Черговий по місту перевірив, як триває ремонт аварійного трамвайного переїзду на перехресті просп. Лесі Українки та вул. Степана Бандери та облаштування пункту незламності
Дніпро попри виклики війни продовжує ремонтувати аварійні переїзди. Нині такі роботи тривають на перехресті просп. Лесі Українки та вул. Степана Бандери. Цей трамвайний переїзд капітально не оновлювали понад 30 років. Фахівці періодично його ремонтували, проте рейки вже зносились.
«Ремонт аварійного трамвайного переїзду на перетині просп. Лесі Українки та вул. Степана Бандери стартував 15 червня та відбувається у кілька етапів. На даний час ми завершили перший, який містив ремонт повороту з просп. Лесі Українки на вул. Степана Бандери. Наразі розпочато другий етап — ремонт ділянки по просп. Лесі Українки та двох кривих, які повертатимуть направо та наліво з вулиці Степана Бандери. Загалом відремонтуємо 273 метри колії. Також буде облаштовано два посадкові майданчики. Роботи плануємо завершити до кінця літа, тобто до 27 серпня. Найгірший варіант – до 1 вересня. Залежатиме це від погодних умов та від того, як нам постачатимуть матеріали. Адже через відключення світла може виникати затримка», — розповів провідний фахівець КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради Нікіта Керенцев.
Також він нагадав, що на час проведення робіт діють зміни у русі громадського транспорту. Ознайомитись з ними можна за посиланням https://t.me/DepTrDMR/1929
«З початку 2024 року ми відремонтували вже 8 трамвайних переїздів, а саме: просп. Богдана Хмельницького – вул. Шинна, просп. Богдана Хмельницького – вул. Стромцова, просп. Богдана Хмельницького – вул. Незалежності, просп. Богдана Хмельницького – вул. 152-ї Дивізії, просп. Богдана Хмельницького – вул. Барвінківська, просп. Дмитра Яворницького – пл. Вокзальна, просп. Лесі Українки – вул. Фабра, просп. Миру – Донецьке шосе. А цей ремонт по просп. Лесі Українки та вул. Степана Бандери — девʼятий. Звісно, що такі ремонти є важливими, адже всі ці переїзди були аварійні. Насамперед це впливало на безпеку руху, бо були випадки сходу вагонів. По-друге, ці переїзди були небезпечні і для автомобільного руху. Зараз ми ж застосовуємо технології, коли рейкове полотно укладається без шпал, воно закатується в залізобетонну плиту. Це дозволяє зробити безшумний проїзд. І транспорт проїжджатиме на одному рівні з проїзною частиною. Нині проєктують ремонт наступного перехрестя — вулиця Юрія Савченка та проспект Лесі Українки», — розповів заступник директора департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Олександр Лещенко. Він 11 липня є черговим по місту.
Олександр Лещенко також перевірив пункт незламності по вул. Миколи Руденка, 106.
«Він повністю облаштований. Дніпряни можуть зарядити свої електропристрої, послухати радіо, випити чаю, скористатися інтернетом. Генератори у постійній готовності, вони встановлені відповідно до норм», — розповів черговий.
Нагадаємо, що пункти незламності на базі КП «Дніпровський електротранспорт» Дніпровської міської ради розташовані у віддалених районах, аби більше дніпрян не залишалися без зв’язку та електроенергії:
- проспект Сергія Нігояна, 49
- вулиця Холодильна, 2
- проспект Богдана Хмельницького, 31-А
- вулиця Миколи Руденка, 106
- проспект Свободи, 74
- вулиця Бориса Кротова, 15-А