В Днепре маршрутки заставят останавливаться на единых остановках

21.03.2017 14:46

На сессию горсовета Днепра вынесут вопрос о единых остановках маршруток. Но сначала этим вопросом займется рабочая группа, куда войдут сотрудники профильного департамента, представители Нацполиции и перевозчиков.

Об этом сообщает Интернет-издание «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» со ссылкой на 9 канал.

Общественный транспорт обязан высаживать пассажиров только на оборудованных остановках - это прописано в ПДД. Заставить маршрутчиков выполнять правило в Днепре пытаются испокон веков. С 2013 года - официально. Для этого изменили терминологию: маршрутки переименовали в городские автобусы и убрали слово «такси».

«До определенного момента в городе существовал такой режим перевозок как «маршрутное такси», что подразумевает остановку транспортного средства по требованию. На данное время все автобусные перевозки в городе осуществляются в обычном режиме», - сказал директор транспорта и транспортной инфраструктуры днепровской городского совета Игорь Маковцев.

С точки зрения полиции, остановки по требованию - это драма, а иногда и трагедия. С 1 января по 15 марта в Днепре произошло 76 ДТП, 41 - по вине водителей автобусов. В каждом пятом пострадали пассажиры.

Чтобы не пугала кровавая статистика, стоит упомянуть о штрафных санкциях. Они есть, но по карману бьют не слишком.

«Для маршрутных такси у нас предусмотрено 2 вида санкций: первая  - это за превышение количества тех пассажиров, которые предусмотрены техническими характеристиками авто. Грубо говоря, те, кто перевозит стоя в маршрутных такси. Эта ответственность предусмотрена в размере 170 гривен. И если остановка маршрутных такси не по остановкам, то эта ответственность предусмотрена в размере 255 гривен штрафа», - прояснил ситуацию юрист Антон Деньгуб.

Но тут опять проблема: в Днепре далеко не везде четко определены остановки. Наконец-то руки департамента дотянулись и до этого.

«Возникла необходимость в создание рабочей группы в виде представителей департамента, национальной полиции, превентивной деятельности, в виде активной группы со стороны перевозчиков, чтобы определить общие места остановок», - сказал он.

Первые результаты деятельности рабочей группы обещают представить через неделю.

Комментарии
Гость
21.03.2017
Этих маршрутчиков готовы , извините за такое выражение , сожрать . Ехала сегодня в маршрутке , оказалась невольным свидетелем того , как водитель не остановил пассажиру в неположенном месте , каких пожеланий в его адрес мы все услышали , очень неприятно было это слышать , а в ответ водитель промолчал . Пассажиры вообще забыли слово СПАСИБО . Начинать надо перевоспитания пассажиров , а не водителей .
Последние записи в блогах

Західно-Донбаська управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України листом від 12.03.2019 № 8008/7/99-99-15-02-02-17 (далі – Лист ДФС № 8008) надала для використання у роботі роз’яснення з питання застосування норм податкового законодавства та окремих положень бухгалтерського обліку, що стосуються фінансових операцій з пов’язаними особами – нерезидентами, надіслане Міністерством фінансів України листом від 01.03.2019 № 35210-06-5/6144 (далі – Лист МФУ № 35210).

Лист ДФС № 8008 і Лист МФУ № 35210 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/73286.html

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/371719.html повідомила, що запроваджено новації, які сприятимуть спрощенню процедури визначення країни походження товарів з Європейського Союзу та розвитку сприятливого клімату для зовнішньої торгівлі.

Так, 17 березня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 року № 144 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. № 1765» (далі – Постанова).

Постанову прийнято для виконання Україною зобов’язань, взятих відповідно до додатка XV «Наближення митного законодавства» до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони та адаптації законодавства України до законодавства країн-членів ЄС в частині визначення непреференційного походження при імпорті в Україну товарів.

Постановою замінено Перелік виробничих і технологічних операцій, за якими визначається країна походження при імпорті в Україну товару, наведеного у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 року № 1765, на Перелік, встановлений Додатком 22-01 до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) № 2015/2446 від 28 липня 2015 року.

Цей додаток застосовується в Європейському Союзі як при імпорті товарів для визначення їх країни походження, так і при видачі уповноваженими органами сертифікатів походження на експорт товарів з Європейського Союзу, в тому числі, які призначені для України.

Перелік є ідентичним Переліку, встановленому Додатком 22-01 до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) № 2015/2446 від 28 липня 2015 року.

У порівнянні з Переліком, який втратив чинність, Перелік:

- доповнено новими товарами у кількості 465 товарних позицій згідно з УКТЗЕД, зокрема це стосується кондитерських виробів, текстильної продукції, кухонних приладів та виробів з чорних металів тощо;

- до товарів застосовано нові критерії достатньої переробки на рівні перших 4, 6, 8 знаків згідно з УКТЗЕД та додаткові (альтернативні) правила походження, що спрощує процедуру отримання товаром статусу країни походження та доступ до зовнішніх ринків. 

Відповідно до статті 36 Митного кодексу України новий перелік застосовується до товарів, походженням з країн, з якими Україною не укладено угоди про вільну торгівлю, для цілей справляння ставок ввізного мита Митного тарифу України.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що п. 16 розділу ІІ наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905 із змінами та доповненнями (далі – Звіт № 435) визначено, що відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) є страхувальники, зокрема фізичні особи – підприємці (далі – ФОП).

ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, подають Звіт за формою згідно з таблицею 1 додатка 5 до Порядку № 435 (п. 10 розділу ІV Порядку № 435).

ФОП, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, подають Звіт за формою згідно з таблицею 2 додатка 5 до Порядку № 435 (п. 11 розділу ІV Порядку № 435).

ФОП, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2   додатка 5 до Порядку № 435 (п. 18 розділу ІV Порядку № 435).

Отже, якщо ФОП подано Звіти, які не відповідають обраній системі оподаткування, або неправильно зазначено період, за який нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), то такими платниками порушено норми Порядку № 435.

Слід зауважити, що Порядком № 435 не передбачено повторне подання Звіту за один і той же період після граничного терміну подання Звіту, а також самостійне виправлення вищезазначеного типу помилок.

Додатково повідомляємо, що за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності з ЄСВ, подання недостовірних відомостей, що використовуються у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, інших відомостей, передбачених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), платники ЄСВ несуть фінансову та адміністративну відповідальність згідно зі ст. 25 Закону № 2464 та ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

 

Подробнее

За результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд грн. Це на 17%, або на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Тоді цей показник складав 83,3 млрд гривень.

Зокрема, за IV квартал минулого року було нараховано 30,0 млрд грн податку на прибуток (без НАК «Нафтогаз України»). Це на 18%, або на 4,6 млрд грн. перевищило суму нарахувань IV кварталу 2017 року.

Найбільші суми нарахувань за останній квартал 2018 року задекларовано платниками Офісу великих платників та м. Києва. Так, платниками, які обслуговуються в Офісі великих платників, задекларовано до сплати 63,7% від загальної суми податку на прибуток, що складає майже 20,8 млрд грн, у ГУ у м.Києві – 15,2%, або майже 5 млрд грн.

Загальна сума отриманих суб’єктами господарювання доходів за 2018 рік склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,3 трлн грн більше, ніж в 2017 році. При цьому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при рості доходів. Так, при темпі росту доходів 116,2% темпи росту податку складають 117%.

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат