«Золота середина»: Резніченко зайняв 12 місце у рейтингу губернаторів

06.02.2017 18:16

Комітет виборців України оприлюднив «Рейтинг діяльності голів ОДА за 2016 рік». Оцінка базувалася на двох критеріях: показниках соціально-економічного розвитку регіонів та опитуванні місцевих експертів. Голова ДніпроОДА Валентин Резніченко зайняв у ньому 12-те місце з 24-х.

Про це повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» з посиланням на сайт КВУ.

Дніпропетровська область межує з Донецькою, а тому відграє значну військово-стратегічному роль. ТакожДніпропетровщина – великий індустріальний регіон з розвиненою гірничо-видобувною, металургійною,енергетичною промисловістю.

Незважаючи на значний потенціал, область демонструє низькі темпи соціально-економічного розвитку,зокрема індексу реальної заробітної плати. Окрім того, регіон має низький індекс обсягів промислової тасільськогосподарської продукції, а також залучення інвестицій та зростання доходів місцевих бюджетів.

Позитивна динаміка присутня в енергозбереженні, працевлаштуванні безробітних та прийнятті в експлуатацію житла.

Експерти відзначають, що очільник Дніпропетровщини Валентин Резніченко, є креатурою колишнього голови Адміністрації Президента Бориса Ложкіна, оскільки працював у «Українському медіа холдингу», власником якого був Ложкін. Валентин Резніченко встиг попрацювати понад місяць головою ЗапорізькоїОДА, однак потім був переведений на Дніпропетровщину, замінивши на посаді «бунтівного» ІгоряКоломойського.

Найвище експерти оцінили роботу очільника області у сфері надання адміністративних послуг, зокрема електронних. Також вони відзначили важливу роль ОДА у підтримці армії та лікуванні поранених, хочанаголосили, що це більше заслуга команди попереднього керівника регіону Ігоря Коломойського.

Валентин Резніченко не фігурував у скандалах, однак деякі експерти відзначають, що у питанні взаємодії ОДА та обласної ради все ж присутні конфлікти через їхню підконтрольність різним політичним силам.

Позитивна динаміку спостерігається у питанні проведення енергозберігаючих заходів та працевлаштування безробітних. Крім того, область займає високу позицію за показником оснащеннябагатоквартирних житлових будинків теплолічильниками.

Індекс росту реальної заробітної плати у Дніпропетровській області суттєво відстає від загальноукраїнських показників: за січень-листопад 2016 року він становив 102% до минулорічнихпоказників (по Україні 108,8%).

Найвищим балом експерти оцінили діяльність ОДА щодо проведення децентралізації.

Поміж успішних регіональних проектів було відзначено підтримку Порталу державних послуг iGov, впровадження системи E-contact (включаючи публікацію відкритого коду) та роботи Центру із допомоги бійцям АТО. Загалом експерти високо оцінили роботу ОДА щодо спрощення системинадання адмінпослуг та впровадження системи Prozorro.

Серйозних скандалів щодо кадрових призначень експерти не відзначили. У той же час їх думкирозділилися щодо питання взаємодії ОДА та обласної ради. Одні відзначили, що атмосфера співпраціє робочою і конфліктів, як правило, не виникає. Інші ж вказали на те, що ОДА та облрадапідконтрольні різним політичним силам, тому реальної взаємодії не існує.

Експерти також високо оцінили діяльність ОДА щодо допомоги армії. Поміж іншого наприкінці січня 2017 року в Дніпрі за підтримки ОДА та облради відкрили перший в Україні музей АТО.

Как это повлияет на рейтинг:
Председатель Днепропетровской областной государственной администрации
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Західно-Донбаська управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України листом від 12.03.2019 № 8008/7/99-99-15-02-02-17 (далі – Лист ДФС № 8008) надала для використання у роботі роз’яснення з питання застосування норм податкового законодавства та окремих положень бухгалтерського обліку, що стосуються фінансових операцій з пов’язаними особами – нерезидентами, надіслане Міністерством фінансів України листом від 01.03.2019 № 35210-06-5/6144 (далі – Лист МФУ № 35210).

