Міськрада Дніпра посіла останнє місце у національному рейтингу публічності, - ОПОРА

19.12.2016 11:13

Координатор проекту «Індекс публічності місцевого самоврядування в м. Дніпрі» Олена Таранова розповіла, що за результатами вимірювання Індексу публічності органів місцевого самоврядування в 2016 році у загальнонаціональному рейтингу Дніпровська міська рада посіла 22 (останнє) місце із показником 44%.

Про вона написала це на своїй сторінці у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .

«Громадянська мережа «ОПОРА» презентувала результати цьогорічного вимірювання Індексу публічності міської ради Дніпра. Цього року Дніпровська міськрада зайняла останнє місце у цьому рейтингу. Минулого року це було 18 місце (із 21) з результатом 47%.

Показник публічності сформований на основі оцінки за трьома принципами – прозорість, відкритість і підзвітність різних суб’єктів місцевого самоврядування.

Загальний показник публічності місцевого самоврядування Дніпра знизився на 3% – порівняно з 2015 р. і на 10,6% – порівняно із 2014 р. Тобто, протягом трьох останніх років ми бачимо тенденцію зниження рівня публічності муніципальної влади міста, враховуючи навіть те, що після першого вимірювання Індексу публічності й рекомендацій Громадянської мережі «Опора» міськраді було запроваджено онлайн-трансляції сесій та ряд інших публічних заходів і практик. Як і в минулому році, у місті Дніпрі залишився низький рівень публічності. До такого рівня належать муніципалітети, які мають показник від 41 до 60%. В загальнонаціональному рейтингу трохи більший показник, ніж у Дніпрі, в Черкасах – 47,4%, Запоріжжі – 48%, Ужгороді – 48,8%, Житомирі – 49%, Одесі – 49,1%.

Рейтинги муніципалітету Дніпра 2014 р. 2015 р. 2016 р.

Загальний індекс 54,6% 47% 44,1%

Публічність міського голови 53% 39% 46%

Публічність виконавчих органів 28,1% 55% 42%

Публічність депутатів 44,8% 45% 44%

Цього року в розрізі оцінювання трьох суб’єктів самоврядування – міського голови, виконавчих органів та депутатського корпусу – найменший показник отримали виконавчі органи – 42%. Дещо кращий результат показали депутати міськради – 44 % та міський голова Б.Філатов - 46 %.

Для мешканців міста Дніпра закритою залишається будівля міської ради, немає вільного входу до кабінетів усіх її департаментів, управлінь й відділів. Процедура для виступу мешканця на сесії міськради є складною.

Позитивом є запровадження у Дніпрі нових електронних сервісів, таких як єдина система місцевих петицій, особистий кабінет абонентів ДніпроГазу, «Дніпроводоканалу», ДніпроОблЕнерго, соціальне е-місто, розробка нового сайту міськради «Розумне місто» (тестова версія Dniprocity.gov.ua), візуалізація бюджетних надходжень і видатків «Відкритий бюджет», запровадження функції електронного звернення мешканця та ін.

Відсутня практика й графік прийому міським головою представників об’єднань, неурядових організацій та ін. Немає й графіку виїзних прийомів громадян міським головою і його заступниками.

У публічному доступі залишається відсутньою інформація про помічників та радників міського голови, не оприлюднено прогноз соціально-економічного розвитку міста на середньостроковий період (5 років). Немає актуальних редакцій таких стратегічних документів, як бюджет міста й програма соціально-економічного розвитку (наявні перша редакція та окремо зміни). Не оприлюднені й відсутні у загальному доступі в приміщенні міськради основні положення Генплану міста, на сайті наявне лише схематичне креслення, яке не завжди завантажується. Немає на офіційній сторінці муніципалітету Дніпра й окремого розділу з інформацією про цільові програми міста, проміжних та заключних звітів про хід їх виконання. 

Серед позитивних практик є оприлюднення протоколів засідань постійних комісій. Ведуться також їх відеотрансляції, але через незадовільну якість звуку незрозуміло, про що йдеться на цих засіданнях», - говориться у звіті «ОПОРи».

Как это повлияет на рейтинг:
Гражданская сеть ОПОРА
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Західно-Донбаська управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що ДФС України листом від 12.03.2019 № 8008/7/99-99-15-02-02-17 (далі – Лист ДФС № 8008) надала для використання у роботі роз’яснення з питання застосування норм податкового законодавства та окремих положень бухгалтерського обліку, що стосуються фінансових операцій з пов’язаними особами – нерезидентами, надіслане Міністерством фінансів України листом від 01.03.2019 № 35210-06-5/6144 (далі – Лист МФУ № 35210).

Лист ДФС № 8008 і Лист МФУ № 35210 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/73286.html

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.

ДФС України на офіційному веб-порталі за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/371719.html повідомила, що запроваджено новації, які сприятимуть спрощенню процедури визначення країни походження товарів з Європейського Союзу та розвитку сприятливого клімату для зовнішньої торгівлі.

