Міськрада Дніпра посіла останнє місце у національному рейтингу публічності, - ОПОРА

19.12.2016 11:13

Координатор проекту «Індекс публічності місцевого самоврядування в м. Дніпрі» Олена Таранова розповіла, що за результатами вимірювання Індексу публічності органів місцевого самоврядування в 2016 році у загальнонаціональному рейтингу Дніпровська міська рада посіла 22 (останнє) місце із показником 44%.

Про вона написала це на своїй сторінці у Фейсбук, повідомляє Інтернет-видання  «ДНЕПР. ГЛАВНОЕ» .

«Громадянська мережа «ОПОРА» презентувала результати цьогорічного вимірювання Індексу публічності міської ради Дніпра. Цього року Дніпровська міськрада зайняла останнє місце у цьому рейтингу. Минулого року це було 18 місце (із 21) з результатом 47%.

Показник публічності сформований на основі оцінки за трьома принципами – прозорість, відкритість і підзвітність різних суб’єктів місцевого самоврядування.

Загальний показник публічності місцевого самоврядування Дніпра знизився на 3% – порівняно з 2015 р. і на 10,6% – порівняно із 2014 р. Тобто, протягом трьох останніх років ми бачимо тенденцію зниження рівня публічності муніципальної влади міста, враховуючи навіть те, що після першого вимірювання Індексу публічності й рекомендацій Громадянської мережі «Опора» міськраді було запроваджено онлайн-трансляції сесій та ряд інших публічних заходів і практик. Як і в минулому році, у місті Дніпрі залишився низький рівень публічності. До такого рівня належать муніципалітети, які мають показник від 41 до 60%. В загальнонаціональному рейтингу трохи більший показник, ніж у Дніпрі, в Черкасах – 47,4%, Запоріжжі – 48%, Ужгороді – 48,8%, Житомирі – 49%, Одесі – 49,1%.

Рейтинги муніципалітету Дніпра 2014 р. 2015 р. 2016 р.

Загальний індекс 54,6% 47% 44,1%

Публічність міського голови 53% 39% 46%

Публічність виконавчих органів 28,1% 55% 42%

Публічність депутатів 44,8% 45% 44%

Цього року в розрізі оцінювання трьох суб’єктів самоврядування – міського голови, виконавчих органів та депутатського корпусу – найменший показник отримали виконавчі органи – 42%. Дещо кращий результат показали депутати міськради – 44 % та міський голова Б.Філатов - 46 %.

Для мешканців міста Дніпра закритою залишається будівля міської ради, немає вільного входу до кабінетів усіх її департаментів, управлінь й відділів. Процедура для виступу мешканця на сесії міськради є складною.

Позитивом є запровадження у Дніпрі нових електронних сервісів, таких як єдина система місцевих петицій, особистий кабінет абонентів ДніпроГазу, «Дніпроводоканалу», ДніпроОблЕнерго, соціальне е-місто, розробка нового сайту міськради «Розумне місто» (тестова версія Dniprocity.gov.ua), візуалізація бюджетних надходжень і видатків «Відкритий бюджет», запровадження функції електронного звернення мешканця та ін.

Відсутня практика й графік прийому міським головою представників об’єднань, неурядових організацій та ін. Немає й графіку виїзних прийомів громадян міським головою і його заступниками.

У публічному доступі залишається відсутньою інформація про помічників та радників міського голови, не оприлюднено прогноз соціально-економічного розвитку міста на середньостроковий період (5 років). Немає актуальних редакцій таких стратегічних документів, як бюджет міста й програма соціально-економічного розвитку (наявні перша редакція та окремо зміни). Не оприлюднені й відсутні у загальному доступі в приміщенні міськради основні положення Генплану міста, на сайті наявне лише схематичне креслення, яке не завжди завантажується. Немає на офіційній сторінці муніципалітету Дніпра й окремого розділу з інформацією про цільові програми міста, проміжних та заключних звітів про хід їх виконання. 

Серед позитивних практик є оприлюднення протоколів засідань постійних комісій. Ведуться також їх відеотрансляції, але через незадовільну якість звуку незрозуміло, про що йдеться на цих засіданнях», - говориться у звіті «ОПОРи».

Как это повлияет на рейтинг:
Гражданская сеть ОПОРА
Подробнее
Комментарии
Последние записи в блогах

Діяльність Українського товариства історії та культури Рівненської області сконцентрована не тільки на Волинському регіоні та Україні.

Вона сягає інших країн Європи, зокрема Естонії, де налагоджені тісні стосунки з українськими патріотами, такими як Тетяна Івушкіна, членом Рівненського Товариства, яка створила в Естонії унікальний український музей.

Подробнее

Платники податків мають право зареєструвати другий примірник акцизної накладної на розподіл пального

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/396944.html повідомила, що з 28.10.2019 розпочато реєстрацію другого примірника акцизної накладної, складеної у порядку, передбаченому   п. 23 Перехідних положень Податкового кодексу України (далі – ПКУ), за умови, що перший примірник такої акцизної накладної зареєстрований в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН) згідно з п. 23 підрозділу 5 розділу ХХ «Перехідних положень» ПКУ.

Подробнее

Право на податкову соціальну пільгу визначено ПКУ

 

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що будь-який платник податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги (далі – ПСП) у розмірі, що дорівнює 50 відсотків розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому законом на 1 січня звітного податкового року.

Подробнее

Про право на податкову знижку за навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах

Лівобережне управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ).

Норми встановлені п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ.

Подробнее
Голосование
Поддерживаете ли вы продажу украинской земли?
Да
Нет
Не знаю