Отмену реформы ЖКХ в Днепропетровске отложат до лета?

20.05.2015 15:00

Как сообщалось ранее, вчера во время общественных слушаний в Днепропетровском горсовете было объявлено, что, в связи с изменением действующего законодательства, реформу ЖКХ в городе приостановят. Вот только не уточнили - когда? На сайте городского совета уже доступен проект решения "Про впорядкування дій та процедур щодо визначення виконавців житлово - комунальних послуг у м. Дніпропетровську", но, по словам депутата Сергея Жукова, включать в повестку дня ближайшей сессии (27 мая) этот вопрос не спешат.

Об этом сообщает Интернет-издание "ДНЕПР. ГЛАВНОЕ".

"С большим трудом, но разместили на сайте горсовета наш проект решения об отмене решения исполкома по исполнителям услуг по содержанию домов. Но на сессию 27.05 отказываются его включать в повестку", - заявил днепропетровский депутат горсовета в своем фейсбук.

Читайте также: Дніпропетровська міськрада збирається на чергову сесію

Из проекта решения: 

1. Скасувати рішення виконкому Дніпропетровської міської ради від 30.04.2015 року № 284 «Про визначення тимчасових виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».

2. Зобов’язати у сорока п’яти денний термін з дня прийняття цього рішення Департамент комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської міської ради (в. о. заступника міського голови, директора департаменту комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської міської ради Дядічко І. А.) розробити Концепцію реформування житлово-комунального господарства у м. Дніпропетровську та надання відкрито та прозоро послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та внести її до розгляду у вигляді проекту рішення невідкладно для прийняття на сесії Дніпропетровської міської ради. До розроблення вказаної Концепції, громадських обговорень щодо визначення виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Дніпропетровську не проводити.

3. Провести протягом тридцяти денного терміну з дня прийняття цього рішення незалежний аудит фінансово-господарської діяльності всіх без виключення суб’єктів господарювання, які виконували послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на підставі договорів з комунальними підприємствами Дніпропетровської міської ради.

4. Зобов’язати у сорока п’яти денний термін з дня прийняття цього рішення Департамент комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської міської ради (в. о. заступника міського голови, директора департаменту комунального господарства та капітального будівництва Дніпропетровської міської ради Дядічко І. А.) розробити проект рішення та відповідний порядок про відкритий та публічний конкурс суб’єктів господарювання щодо визначення виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у всіх районах міста Дніпропетровська. Передбачити затвердження результатів зазначеного конкурсу, а саме конкретних виконавців послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у всіх районах міста Дніпропетровська рішенням Дніпропетровської міської ради, а також оприлюднення на офіційному інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради та у газеті «Наше місто» Дніпропетровської міської ради відомості про переможців конкурсу – суб’єктів господарювання, які будуть надавати послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на відповідні території міста Дніпропетровська з зазначенням утворення відповідних тарифів.

5. Оприлюднити у сорока п’яти денний термін з дня прийняття цього рішення на офіційному інтернет-порталі Дніпропетровської міської ради та у газеті «Наше місто» Дніпропетровської міської ради результати аудиту зазначеного у п. 3 цього рішення.

Как это повлияет на рейтинг:
Комментарии
Последние записи в блогах

Асоціація міст України взяла участь у першому засіданні міжвідомчої робочої групи з внесення змін до формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами, що відбулося у Міносвіти. До складу робочої групи увійшли представники профільних міністерств, асоціацій ОМС, Інституту освітньої аналітики та міжнародні експерти.

Подробнее

23 квітня, у Дніпрі, за  адресою: актова зала, КП «Південна Укргеологія», вул. Чернишевського, 11, пройде інформаційний день проекту «Малі міста – великі враження». Це буде своєрідне навчання, де фахівці розкажуть зацікавленим, як підготувати та правильно оформити свою ініціативу для участі у конкурсі. Зареєструватися на інформаційний день можна за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/1FEKwDJEzSABrkCYhN6P77v2TBJB028_1y-P74YlHX3U/viewform?edit_requested=true

Подробнее

Станом на перше квітня 2019 року на території області діє 13531 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, з яких: 7273 ліцензії на алкоголь та 6258 - на тютюн, отриманих 5819 суб’єктами господарювання. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.

У першому кварталі поточного року місцева казна Дніпропетровської області поповнилася на 21 млн. 178,7 тис. грн.. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами, з яких 15 млн. 128,7 тис. грн. - від ліцензування роздрібної торгівлі.

В той же час, впродовж січня – березня 2019 року призупинено дію  657 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, анульовано 593 ліцензії, з яких 18 - за порушення законодавства у частині продажу неповнолітнім особам алкогольних напоїв (7 ліцензій) та тютюнових виробів (11 ліцензій).

 

Подробнее

«Сьогодні головним принципом контрольно - перевірочної роботи фіскальних органів є вибірковість контролю на основі оцінки та опрацювання ризиків в діяльності платника, що цілком відповідає міжнародній практиці та дає змогу значно зменшити тиск на сумлінних платників, а також зосередити увагу фіскальних органів на ризикових платниках», - зазначив заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Дмитро Мельник.

Так, протягом І кварталу 2019 року підрозділами аудиту ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено 444 документальні перевірки юридичних осіб, за результатами яких до бюджету надійшло 97,2 млн грн грошових зобов’язань, Це на 88 млн грн більше ніж у січні - березні минулого року.

Також, при зниженні у І кварталі поточного року кількості проведених фактичних перевірок суб’єктів господарювання, які використовують РРО, у порівнянні з відповідним періодом минулого року (101 проти 112), до бюджету надійшло фінансових санкцій в 1,8 разів більше (236 тис.грн проти 128 тис.грн).

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Петр Порошенко
Владимир Зеленский