Активист Днепропетровского Евромайдана обвиняет соратников

23.07.2014 17:25

Один из представителей днепропетровского Евромайдана Андрей Бут выдвинул ряд обвинений в адрес своего коллеги - Виктора Романенко. Об этом он написал на своей странице в Фейсбук.

"Стосовно діяльності Віктора Романенко

1. Події пов’язані з побиттям Січеславського (Дніпропетровського) Майдану 25 листопада спортсменами СК «Тайфун». Романенко відмовився бути потерпілим за кримінальним провадженням, впізнавати злочинців, давати свідчення, чим фактично зруйнував розслідування. Завдяки цьому бойовий загін ПР не отримав покарань, а інші потерпілі морально пригнічені.

2. При випадковій зустрічі з головним тренером «Тайфун» з’ясувалося, що 25 листопада на замовлення Олександра Вілкула (голови Дніпропетровської ОДА), члена ПР за посередництвом Максима Романенка (секретаря міськради, члена ПР) відбулося бутафорське побиття Віктора Романенка спортсменами, найнятими нардепом від ПР почесним «головою федерації дзюдо» Іваном Ступаком. Вони лише імітували бійку з Віктором Романенком, щоб зробити з нього страждальця для подальшого розкручування іміджу підставного лідера Майдану. Інші учасники Майдану отримали справжнє жорстоке побиття. Для цього Романенко стояв на Майдані в червоній куртці, щоб його не переплутали з іншими активістами. Наступного дня він був єдиний, хто не мав проблем зі здоров’ям. Тому відсутні медичні документи, не має і не може бути акту судово-медичної експертизи. Ця вистава звеличила особу Романенка для громади міста. Я провів на Січеславському Майдані(Європейській площі) ніч з 24 на 25 листопада після того,як дізнався, що на Київському Майдані відбуваються сутички з силовиками. 25 листопада дізнався про те, що на Січеславському Майдані о 22.40 відбулися сутички о 23.40. Вже було пізно туди йти.

3. Романенко не вжив жодних дій після побиття січеславців на залізничному вокзалі 1 грудня при спробі відправитися на Київський Майдан. 

4. В грудні Романенко проігнорував звернення з проханням про підтримку працівників трамвайного депо,які тоді проводили страйк.

5. 24 листопада Романенко організував щоденне збирання коштів для допомоги Київському Майдану, яке не припинялося жодного дня до початку березня. Є незаперечні докази співпраці Романенка з командою Вілкула та корупціонером прокурором області Федиком ,який покриває тітушек та тих,хто за ними стоїть.Виявлений факт розтрати Романенком 17 тисяч гривень коштів Майдану. Одна шанована мною людина тоді сказала, що покриє цю недостачу. Цікаво як?

6. В лютому я був відповідальним за проведення пікету біля ОДА,який відтягнув на себе силовиків, що мали бути спрямовані на розгін Київського Майдану. Романенко назвав акцію провокацією.

7. Постійно співпрацюючи з Олександром Вілкулом, Романенко не взяв активної участі у висуненні компетентних, порядних патріотів до структур ОДА. Завдяки цьому більшість старих кадрів ПР в області залишилась на місцях. 

8. Керівники «тітушек» в погонах, міліціанти Третьяков, Хуторний, Седлецький, проти яких виступав Майдан залишилися на своїх місцях після перемоги Майдану, спроби громадськості усунути їх наштовхувалися на байдужість Романенка щодо цього питання. Він забалакував тему, викривав злочини посадовців в погонах, але жодної спроби активних дій, або хоча б письмового звернення чи заяви про їхні злочини ним зроблено не було. Це переконало більшість громадськості, що Євромайдан нічого не дав народу на місцях. Черговий акт дискредитації Майдану у виконанні Романенка для задоволення його ПР-івських паханів, на жаль, вдався. До того ж, починаючи з лютого, Романенко (не при майданівцях) щиро обіймався з Седлецьким, розмовляв з ним по телефону, попереджаючи про всі публічні дії активістів Майдану. Навіть на першу зустріч Євромайдану знову призначеним прокурором області Федиком 6 березня Романенко отримав запрошення від Седлецького по телефону. 

9. Проводячи масові заходи останнім часом Романенко блокує виступи активістів, які були на Майдані з самого початку, також намагається не давати можливості іншим лідерам промайданівських організацій виступати на заходах. Тим самим він поглиблює розкол майданівського руху, відвертає зацікавленість пересічних громадян у активній участі в суспільному житті міста та області. Чергове замовлення вілкулів виконане Романенком, він монополізував прояви масової патріотичної активності громади, тому чисельність їх дедалі зменшується. 

10. Романенко від самого початку проявів сепаратизму у Дніпропетровську, усунувся від конкретної боротьби з ним, крім чергового забалакування проблем. Він та його прибічники тривалий час відмовлялися давати свідчення слідчим СБУ про сепаратистські мітинги, їхніх ватажків, гасла тощо, свідком яких він був. Під тиском Євромайдану він пішов до слідчого, але «виявилося» Романенко нічого не бачив та не знав. Він не став здавати друзів з політичного цеху.

11. Романенко всіляко намагається приховати від громадськості, що прокуратура області на чолі з Федиком, маючи всі докази злочину ватажків сепаратистів, відпустила їх на волю. При цьому головний місцевий лідер сепаратистів – Бідняк, знаходячись піл слідством отримав дозвіл на купівлю автомату Калашнікова, і спокійно відбув до Луганська, очоливши там загін ЛНР - вбиває українських військових. Це зрада прокурора Федика, його підлеглих та Романенка, які зробили все для врятування сепаратистів від законного покарання. Жодного слова Романенко не сказав Федику про те, що прокуратура відпустила рядових озброєних бійців-сепаратистів, затриманих справжніми майданівцями.

12. Романенко на зустрічах з новим прокурором області не порушив жодного питання про корупційні вчинки посадовців ПР-івців, міліціантів, сепаратистів. 

13. Позаминулого тижня, коли у активу громади нагромадились питання щодо саботування прокурором області Федиком розгляду резонансних питань, і Федика запросили до Штабу національного захисті для звіту, Романенко замість участі в обговорюванні болючих питань зібрав з півсотні осіб, та влаштував несанкціонований мітинг на підтримку Федика зі спробою натовпу проникнути до ОДА, чим продовжив дискредитацію Майдану та підтримку лихо-прокурора. В його натовпі було впізнано декілька осіб, які були активними відвідувачами сепаратистських мітингів. 

14. Коли була відкрита Громадська Приймальня «Євромайдан-Дніпро», де з першого дня головував не тривалий час Романенко за адресою: 
пл. Героїв Майдану, 1/356, Романенко запросив, відкрито спілкувався та навіть радився з офіційним помічником гр. Вілкула, який відстежував всі дії приймальні, а також запросив одну особу, яка відверто заявляла, що в неї є великий актив молоді, що підтримує російські інтереси, а після вигнання з офісу цієї особи Романенко довго висловлював незадоволення тим, що «добру людину брутально прогнали».

15. Романенко, на прохання громадян минулого року зробив фото-та відео-фіксацію зловживань ПР в Ленінському районі міста, де члени ПР депутати Коваленко та Морозенко вигнали понад 200 дітей молодшого шкільного віку на пришелепкуватий захід ПР «Антифашистський марш» в учбовий час примусово. Правники подали Федику заяву про цей злочин. Федик відмовився реєструвати її, і не порушив кримінальне провадження, а Романенко відмовився надати фото-та відео-документи та свідчення, тим самим приховавши черговий злочин попередньої влади.

16. 13 липня за дорученням Романенка взяли з собою та застосували на Віче борошно та зеленку члени його організації, в результаті дій яких постраждали патріоти-журналісти.
Я не бачив поруч з собою Романенка в січні 1990 року. коли я боровся за незалежність України,в 2001 році, коли під час акції Україна без Кучми мене заарештовували разом з іншими патріотами,на Київському Майдані, коли я був комендантом 8 поверху Міністерства аграрної політики,в приміщенні ОДА в березні,де я чергував вночі, щоб не допустити його захоплення сепаратистами.В Донбасі, куди я в п`ятницю відвозив гуманітарну допомогу Краматорському дитячому притулку, його теж не було.
Я вважаю дуже цінною єдність народно-патріотичних сил в боротьбі за збереження соборної незалежної України, зміцнення демократії, проведення політики в інтересах українських трудівників(робітників, чесних підприємців, селян). Виходячи з цього я тривалий час намагався знаходити спільну мову з Романенком, критикував представників нашої організації за справедливу критику його «подвигів». Але,єдність народно-патріотичних сил не в планах самого Романенка. Я знаю, що в організації Романенка достатньо яскравих розумних патріотів. Тому, гадаю, що незабаром в інтересах України там буде змінено керівника або, якщо Романенко в ній такий незамінний, конструктивно працювати змусять його самого."

Как это повлияет на рейтинг:
Экс-Вице-премьер-министр Украины, народный депутат Украины 6, 8 созывов. Председатель Днепропетровской областной организации "Оппозиционного блока", глава Фонда "Украинская перспектива".
Подробнее
Председатель Днепропетровской областной организации партии "Социалисты", народный депутат ВРУ 7 созыва, экс-председатель Днепропетровской городской организации Партии регионов
Подробнее
Общественная организация "Евромайдан-Днепр"
Подробнее
Общественная организация "Майдан Січеслав"
Подробнее
Координатор Днепропетровского Евромайдана, общественный деятель
Подробнее
Комментарии
Cтас
05.11.2014
Писал не просто больной , а наверняка безнадежно больной чел.)))
Бут Андрій.
27.07.2014
БУТ АНДРІЙ:Активний член Народного Руху України з січня 1990 року. З цього часу бере активну участь в боротьбі за незалежність України,демократію. Учасник походу «Пробудження» Канів-Черкаси-Донецьк-Лисичанськ-Херсон-Миколаїв-Чернівці в серпні-вересні 1990 року. Учасник голодування в січні 1992 року. Під час акції «Україна без Кучми» в 2002 році був неправомірно затриманий міліцією. Керував агітаційними групами на підтримку Ющенка в 2003-2004 році. Активний учасник Євромайдану.25-28 січня 2014 року був комендантом 8 поверху Міністерства аграрної політики. Браві участь в чергуванні в лікарні швидкої допомоги. Охороняв бронежилети. Брав активну участь в роботі Всеукраїнського форуму Євромайданів.Позапартійний
влад
26.07.2014
Бут и все остальные прилепалы хотят хоть как то себя показать на фоне Романенко. Даже с помощью провокации. Потому что знают что настоящий лидер Евромайдана в Днепропетровске один и это Романенко.
Забарский
24.07.2014
Зная ситуацию изнутри,могу сказать следующее,молодец Андрей,не побоялся опасного,корумпированного,проПРовского Витюшти Романенко!
Последние записи в блогах

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників ПДВ, що розрахунки з бюджетом у системі електронного адміністрування ПДВ здійснюються з рахунків, відкритих платникам податків в системі електронного адміністрування ПДВ, крім випадку, передбаченого абзацом другим п. 87.1 ст. 87 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Норми встановлені п. 200¹.2 ст. 200¹ ПКУ.

Механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням електронних рахунків визначено Порядком електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 569).

Зокрема, п. 20 Порядку № 569 передбачено, що у разі подання платником ПДВ уточнюючих розрахунків до податкових декларацій з ПДВ за попередні звітні (податкові) періоди, які передбачають збільшення податкових зобов’язань з ПДВ, що підлягають перерахуванню до бюджету, для перерахування таких зобов’язань до бюджету ДФС не пізніше наступного робочого дня подання таких уточнюючих розрахунків надсилає Державній казначейській службі України   (далі – Казначейство) реєстр платників ПДВ, в якому зазначаються, зокрема суми ПДВ, що підлягають перерахуванню до бюджету.

На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми ПДВ до бюджету.

При цьому, п. 25 Порядку № 569 передбачено, що сплата податкових зобов’язань, визначених контролюючим органом відповідно до підпунктів 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5 та 54.3.6 п. 54.3 ст. 54 ПКУ, та сплата передбачених ПКУ штрафних санкцій і пені здійснюються платником ПДВ з поточного рахунка до відповідного бюджету.

