Чергування містом: перевірка ремонту аварійного дитмайданчика та роботи єдиної гарячої лінії Дніпра
Дитмайданчик по вул. Янгеля, 10 у Дніпрі. Тут зранку кипить робота з демонтажу аварійних гойдалок і гірок.
«Мешканці прилеглих будинків неодноразово зверталися до нас з проханням демонтувати аварійні елементи, яким вже понад 30 років. Наші спеціалісти після огляду вирішили не лише демонтувати найбільш аварійні елементи, а й відремонтувати інше обладнання. Роботи тривають, але є певні складнощі. Адже частина людей хоче демонтажу старого обладнання, а ті, кому це важливо як пам’ять, висловлюють незадоволення. Проте у нас у пріоритеті безпека дітей, тому все роблять саме для цього», — зазначив директор департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міськради Артем Нідєлько. Сьогодні, 15 липня, він чергує містом.
На майданчику відреставрують гірки, оновлять елементи каруселі.
«У 2024 році цей майданчик було взято на баланс і ми розпочали оновлення. Замість піску тут буде гумове покриття, 236 квадратних метрів, — аби малеча бавилася безпечно», — прокоментував директор КП «Розвиток територій міста» Дніпровської міськради Ігор Нікітін.
Роботи планують завершити до кінця липня. Із початку року у Дніпрі вже відремонтовано 15 майданчиків, ще 10 — у процесі ремонту.
Також черговий перевірив роботу Єдиної гарячої лінії Дніпра. Від початку року на неї надійшло більше ніж 65 тисяч дзвінків.
«Єдина гаряча лінія працює 24/7, без перерв та вихідних. Мешканці міста можуть повідомити про аварійну ситуацію, подати звернення до міської влади або отримати консультацію. Дзвінки приймають 11 операторів у будні та 5 операторів у вихідні. У нічну зміну також працюють 2 оператори. Навіть у часті відключення світла, які наразі застосовуються, ЄГЛ все одно працює, адже для її безперервної роботи встановлено потужний генератор та налаштовано безперебійну роботу інтернету», — зазначив Артем Нідєлько.
Щодня оператори приймають близько 400 дзвінків. Їхня кількість зростає під час аварійних робіт на мережах водопостачання, в опалювальний період або у разі ракетної атаки на місто. Так з початку цього року до ЄГЛ надійшло понад 21 тисячу звернень про аварійні ситуації, більше ніж 36 тисяч – консультації стосовно роботи громадського транспорту та з питань соціального захисту і 8 тисяч – це звернення, які розглядають у строк, встановлений законодавством.
«Зараз до нас також надходить значна кількість дзвінків щодо електропостачання та газопостачання. Тут слід розуміти, що ці два підприємства не є комунальними і не підпадають під зону відповідальності Дніпровської міської ради. Тому якщо мешканці міста мають проблеми саме з подачею електроенергії чи газу в їхні оселі, відсутності цих послуг або нерівномірних відключень, то треба звертатися напряму до підприємств, які постачають ці послуги. Щодо електроенергії – це ДТЕК та ЦЕК. Це містяни можуть побачити у своїй квитанції про оплату. Щодо газопостачання – це «Нафтогаз». Тому громадянам потрібно дзвонити або напряму їм, або якщо з ними урегулювати питання не вдається, то звертатися до вищих органів — Урядову гарячу лінію за номером 1545», — уточнив старший оператор Єдиної гарячої лінії Дніпровської міської ради Олексій Босов.
Щодо питань, які стосуються життєдіяльності міста чи міської влади, дніпряни можуть телефонувати на Єдину гарячу лінію Дніпра за такими номерами:
(056) 732-12-12
(095) 732-12-12
(096) 732-12-12
(073) 732-12-12