Міськрада Дніпра посіла останнє місце у національному рейтингу публічності, - ОПОРА

19.12.2016 11:13

Координатор проекту «Індекс публічності місцевого самоврядування в м. Дніпрі» Олена Таранова розповіла, що за результатами вимірювання Індексу публічності органів місцевого самоврядування в 2016 році у загальнонаціональному рейтингу Дніпровська міська рада посіла 22 (останнє) місце із показником 44%.

Про вона написала це на своїй сторінці у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .

«Громадянська мережа «ОПОРА» презентувала результати цьогорічного вимірювання Індексу публічності міської ради Дніпра. Цього року Дніпровська міськрада зайняла останнє місце у цьому рейтингу. Минулого року це було 18 місце (із 21) з результатом 47%.

Показник публічності сформований на основі оцінки за трьома принципами – прозорість, відкритість і підзвітність різних суб’єктів місцевого самоврядування.

Загальний показник публічності місцевого самоврядування Дніпра знизився на 3% – порівняно з 2015 р. і на 10,6% – порівняно із 2014 р. Тобто, протягом трьох останніх років ми бачимо тенденцію зниження рівня публічності муніципальної влади міста, враховуючи навіть те, що після першого вимірювання Індексу публічності й рекомендацій Громадянської мережі «Опора» міськраді було запроваджено онлайн-трансляції сесій та ряд інших публічних заходів і практик. Як і в минулому році, у місті Дніпрі залишився низький рівень публічності. До такого рівня належать муніципалітети, які мають показник від 41 до 60%. В загальнонаціональному рейтингу трохи більший показник, ніж у Дніпрі, в Черкасах – 47,4%, Запоріжжі – 48%, Ужгороді – 48,8%, Житомирі – 49%, Одесі – 49,1%.

Рейтинги муніципалітету Дніпра 2014 р. 2015 р. 2016 р.

Загальний індекс 54,6% 47% 44,1%

Публічність міського голови 53% 39% 46%

Публічність виконавчих органів 28,1% 55% 42%

Публічність депутатів 44,8% 45% 44%

Цього року в розрізі оцінювання трьох суб’єктів самоврядування – міського голови, виконавчих органів та депутатського корпусу – найменший показник отримали виконавчі органи – 42%. Дещо кращий результат показали депутати міськради – 44 % та міський голова Б.Філатов - 46 %.

Для мешканців міста Дніпра закритою залишається будівля міської ради, немає вільного входу до кабінетів усіх її департаментів, управлінь й відділів. Процедура для виступу мешканця на сесії міськради є складною.

Позитивом є запровадження у Дніпрі нових електронних сервісів, таких як єдина система місцевих петицій, особистий кабінет абонентів ДніпроГазу, «Дніпроводоканалу», ДніпроОблЕнерго, соціальне е-місто, розробка нового сайту міськради «Розумне місто» (тестова версія Dniprocity.gov.ua), візуалізація бюджетних надходжень і видатків «Відкритий бюджет», запровадження функції електронного звернення мешканця та ін.

Відсутня практика й графік прийому міським головою представників об’єднань, неурядових організацій та ін. Немає й графіку виїзних прийомів громадян міським головою і його заступниками.

У публічному доступі залишається відсутньою інформація про помічників та радників міського голови, не оприлюднено прогноз соціально-економічного розвитку міста на середньостроковий період (5 років). Немає актуальних редакцій таких стратегічних документів, як бюджет міста й програма соціально-економічного розвитку (наявні перша редакція та окремо зміни). Не оприлюднені й відсутні у загальному доступі в приміщенні міськради основні положення Генплану міста, на сайті наявне лише схематичне креслення, яке не завжди завантажується. Немає на офіційній сторінці муніципалітету Дніпра й окремого розділу з інформацією про цільові програми міста, проміжних та заключних звітів про хід їх виконання. 

Серед позитивних практик є оприлюднення протоколів засідань постійних комісій. Ведуться також їх відеотрансляції, але через незадовільну якість звуку незрозуміло, про що йдеться на цих засіданнях», - говориться у звіті «ОПОРи».

Как это повлияет на рейтинг:
Гражданская сеть ОПОРА
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Про це на другому засіданні робочої групи з доопрацювання до другого читання проєкту Закону України «Про повну загальну середню освіту» сказала аналітик Асоціації міст України Людмила Мозгова. У нараді взяли участь представники секретаріату Комітету ВР, профільних міністерств, профспілки, батьківської спільноти, експерти та керівники закладів освіти.

Подробнее

Асоціація міст України категорично проти ініціативи щодо податкових пільг для земель залізниці. У зв’язку з цим надіслала до Комітету Верховної Ради України з питань податкової та митної політики свої зауваження до законопроєкту «Про внесення зміни до Податкового кодексу України щодо оподаткування земельних ділянок залізничного транспорту», яким пропонується встановлення податкових пільг для земель залізниці.

Подробнее

Впродовж січня – травня 2019 року органи фіскальної служби Дніпропетровщини забезпечили надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму  6 млрд 285,9 млн гривень. Якщо цей показник порівняти з січнем – травнем  минулого року, то цьогорічна сплата єдиного внеску збільшилась на 1 млрд 58,2 млн гривень.

При цьому, лише у травні поточного року платники єдиного внеску Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 1 млрд 261,1 млн грн, що на 171,2 млн грн більше травневих надходжень 2018 року.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Подробнее

За січень – травень 2019 року за оперативними даними до зведеного бюджету зібрано 507,2 млрд грн. Це на 13,3%, або на 59,5 млрд грн більше відповідного періоду минулого року. Так, за січень-травень 2018 року до зведеного бюджету надійшло 447,6 млрд грн.

За словами в.о. Голови ДФС Олександра Власова, до державного бюджету зібрано 400,1 млрд грн. Цей показник перевищує відповідний період минулого року на 11,5%, або на 41,1 млрд гривень.

«Позитивна динаміка спостерігається по всіх податкових і митних платежах. Позитив маємо за рахунок ефективного адміністрування та контролю за правильністю декларування, а також акцентування на боротьбі з правопорушеннями. Крім того, маємо понад 90% сплати податків у добровільному порядку», - зазначив Олександр Власов.

Так, податкових платежів до загального фонду держбюджету у січні-травні 2019 року зібрано у розмірі 242,5 млрд грн. Це на 10,6% або на 23,1 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Митних платежів надійшло 128,4 млрд грн, що на 2,8 млрд грн, або на 2,2% більше, ніж за січень-травень 2018 року.

У травні поточного року до зведеного бюджету зібрано 117,1 млрд грн. Це на 11,9%, або на 12,4 млрд грн перевищує показник травня минулого року. До державного бюджету зібрано майже 93,2 млрд грн. Це на 10,8%, або на 9,1 млрд грн перевищує збір травня 2018 року.

До загального фонду держбюджету у травні зібрано 60,1 млрд грн податкових платежів, що на 11%, або майже на 6 млрд грн більше, ніж у травні милого року.  Митних платежів надійшло 27,4 млрд грн, що на 3,3%, або на 0,9 млрд грн перевищує минулорічний показник.

Подробнее
Голосование
Сможет ли Владимир Зеленский быть самостоятельным президентом?
Нет, не сможет
Да, сможет