Дніпро зустрічає зиму. 500 комунальників і майже 200 одиниць снігоочисної техніки готові стати до роботи щойно піде сніг
Комунальники міста Дніпра вже заздалегідь та комплексно готувалися до настання першої ожеледиці та передбаченого синоптиками снігопаду. У разі, якщо місто буде зачеплено сніговим покривом, пів тисячі робітників вже стоять на готові, щоб очистити дороги від снігу. Для ефективності робіт їм на допомогу буде залучено значну кількість спецтехніки.
«У зимовий період буде залучено 177 одиниць спецтехніки. З них 87 – посипальної, 32 – снігоочисної, 24 – малої посипальної, 22 самоскиди, 12 навантажувачів. Маршрути снігоочищення та посипання доріг вже затверджено», – зазначає Світлана Літвінова, начальниця управління з благоустрою міста департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР.
Комунальні служби міста готові об’ємно обробити понад 12 мільйонів квадратних метрів доріг та провулків. На першому плані, як завжди, стоять головні магістралі мегаполіса, тротуари, під’їзди до об’єктів критичної інфраструктури, а також спуски та підйоми. Особлива увага буде приділена останнім, як повідомляють комунальники.
«Не перший рік у місті ми використовуємо так звані мушлі. Це такі ємності для піщано-соляної суміші, які будуть встановлені поруч з перехрестями, на спусках та підйомах і у разі чого наші співробітники зможуть оперативно посипати ці складні ділянки. Використовувати посипальну суміш можуть і двірники, і представники бізнесу – аби по тротуарах чи біля крамниць містянам було безпечно пересуватися», – коментує Олексій Самійлик, заступник директора департаменту благоустрою та інфраструктури ДМР.
Станом на сьогодні місто закупило 25 тис. тонн піщано-соляної суміші. Цих запасів, кажуть фахівці, має вистачити по січень у разі дуже сніжної зими, а за погодних тенденцій останніх років – то і на всю зиму.
Попри 100 % готовність Дніпра до снігопадів, комунальники звертаються до автовласників з проханням заздалегідь встановити зимову гуму, а у разі снігопаду не лишати припарковані автівки на узбіччі вулиць і проспектів – це знижує продуктивність роботи дорожніх служб.