У разі подання уточнюючих розрахунків до податкової звітності з ПДВ, які передбачають збільшення податкових зобов’язань з ПДВ, платники ПДВ повинні необхідну суму, що підлягає перерахуванню до бюджету, сплатити на електронний рахунок.

Водночас, сума штрафних санкцій та пені у разі подання уточнюючого розрахунку до податкової декларації з ПДВ; податкові зобов’язання, визначені контролюючим органом відповідно до підпунктів 54.3.1, 54.3.2, 54.3.5 та 54.3.6    п. 54.3 ст. 54 ПКУ, а також нарахована контролюючим органом штрафна санкція та пеня сплачуються до бюджету з поточного рахунка.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що нормами п. 43 підрозділу 4 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України (далі – ПКУ) визначено: платники податку на прибуток підприємств під час розрахунку амортизації за прямолінійним методом щодо основних засобів четвертої групи «Машини та обладнання» можуть використовувати починаючи з 01 січня 2017 року мінімально допустимий строк амортизації, який дорівнює два роки, якщо витрати на придбання таких основних засобів понесені (нараховані) платником податків після 01 січня 2017 року та у разі, якщо для таких основних засобів одночасно виконуються вимоги:

► основні засоби не були введені в експлуатацію та не використовувалися на території України;

► основні засоби введені в експлуатацію у межах одного з податкових (звітних) періодів з 01 січня 2017 року по 31 грудня 2019 року;

► основні засоби використовуються у власній господарській діяльності та не продаються або не надаються в оренду іншим особам (за виключенням платників податків, основним видом діяльності яких є послуги з надання в оренду майна).

Під час застосування положень п. 43 підрозділу 4 розділу XX ПКУ норми п. 138.3 «Порядок розрахунку амортизації основних засобів або нематеріальних активів для визначення об’єкта оподаткування» ст. 138 «Різниці, які виникають при нарахуванні амортизації необоротних активів» ПКУ не застосовуються у частині нарахування амортизації відповідно до встановлених мінімально допустимих строків амортизації основних засобів.

 

Подробнее

За п’ять місяців поточного року ГУ ДФС у Дніпропетровській області видано 5796 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами. Загалом, станом на 1 червня в області діє 14432 ліцензії по 4816 суб’єктах господарювання.

Крім того, ведеться систематичний контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання за ліцензії на право роздрібної торгівлі. В результаті, з початку року призупинено дію 1136 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу.

«Слід зазначити, що з початку поточного року, за порушення законодавства в частині продажу алкогольних та тютюнових виробів було анульовано 969 ліцензій, у тому числі 39 ліцензій за порушення законодавства в частині продажу зазначених товарів особам, які не досягли 18 років», - повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

 

Подробнее

Західно_Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що 14.06.2019 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 13 червня 2019 року № 77 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» (далі – Постанова НБУ № 77).

Постановою НБУ № 77 розділ IV Положення про здійснення операцій із валютними цінностями, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року № 2 (зі змінами) (далі – Положення), доповнено новим пунктом 32¹ такого змісту:

«Суб’єкти господарювання-резиденти (юридичні особи та фізичні особи-підприємці) мають право здійснювати розрахунки за зовнішньоекономічним договором (контрактом, угодою, іншим документом, що застосовується в міжнародній практиці та може вважатися договором) з експорту/імпорту товарів за допомогою електронного платіжного засобу, якщо операція за одним таким договором в один операційний день не перевищує незначний розмір».

Довідково: незначний розмір валютної операції (незначний розмір) – розмір валютної операції (в еквіваленті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим НБУ на дату здійснення операції), який є меншим за розмір, установлений для фінансових операцій, які підлягають обов’язковому фінансовому моніторингу згідно із законодавством у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (п.п. 2 п. 2 розділу І Положення).

Постанову НБУ № 77 розміщено на сторінці офіційного  інтернет-представництва НБУ 13.06.2019 за посиланням:  https://bank.gov.ua/document/download?docId=96815443

 

 

 

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет