Жители Днепра доверяют оппозиции больше, чем мэру, - опрос 11 канала

10.12.2016 10:15

В четверг 8 декабря в прямом эфире программы Сектор VIP на 11 канале представители пяти фракции городского совета Днепра (Оппозиционного Блока, БПП, Самопомощи, Громадской Силы и Укропа) обсуждали бюджет города на 2017 год, который продавил городской голова Борис Филатов на сессии горсовета 1 декабря 2016.

Авторы программы Сектор VIP организовали телефонное голосование по вопросу "Кому Вы больше доверяете?". Зрителям были предложены следующие варианты ответов:

- городскому голове,

- оппозиции в городском совете;

- нужны новые выборы

Абсолютное большинство принявших в опросе горожан негативно оценило работу городской власти – 1507 человек. В том числе 1076 горожан сказали, что доверяют не мэру, а Оппозиции в городском совете, а еще 431 человек вообще считают, что нужны новые выборы. И только  981 человек высказались в поддержку  мэра.

Руководитель фракции Оппозиционного Блока в горсовете Днепра Наталья Начарьян отметила: «Поведенный опрос – отражение реальной ситуации в городе. Людей не обмануть. Они видят коррупцию в городской власти, какой беспредел происходит в Днепре. Опрос показал, что люди не доверяют нынешнему городскому голове и ждут изменений».

Ранее согласно социологическому исследованию, проведенному Центром «София» подавляющее большинство украинцев (72,5%) негативно оценивают развитие ситуации в стране. Более 70% респондентов негативно оценивают работу органов власти и власти в целом.

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Павло
12.12.2016
Ну чего вы так нервничаете? Основным зрителем 11 канала являются пенсионеры и люди "без компьютера". И даже среди них опрос показал 50/50. Выходит, что в реальности "оппозиция" проиграла меру. И это при том, что все только начинается. МАФы убирают (наставленные рыгами за последние годы), дороги строят, крыши ремонтируют. Вот и метро начнут строить в новом году, новые троллейбусы(50 штук) и автобусы выйдут на маршруты. Тарифы ЖКХ причешут. Если бы ахметовцы-фирташевцы не сопротивлялись все бы пошло быстрее и слаженнее. Агония у рыгов. Как сказала Юля:"все пропало!!!"
света никулина
10.12.2016
а что хорошего сделали"2 бабы- яги против"? Только мешали работать мэру.
Valeriy Spirin
10.12.2016
Все они там хороши.Живём в банановой республике.Везде вожди
НАНА
10.12.2016
Только!!! Фил только Победа!!! Разочарованные идут вместе с Васильевым и опобоком.
НА
10.12.2016
Я голосовала за Филатова...разочаровалась в нем...все его высказывания и сама работа говорят о то. что он случайный человек в политике
Последние записи в блогах

За ініціативою Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) відбулася спільна нарада керівників ГУ ДПС та  Південно - Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро).  

Одним із актуальних напрямків роботи органів ДПС є, зокрема взаємодія з органами виконавчої служби з питання стягнення заборгованості з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок).

Незважаючи на позитивну тенденцію по скороченню заборгованості з єдиного внеску, станом на початок поточного року по платниках м. Дніпра сума боргу складає понад 400 млн грн.

Найбільші суми боргу з єдиного внеску серед районів м. Дніпра зосереджені у Новокодацькому, Індустріальному і Самарському районах. Питома вага – 67%  припадає на фізичних осіб, решта - юридичні особи.

Протягом 2019 року ГУ ДПС передано до територіальних підрозділів державної виконавчої служби понад 30 тисяч вимог про сплату боргу (недоїмки) з єдиного внеску.

За 2019 рік надходження єдиного внеску в рахунок погашення заборгованості склали понад 166 млн грн, в тому числі: після виставлення вимог органами ДПС – 134 млн грн (або 81 %), решта – за результатами роботи органів Державної виконавчої служби – 32 млн грн (або 19 %), що на  6 млн грн більше ніж у 2018 році. 

Захід пройшов конструктивно, за результатами наради вирішено продовжувати співпрацю.

 

Подробнее

Питання 1. Чи є правомірним вилучення податківцями готівки з каси боржника у рахунок погашення його податкового боргу?

Відповідь: Відповідно до ст. 95 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх   недостатності – шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги. Контролюючий орган на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України (п. 95.4 ст. 95 Кодексу).

Питання 2. За яких умов контролюючий орган має право здійснити погашення податкового боргу шляхом продажу майна платника податків, яке перебуває у податковій заставі?

Відповідь: Погашення податкового боргу платника податків здійснюється на підставі рішення суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі та прийнятого на його підставі рішення контролюючого органу шляхом продажу майна платника податків на публічних торгах та/або торгівельними організаціями в порядку, визначеному підпунктами 95.7 – 95.21 ст. 95 Кодексу.

Питання 3. Чи може фізична особа - громадянин, не зареєстрований суб’єктом господарювання, переглянути інформацію про наявність податкового боргу?

Відповідь: Фізична особа – громадянин, не зареєстрована суб’єктом господарювання, у меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету має доступ до своїх особових рахунків із сплати податків. Вхід до Електронного кабінету здійснюється через офіційний вебпортал ДПС.

При зверненні до зазначеного меню Електронного кабінету відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по відкритих інтегрованих картках платника. Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, що сертифікований у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Питання 4. Де розміщується інформація про перелік майна, яке перебуває у податковій заставі та підлягає продажу на аукціонах, а також про місце та час проведення таких аукціонів?