Так, 17 березня 2019 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 27 лютого 2019 року № 144 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 р. № 1765» (далі – Постанова).

Постанову прийнято для виконання Україною зобов’язань, взятих відповідно до додатка XV «Наближення митного законодавства» до Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони та адаптації законодавства України до законодавства країн-членів ЄС в частині визначення непреференційного походження при імпорті в Україну товарів.

Постановою замінено Перелік виробничих і технологічних операцій, за якими визначається країна походження при імпорті в Україну товару, наведеного у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 2006 року № 1765, на Перелік, встановлений Додатком 22-01 до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) № 2015/2446 від 28 липня 2015 року.

Цей додаток застосовується в Європейському Союзі як при імпорті товарів для визначення їх країни походження, так і при видачі уповноваженими органами сертифікатів походження на експорт товарів з Європейського Союзу, в тому числі, які призначені для України.

Перелік є ідентичним Переліку, встановленому Додатком 22-01 до Делегованого Регламенту Комісії (ЄС) № 2015/2446 від 28 липня 2015 року.

У порівнянні з Переліком, який втратив чинність, Перелік:

- доповнено новими товарами у кількості 465 товарних позицій згідно з УКТЗЕД, зокрема це стосується кондитерських виробів, текстильної продукції, кухонних приладів та виробів з чорних металів тощо;

- до товарів застосовано нові критерії достатньої переробки на рівні перших 4, 6, 8 знаків згідно з УКТЗЕД та додаткові (альтернативні) правила походження, що спрощує процедуру отримання товаром статусу країни походження та доступ до зовнішніх ринків. 

Відповідно до статті 36 Митного кодексу України новий перелік застосовується до товарів, походженням з країн, з якими Україною не укладено угоди про вільну торгівлю, для цілей справляння ставок ввізного мита Митного тарифу України.

 

Подробнее

Західно-Донбаське управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що п. 16 розділу ІІ наказу Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905 із змінами та доповненнями (далі – Звіт № 435) визначено, що відповідальним за правильність та достовірність заповнення Звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Звіт) є страхувальники, зокрема фізичні особи – підприємці (далі – ФОП).

ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, подають Звіт за формою згідно з таблицею 1 додатка 5 до Порядку № 435 (п. 10 розділу ІV Порядку № 435).

ФОП, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, подають Звіт за формою згідно з таблицею 2 додатка 5 до Порядку № 435 (п. 11 розділу ІV Порядку № 435).

ФОП, які протягом звітного року змінювали систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів один Звіт з наявним титульним аркушем, який включає дві таблиці: таблицю 1 та таблицю 2   додатка 5 до Порядку № 435 (п. 18 розділу ІV Порядку № 435).

Отже, якщо ФОП подано Звіти, які не відповідають обраній системі оподаткування, або неправильно зазначено період, за який нараховується єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ), то такими платниками порушено норми Порядку № 435.

Слід зауважити, що Порядком № 435 не передбачено повторне подання Звіту за один і той же період після граничного терміну подання Звіту, а також самостійне виправлення вищезазначеного типу помилок.

Додатково повідомляємо, що за неподання, несвоєчасне подання, подання не за встановленою формою звітності з ЄСВ, подання недостовірних відомостей, що використовуються у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, інших відомостей, передбачених Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2464), платники ЄСВ несуть фінансову та адміністративну відповідальність згідно зі ст. 25 Закону № 2464 та ст. 165¹ Кодексу України про адміністративні правопорушення.

 

 

Подробнее

За результатами 2018 року платники подали майже 304 тис. декларацій з податку на прибуток. До сплати задекларовано 97,55 млрд грн. Це на 17%, або на 14,2 млрд грн більше, ніж у 2017 році. Тоді цей показник складав 83,3 млрд гривень.

Зокрема, за IV квартал минулого року було нараховано 30,0 млрд грн податку на прибуток (без НАК «Нафтогаз України»). Це на 18%, або на 4,6 млрд грн. перевищило суму нарахувань IV кварталу 2017 року.

Найбільші суми нарахувань за останній квартал 2018 року задекларовано платниками Офісу великих платників та м. Києва. Так, платниками, які обслуговуються в Офісі великих платників, задекларовано до сплати 63,7% від загальної суми податку на прибуток, що складає майже 20,8 млрд грн, у ГУ у м.Києві – 15,2%, або майже 5 млрд грн.

Загальна сума отриманих суб’єктами господарювання доходів за 2018 рік склала майже 9,5 трлн грн. Це на 1,3 трлн грн більше, ніж в 2017 році. При цьому по Україні спостерігається адекватний темп росту податку при рості доходів. Так, при темпі росту доходів 116,2% темпи росту податку складають 117%.

 

Подробнее
Голосование
Кто победит на выборах президента Украины?
Юлия Тимошенко
Петр Порошенко
Анатолий Гриценко
Владимир Зеленский
Юрий Бойко
Олег Ляшко
Александр Вилкул
Другой кандидат