Лист ДФС № 8008 і Лист МФУ № 35210 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/73286.html

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/371719.html повідомила, що запроваджено новації, які сприятимуть спрощенню процедури визначення країни походження товарів з Європейського Союзу та розвитку сприятливого клімату для зовнішньої торгівлі.

Так, 17 березня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 року № 144 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. № 1765» (далі – Постанова).

Постанову прийнято для виконання Україною зобов’язань, взятих відповідно до додатка XV «Наближення митного законодавства» до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони та адаптації законодавства України до законодавства країн-членів ЄС в частині визначення непреференційного походження при імпорті в Україну товарів.

Постановою замінено Перелік виробничих і технологічних операцій, за якими визначається країна походження при імпорті в Україну товару, наведеного у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 року № 1765, на Перелік, встановлений Додатком 22-01 до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) № 2015/2446 від 28 липня 2015 року.

Цей додаток застосовується в Європейському Союзі як при імпорті товарів для визначення їх країни походження, так і при видачі уповноваженими органами сертифікатів походження на експорт товарів з Європейського Союзу, в тому числі, які призначені для України.

Перелік є ідентичним Переліку, встановленому Додатком 22-01 до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) № 2015/2446 від 28 липня 2015 року.

У порівнянні з Переліком, який втратив чинність, Перелік:

- доповнено новими товарами у кількості 465 товарних позицій згідно з УКТЗЕД, зокрема це стосується кондитерських виробів, текстильної продукції, кухонних приладів та виробів з чорних металів тощо;

- до товарів застосовано нові критерії достатньої переробки на рівні перших 4, 6, 8 знаків згідно з УКТЗЕД та додаткові (альтернативні) правила походження, що спрощує процедуру отримання товаром статусу країни походження та доступ до зовнішніх ринків. 

Відповідно до статті 36 Митного кодексу України новий перелік застосовується до товарів, походженням з країн, з якими Україною не укладено угоди про вільну торгівлю, для цілей справляння ставок ввізного мита Митного тарифу України.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що п. 16 розділу ІІ наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905 із змінами та доповненнями (далі – Звіт № 435) визначено, що відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) є страхувальники, зокрема фізичні особи – підприємці (далі – ФОП).

ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, подають Звіт за формою згідно з таблицею 1 додатка 5 до Порядку № 435 (п. 10 розділу ІV Порядку № 435).

ФОП, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, подають Звіт за формою згідно з таблицею 2 додатка 5 до Порядку № 435 (п. 11 розділу ІV Порядку № 435).

ФОП, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2   додатка 5 до Порядку № 435 (п. 18 розділу ІV Порядку № 435).

Отже, якщо ФОП подано Звіти, які не відповідають обраній системі оподаткування, або неправильно зазначено період, за який нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), то такими платниками порушено норми Порядку № 435.

Слід зауважити, що Порядком № 435 не передбачено повторне подання Звіту за один і той же період після граничного терміну подання Звіту, а також самостійне виправлення вищезазначеного типу помилок.

Додатково повідомляємо, що за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності з ЄСВ, подання недостовірних відомостей, що використовуються у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, інших відомостей, передбачених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), платники ЄСВ несуть фінансову та адміністративну відповідальність згідно зі ст. 25 Закону № 2464 та ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

 

Подробнее

За результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд грн. Це на 17%, або на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Тоді цей показник складав 83,3 млрд гривень.

Зокрема, за IV квартал минулого року було нараховано 30,0 млрд грн податку на прибуток (без НАК «Нафтогаз України»). Це на 18%, або на 4,6 млрд грн. перевищило суму нарахувань IV кварталу 2017 року.

Найбільші суми нарахувань за останній квартал 2018 року задекларовано платниками Офісу великих платників та м. Києва. Так, платниками, які обслуговуються в Офісі великих платників, задекларовано до сплати 63,7% від загальної суми податку на прибуток, що складає майже 20,8 млрд грн, у ГУ у м.Києві – 15,2%, або майже 5 млрд грн.

Загальна сума отриманих суб’єктами господарювання доходів за 2018 рік склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,3 трлн грн більше, ніж в 2017 році. При цьому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при рості доходів. Так, при темпі росту доходів 116,2% темпи росту податку складають 117%.

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат