
Автор:

Місяць тому Дніпропетровська обласна молодіжна адміністрація за підтримки молодіжної організації “Час молодих” оголосила про початок найкреативнішого фестивалю соціальної реклами нашого міста. Головні вимоги від учасників – наявність креативу та небайдужості до справжніх проблем світу і України.
Про це організатори конкурсу повідомили на своій сторінці у соціальній мережі “Фейсбук”, пише інтернет-видання “ДНЕПР. ГЛАВНОЕ”.
25 найкращих робіт організатори фестивалю розмістили на більш ніж 200 бордах міста.
В пятницю 31 жовтня у кафе “Le buffet” було підведено підсумки І етапу фестивалю соціальної реклами “Ananas”.
“Фестиваль “Ananas” -конкурс талановитих, молодих і небайдужих. Найбільша нагорода для кожного автора – власні сюжети на бордах міста. Хтось лише мріє про це, а вони вже втілюють свої мрії”, – зазначив лідер молодіжної організації “Час молодих” Андрій Баско.
Захід не обмежився лише підведенням підсумків. Попереду ІІ етап фестивалю, у якому будуть приймати участь відео-роботи свідомої та креативної молоді. Умови проведення цього етапу всі охочі можуть знайти у спільноті фестивалю в соціальній мережі.



ФОТО: сторінка DOMA у “Фейсбук”.