Відповідь: Під час продажу майна на товарних біржах контролюючий орган укладає відповідний договір з брокером (брокерською конторою), який вчиняє дії з продажу такого майна за дорученням контролюючого органу на умовах найкращої цінової пропозиції.

Інформація про перелік майна платників податків, призначеного для продажу, та про час та умови проведення торгів оприлюднюється відповідною біржею. Організатор аукціону оприлюднює оголошення у засобах масової інформації та на власній вебсторінці. Також інформація щодо укладених договорів-доручень на реалізацію майна підприємств –боржників з уповноваженими організаціями та перелік такого майна розміщується у рубриці «Переліки» на головній сторінці офіційного вебпорталу ДПС України (www.tax.gov.ua).

Питання 5. Чи потрібно сплачувати ЄСВ «неробочому» ФОП?

Відповідь: Так, єдиний внесок потрібно платити усім ФОП незалежно від системи оподаткування та наявності доходу, при цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць (у 2020 році – 1039 грн 06 коп.).

Тож, до тих пір, доки фізична особа – підприємець зареєстрований в Єдиному державному реєстрі, йому будуть нараховуватись суми єдиного внеску (22 % від мінімальної заробітної плати щомісячно).

 

 

Подробнее

Днями в приміщенні Центра обслуговування платників (далі – ЦОП) Павлоградської ДПІ Західно-Донбаського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області, за участі фахівців управління, в рамках проведення інформаційної кампанії по декларуванню відбулася інформаційно - роз’яснювальна акція «Деклараційна кампанія – 2020».

Під час акції фахівці Західно-Донбаського управління надавали відвідувачам консультації з питань порядку подання декларації про майновий стан і доходи, способів подання декларації, зокрема засобами електронного зв’язку в електронній формі або надсилання поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення. Крім того, відповідну інформацію було розміщено на інформаційних стендах ЦОП.

«Мета цієї інформаційно - роз’яснювальної акції – ще раз нагадати громадянам про те, що кампанія декларування доходів та майнового стану за 2019 рік триває, і всі, хто ще не встиг задекларувати свої минулорічні доходи та використати своє право на податкову знижку, мають можливість це зробити до 01 травня поточного року» - зазначила начальник відділу забезпечення роботи Західно-Донбаського управління Тетяна Гросова.

Підчас заходу відвідувачам розповсюджувалася власна друкована продукція з питань деклараційної кампанії.

Подробнее

Державна податкова служба України приділяє значну увагу дотриманню суб’єктами господарювання правил обігу підакцизних товарів.

Так, 10 лютого 2020 року співробітники ГУ ДПС у м. Києві провели фактичну перевірку на складах одного з оптових реалізаторів лікеро-горілчаної продукції. У ході перевірки податківці виявили алкогольну продукцію відомої торгової марки з марками акцизного податку із зазначенням ставок, що не відповідають чинним. Як наслідок, податковою міліцією ГУ ДФС у м. Києві було вилучено 10 080 пляшок горілки.

Зазначимо, що працівники Державної податкової служби, починаючи з січня 2020 року, проводять планові заходи у мережах роздрібної торгівлі щодо виявлення в обігу підакцизної продукції з порушенням норм чинного законодавства.

Загалом з початку року податківці здійснили 17 фактичних перевірок, у ході яких виявили порушення та застосували штрафні санкції на загальну суму 538 тис. гривень. За встановленими фактами незаконної реалізації Державна податкова служба додатково ініціюватиме перевірку підприємств-виробників алкогольної продукції.

«Податкова посилює боротьбу з тіньовим ринком лікеро-горілчаної продукції. Це лише початок. І ми не зупинимося допоки не наведемо порядок у цій сфері. Ті, хто торгують контрафактом, повинні зрозуміти, що ми не дозволимо обкрадати бюджет», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

Державна податкова служба України приділяє значну увагу дотриманню суб’єктами господарювання правил обігу підакцизних товарів.

Так, 10 лютого 2020 року співробітники ГУ ДПС у м. Києві провели фактичну перевірку на складах одного з оптових реалізаторів лікеро-горілчаної продукції. У ході перевірки податківці виявили алкогольну продукцію відомої торгової марки з марками акцизного податку із зазначенням ставок, що не відповідають чинним. Як наслідок, податковою міліцією ГУ ДФС у м. Києві було вилучено 10 080 пляшок горілки.

Зазначимо, що працівники Державної податкової служби, починаючи з січня 2020 року, проводять планові заходи у мережах роздрібної торгівлі щодо виявлення в обігу підакцизної продукції з порушенням норм чинного законодавства.

Загалом з початку року податківці здійснили 17 фактичних перевірок, у ході яких виявили порушення та застосували штрафні санкції на загальну суму 538 тис. гривень. За встановленими фактами незаконної реалізації Державна податкова служба додатково ініціюватиме перевірку підприємств-виробників алкогольної продукції.

«Податкова посилює боротьбу з тіньовим ринком лікеро-горілчаної продукції. Це лише початок. І ми не зупинимося допоки не наведемо порядок у цій сфері. Ті, хто торгують контрафактом, повинні зрозуміти, що ми не дозволимо обкрадати бюджет», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли Вы политику Президента Зеленского?
Да
Нет
Не знаю