Король інстаграму – Кріштіану Роналду
Роналду вже мав рекорд, що є найбільш популярною особистістю в мережі обміну фотографіями Instagram. Але португальський форвард ще більше зміцнив свій рекорд, ставши першою людиною, яка за вихідні зібрала 250 мільйонів підписників на сайті соціальних мереж, – повідомляє republicworld.
Ще одна цікава статистика проливає світло на його масові підписки в Instagram. Загальна кількість підписок на 20 клубів Прем’єр-ліги в Instagram становить 150 мільйонів підписників. Цифра не перевищує щонайменше 100 мільйонів підписників Кріштіану Роналду в Instagram. Серед статистики клубу Прем’єр-ліги в Instagram “Манчестер Юнайтед” лідирує з 38,5 мільйонами підписників.
Пост Кріштіану Роналду про Марадону найбільше сподобався в 2020 році
Окрім важливого етапу підписників Кріштіану Роналду в Instagram, на перший план вийшли деякі інші статистичні дані. Пост Роналду про загибель великого аргентинського футболу Дієго Марадони отримав найбільше вподобань в Instagram, точніше – 19,7 мільйона. Цікаво, що звіт Forbes свідчить про те, що колишня суперзірка “Реала” заробляє 1 мільйон доларів на публікації в Instagram.
Крім того, дружина Роналду Джорджина Родрігес в Instagram також має 22,9 мільйона підписників. Окрім Роналду, його суперник і легенда Барселони Ліонель Мессі посідає сьоме місце в списку найбільш відстежуваних особистостей в Instagram із 174 мільйонами підписників у соціальній мережі.
Маючи всього 758 голів, п’ятикратний переможець “Золотого м’яча” випередив великого бразильського футбольного бомбардира Пеле – 757 офіційних голів.
Він поступається лише офіційному акаунту самої соцмережі, на яку підписано 382 млн чоловік.
За спортсменом йде співачка Аріана Гранде, на яку підписано 214 млн чоловік.
Третє місце у голлівудського актора Дуейна «Скелі» Джонсона – в нього 209 млн підписників.
В десятку найпопулярніших акаунтів увійшли:
- Кайлі Дженнер
- Селена Гомез
- Кім Кардашьян
- Ліонель Мессі
- Бейонсе
- Джастін Бібер
Фотографія Роналду з Дієго Марадоною, опублікована в день смерті останнього, набрала 19,7 млн лайків і стала найпопулярнішою публікацією в 2020 році, відзначає Esquire.