Мерські перегони у Дніпропетровську: Філатов “розорився” на бордах, Вілкул – на ЗМІ
Найдорожча передвиборча кампанія, яку можна оцінити з відкритих джерел, у Дніпропетровську зафіксована у кандидата Бориса Філатова.
Дослідження проводила ДОГО “Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики”, передає Depo.Дніпро.
Виборчі фонди за оцінками експертів складають:
Вілкул Олександр “Опозиційний блок” 4,5 млн грн,
Філатов Борис “УКРОП” 7 млн грн,
Курячий Максим “БПП-“Солідарність” – 4,9 млн
Краснов Загід “Громадська сила” – 2,2 млн.
Найбільшу суму витрат, зафіксована кандидатом Філатовим, експерти пояснюють тим, що агітація була маркована із вказанням тиражів, тому була можливість обрахувати витрати. Найбільше наметів – у Філатова. Саме цей показник дозволив зафіксувати і присвоїти найбільшу кількість партійних наметів Філатова – 40%. По 29% наметів – Вілкул і Краснов, 2% – Курячий.
Також лідирує Філатов на зовнішній рекламі у Дніпропетровську – 41%, відповідно – 31% Краснов, 27% Курячий, 1% – Вілкул.
Загалом під моніторинг попали 80-85% рекламних площ, зайнятих політичною рекламою.
У показнику витрат на зустрічі з виборцями: 64% – Філатов, 24% – Краснов, 8% – Вілкул та 4% – Курячий. Експерти відзначили, що зустрічі Вілкула відбувалися переважно на закритих підприємствах і отримати інформацію про час і місце їх проведення було неможливо.
Найбільше витрат на передвиборчу агітацію кандидата Вілкула зафіксовано на ТБ і у пресі. Він взяв 79% вечірнього прайм-тайму на ТБ. Філатов – 21%. У пресі: 43% Вілкул, 26% Курячий, 25% Філатов, 6% – Краснов.