В горсовете Днепра хотят узаконить лишние справки, - предприниматели

19.12.2016 17:09

Председатель ассоциации инвентаризаторов и правозащитников «Закон и Право», директор ООО «Институт проектирования и экспертизы строительства» Сергей Тютюнник заявил, что в горсовете Днепра готовится к рассмотрению проект решения, который значительно усложнит жизнь инвентаризаторам недвижимости и их клиентам.

Об этом он рассказал в эксклюзивном комментарии Интернет-изданию «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ».

«Речь идет о регуляторном акте под названием «О порядке передачи данных, ведения и хранения инвентаризационных дел на объекты недвижимого имущества, расположенные на территории города Днепра». Этот документ в разы усложнит оформление техпаспортов. Более того, сроки их выдачи станут значительно дольше, а услуги инвентаризаторов подорожают.

Сейчас в Днепре, чтобы оформить гараж в кооперативе, владельцу нужно обратиться к инвентаризаторам, которые за где-то 500 грн сделают техпаспорт. Далее у нотариуса или госрегистратора фиксируется право собственности с внесением всех необходимых сведений в Госреестр. Таким образом, заплатив около 100 долл., можно быстро и спокойно оформить право собственности на гараж. То же самое касается и квартиры. Например, если это новострой, а собственник хочет из свободного пространства сделать 2-3-комнаты, и все это оформить законно, он обращается к инвентаризаторам. Мы делаем техпаспорт с пометкой, что это не самовольная перепланировка. Далее владелец идет к регистраторам и за 5 дней у него на руках есть весь пакет документов. Все эти процедуры проходят согласно договорам.

Теперь под предлогом того, что «вдруг что-то случится, а отвечать за это будет некому», чиновники горсовета хотят, чтобы инвентаризаторы обращались через ЦНАП к ним за получением каких-то справок. Они в свою очередь будут обращаться в архив БТИ. Вся эта бюрократическая процедура приведет к тому, что сроки оформления техпаспортов увеличатся. При этом вырастет тариф на услуги инвентаризаторов, потому что нам придется переложить часть новых затрат на плечи потребителей.

Подобную инициативу заинтересованные лица пытались «протащить» в Днепропетровском облсовете в 2014 году. Тогда нам удалось ее побороть. Сейчас в деятельность инвентаризаторов вмешивается горсовет. Хотят поделить инвентаризаторов на плохих и хороших. Это говорит о том, что в горсовете в чьих-то интересах поддерживают коррупцию в сфере оформления прав на недвижимость», - сказал он.

Комментарии
Последние записи в блогах

За результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд грн. Це на 17%, або на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Тоді цей показник складав 83,3 млрд гривень.

Зокрема, за IV квартал минулого року було нараховано 30,0 млрд грн податку на прибуток (без НАК «Нафтогаз України»). Це на 18%, або на 4,6 млрд грн. перевищило суму нарахувань IV кварталу 2017 року.

Найбільші суми нарахувань за останній квартал 2018 року задекларовано платниками Офісу великих платників та м. Києва. Так, платниками, які обслуговуються в Офісі великих платників, задекларовано до сплати 63,7% від загальної суми податку на прибуток, що складає майже 20,8 млрд грн, у ГУ у м.Києві – 15,2%, або майже 5 млрд грн.

Загальна сума отриманих суб’єктами господарювання доходів за 2018 рік склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,3 трлн грн більше, ніж в 2017 році. При цьому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при рості доходів. Так, при темпі росту доходів 116,2% темпи росту податку складають 117%.

 

Подробнее

Протягом січня – лютого 2019 року слідчими ГУ ДФС у Дніпропетровській області розслідувалось 218 кримінальних проваджень, з яких 65 – прийнято до провадження у поточному році.

Із загальної кількості кримінальних проваджень, які розслідувались працівниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області, закінчено 33, із яких до суду скеровано 19 кримінальних проваджень, в тому числі: 13 – з обвинувальним актом, а 6 – для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності.

Крім того, за 2 місяці поточного року за підслідністю направлено 11 кримінальних проваджень, 18 – приєднано до інших проваджень.

Завдяки розслідуваним справам слідчими ДФС Дніпропетровської області впродовж двох місяців 2019 року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 39 млн 117 тис. гривень.

Подробнее

«З січня по лютий 2019 року органами ДФС на Дніпропетровщині забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів (із врахуванням Дніпропетровського управління офісу ВПП ДФС та Дніпропетровської митниці ДФС) у сумі 17 млрд 237,2 млн грн, що перевищує надходження аналогічного періоду минулого року на 3 млрд 250,6 млн грн, або на 23,2%», - повідомила очільник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксана Томчук.

Так, до державного бюджету протягом двох місяців поточного року спрямовано 12 млрд 565 млн грн (в тому числі по Дніпропетровській митниці ДФС – 3 млрд 666,7 млн грн), що на 2 млрд 262 млн грн (або на 22%) більше надходжень січня - лютого 2018 року.

До місцевих бюджетів області за відповідний період платниками регіону сплачено 4 млрд 672,2 млн гривень. Це на 988,6 млн грн (або на 26,8%) більше фактичних надходжень двох місяців 2018 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні - лютому 2019 року в області зібрано 2 млрд 395 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 460 млн грн (або на 23,8%).

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що за наявності у власності платника податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок), об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі його частки, що перебуває, зокрема у власності фізичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» – «г» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ, збільшується на 25 000 грн на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частку)  (п.п. «ґ» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності (п.п. 266.8.1 п. 266.8 ст. 266 ПКУ).

Отже, у разі переходу права власності на об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частку, від одного власника – фізичної особи до іншого протягом календарного року сума податку, збільшена на 25 000 грн на рік за загальну площу такого об’єкту (його частки), що перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), обчислюється контролюючими органами для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений будинок, а для нового власника – починаючи з місяця, в якому він набув право власності за формулою:

(Сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» «г» п.п. 266.7.1 п. 266.7 ст. 266 ПКУ) + (25 000 грн / 12 х К міс.), де:

К міс. – кількість місяців володіння об’єктом житлової нерухомості.

 

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат