Дніпро доступний для всіх: як в управліннях соцзахисту населення обслуговують людей з вадами слуху

09.02.2024 18:39   -

Усього 10 хвилин – саме стільки часу знадобилось дніпрянці Марині на те, аби оформити виплату на свою дитину в  управлінні соціального захисту населення. У жінки є порушення слуху. Раніше, до появи спеціальних планшетів, їй важко було пояснити, що потрібно. Але нині, завдяки перекладачу жестової мови, який онлайн допомагає працівникам управління, всі послуги Марина отримує дуже швидко та зручно.

«Я прийшла оформити виплату з інвалідності на свою дитину. У доньки також порушення слуху. І нині це зробити можна тут не лише швидко, а й комфортно. Мене розуміють, а я розумію працівників. Це чудова послуга для таких, як я», – прокоментувала Марина Совєтова.

Для комфорту людей з порушенням слуху в усіх управліннях соціального захисту населення у Дніпрі вже 5 років є спеціальна послуга. Люди з вадами слуху можуть попросити спеціальний планшет, на якому встановлений програмний комплекс «Connect pro». Завдяки йому працівники управління телефонують до єдиного колцентру, де працюють перекладачі жестової мови. Все, аби люди з вадами слуху не відчували дискомфорт у спілкуванні з працівниками. Лише торік цією послугою скористались близько 100 осіб з порушенням слуху.

«Поява цих планшетів полегшила нам роботу, адже раніше люди з вадами слуху тривалий час намагались пояснити, чим їм допомогти. Та нам важко було їх зрозуміти. З цими планшетами стало дуже зручно, адже такі люди тепер не відчувають ніякого дискомфорту, а ми, зі свого боку, можемо їм швидко допомогти. Лише в нашому Лівобережному управлінні торік такими планшетами скористались близько пів сотні таких осіб», – прокоментувала начальниця відділу прийому громадян Лівобережного управління соціального захисту населення по АНД району Катерина Нефьодова.