Мобільний сервіс додали до сайту контакт-центру та гарячої лінії губернатора

17.12.2015 12:14   -
Автор:

Ваш під’їзд потребує ремонту? Стан дорожнього покриття затримує рух транспорту? У будинку не працює ліфт? Вас цікавлять пільги для учасників АТО? Щоб всі питання вирішувалися швидко й адресно, Дніпропетровська ОДА разом з волонтерами IT-Рух Днiпро, розробила черговий мобільний додаток E-contact. Сучасний інтерфейс, простий у використанні, для активних і небайдужих людей.
Про це повідомляє видання “ДНЕПР. ГЛАВНОЕ” з посиланням на ОДА.
Разом з волонтерами з IT-Рух Днiпро розроблено черговий мобільний додаток E-contact. Він фіксує все, що ви хочете змінити. І направляє службам, які за це відповідають.
Алгоритм дій простий. Спочатку з Google Play безкоштовно завантажуєте додаток в мобільний телефон. Реєструєтеся. Фотографуєте проблему, додаєте невеличкий коментар і відправляєте.
Всі заявки зберігаються в обліковому записі. Перевірити їх виконання можна онлайн. На інтерактивній карті програми відображаються всі звернення.
Додаток працює в тестовому режимі. Кожен може взяти участь у його тестуванні. Достатньо лише перейти за посиланням: https://play.google.com/apps/testing/ua.gov.dp.econtact
Волонтери з «IT рух Дніпро» обіцяють – невдовзі з’явиться iOS версія.
Звернутися до обласної влади можна кількома способами. Зателефонувати на гарячу лінію контакт-центру за номером 0-800-505-600. Щотижня на неї надходить близько 900 дзвінків. Заявку також можна подати на сайті http://e-contact.dp.gov.ua/. З початку року туди звернулося близько 8 тис. жителів регіону.